Wat zijn jullie kringloop aankopen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Megamutsj

Re: Wat zijn jullie kringloop aankopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 22:45

Hebben jullie al ideeën wat jullie willen scoren als de kringloop weer open gaat?

Ik ben dol op het inrichten van huizen. Kijk ook vaak de interieur programma's op tv en als het aan mij lag zou ik veéél regelmatiger de inrichting aanpassen! Nu is mijn vriend hier redelijk terughoudend in dus zo af en toe bestel ik gewoon wat spulletjes zonder het hem te laten zien en al met al is hij altijd wel blij met het resultaat. Als het aan mij ligt zou ik in 1 keer de hele boel omgooien, maarja, budget technisch is dat een beetje te dol!

Als de kringloop weer open is wil ik gaat voor een leuk kastje voor de slaapkamer als nachtkastje of ladenkast. Ook wil ik voor een kandelaar gaan, en eventueel iets leuks voor aan de muur. Laatste keer vond ik van die leuke zware houten Afrikaanse maskers, toch laten liggen.. spijt!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 23:03

Ik krijg op 31 december de sleutel van mijn appartmentje waarvoor ik heel veel moet kopen. Zo ontzettend jammer dat de kringloop dicht is! -O- En alle andere winkels. Dat wordt online bestellen en via marktplaats dingen kopen.

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 00:34

Wij zijn bezig met het bouwen van ons huis. Ik weet zeker dat ik daar volgend jaar wel het een en ander voor ga kopen.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 00:56

Ik wil graag een paar mooie kandelaars erbij. Maar gewoon weer rustig kunnen snuffelen met mijn jongste zonder haast zou al heel fijn zijn. Het kringloopuitje was echt iets van ons samen en ze is nu al sinds april ofzo niet meer mee geweest.

Kaplaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 13:45

Jammer Imre!
Onze kringloop zet steeds het een en ander op marktplaats. Misschien ook een bij jullie in de buurt?
Maar dat is natuurlijk niet hetzelfde als er echt lekker rondsnuffelen.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 14:00

Ik zal al heel blij zijn als ik gewoon weer kan snuffelen!

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 16:36

Wat een leuk vaasje megamutsj. <3

Marktplaats kan nog steeds. :D Op zich telt dat ook wel mee als kringloop toch?

Heb daar kort geleden een draaibaar jaren 60 tafeltje gekocht. Zo blij mee.

Afbeelding

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 18:59

Imre schreef:
Ik krijg op 31 december de sleutel van mijn appartmentje waarvoor ik heel veel moet kopen. Zo ontzettend jammer dat de kringloop dicht is! -O- En alle andere winkels. Dat wordt online bestellen en via marktplaats dingen kopen.

plaatst er toevallig niet ook 1 of meerdere uit de buurt op marktplaats?
dat hebben wij hier ook, zo kan je toch nog aan leuke spulletjes komen :)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 19:03

Ik weet in elk geval dat de afgeefbalie bij mijn kringloop na de jaarwisseling wel weer open gaat :)
Dat is ook een sociale werkplaats dus daar zal het wel mee te maken hebben. Ik heb uit pure verveling mijn berging echt flink opgeruimd deze week, dus ik heb weer spulletjes om weg te geven :D

Ik ga de laatste tijd vooral voor "gewone" dingetjes, zoals kommetjes, keukenutensils etc. Laatst een stapel schaaltjes uit de kast laten donderen, 3 schaaltjes stuk |( zo onhandig. Dus vorige maand nog een aantal nieuwe gescoord, erg fijn! En een koekenpannetje dat eruit zag alsof ie nieuw uit de verpakking kwam voor 2.95 *\%/* super fijn.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 19:55

Ik heb dozen staan met kerstspullen en met andere spullen die naar de kringloop moeten. Maar die van ons blijft voorlopig nog dicht. Ik hoop dat de innamebalie ook eerder open gaat.

Kaplaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 21:48

Ik hoop ook binnenkort wat spullen in te kunnen leveren!
Heb veel boeken en spellen van de kinderen uitgezocht. Heb het nu maar gratis op Marktplaats gezet, maar had het liever in een keer weggebracht.

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 10:31

Jis_ schreef:
Wat een leuk vaasje megamutsj. <3

Marktplaats kan nog steeds. :D Op zich telt dat ook wel mee als kringloop toch?

Heb daar kort geleden een draaibaar jaren 60 tafeltje gekocht. Zo blij mee.

[ [url=m/btUEVZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Superleuk tafeltje, mooie aanwinst!

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 14:35

Ik wou nog even mijn beste kringloop aankoop ooit showen. Ik wilde dolgraag zo'n wandmeubel hebben maar via marktplaats gewoon echt veel te duur. Had al een andere tv kast en hoge kast gekocht maar dat was het allemaal net niet.

Kwam ik in een vrij nieuwe kringloop en stonden deze kastjes opgestapeld, net binnen gekomen, deed een beetje alsof mijn neus bloedde en vroeg of er nog bevestigingsmateriaal enzo bij zat. Hele aardige man liet mij die verticale latten zien en een doos met de metalen beugels en ik kon mijn oren niet geloven toen ik het geheel voor 50 euro mee mocht nemen _/-\o_ Het ophangen was wel een crime omdat ik de grens tussen groen en wit op de muur niet precies waterpas geschilderd had omdat de muur een beetje scheef liep.

Eigenlijk komt alles op de foto uit de kringloop behalve de tv en de printer. Onder de printer zit een opengeklapt kastje wat ik als bureau gebruik, staat standaard een stoel bij maar dat stukje is iets te rommelig voor een foto :+

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 20:29

Oh, wow, is dat Simpla Lux?

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 23:07

Nielojram schreef:
Oh, wow, is dat Simpla Lux?

Ik heb geen type sticker kunnen ontdekken en kan via google ook niet dezelfde vinden met de driehoekige knopjes. Ik weet het dus niet maar ben er echt ontwijs blij mee!

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 23:24

Eerst maar eens gegoogeld wat simpla lux is :o
Een goede koop gedaan dus corinep, ervan uitgaande dat hij echt is een koopje :)

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 23:32

zigranta schreef:
Eerst maar eens gegoogeld wat simpla lux is :o
Een goede koop gedaan dus corinep, ervan uitgaande dat hij echt is een koopje :)

Ik kende simpla lux ook niet, ik dacht aan poul cadovius maar kan dus nergens die specifieke greepjes vinden.

Het is wel echt vintage in ieder geval, dat kan ik wel zien aan het materiaal, hier en daar wel kleine beschadiging maar ik vind hem echt prachtig.

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 09:53

Wow, even inbreken, maar zo mooi! <3 Gaaf dat je deze hebt kunnen vinden!

En inderdaad, hier in de buurt worden soortgelijke meubels ook op marktplaats aangeboden.. gerust €700-800 per stuk (wat imo wel een belachelijke prijs is maar goed). Dus zeker een buitenkansje ;)

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 12:44

corinep schreef:
Ik wou nog even mijn beste kringloop aankoop ooit showen. Ik wilde dolgraag zo'n wandmeubel hebben maar via marktplaats gewoon echt veel te duur. Had al een andere tv kast en hoge kast gekocht maar dat was het allemaal net niet.

Kwam ik in een vrij nieuwe kringloop en stonden deze kastjes opgestapeld, net binnen gekomen, deed een beetje alsof mijn neus bloedde en vroeg of er nog bevestigingsmateriaal enzo bij zat. Hele aardige man liet mij die verticale latten zien en een doos met de metalen beugels en ik kon mijn oren niet geloven toen ik het geheel voor 50 euro mee mocht nemen _/-\o_ Het ophangen was wel een crime omdat ik de grens tussen groen en wit op de muur niet precies waterpas geschilderd had omdat de muur een beetje scheef liep.

Eigenlijk komt alles op de foto uit de kringloop behalve de tv en de printer. Onder de printer zit een opengeklapt kastje wat ik als bureau gebruik, staat standaard een stoel bij maar dat stukje is iets te rommelig voor een foto :+

[ [url=m/DyOAjj.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/3w9nBk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw, dit is echt prachtig!

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 16:24

Wat gaaf!! <3

Hier ook een Simpla lux kast maar ruim 200 euro voor betaalt via marktplaats zo’n 5 jaar geleden. Is het meer dan waard wel ook voor mij. :j

DaniellaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 12:23

Wie was dat met dat "boeddha" beeldje die bij Kunst en Kitsch was geweest? Ik zat het vanochtend te kijken en ging helemaal uit mijn plaat toen ik het zag. Mijn man keek heel vreemd, maar toen ik vertelde dat ik het verhaal al kende wilde hij het ook heel graag zien.

Edit: Even scrollen en zelf al gevonden. :)
Laatst bijgewerkt door DaniellaF op 23-01-21 12:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 12:27

Ik mis de kringloop toch wel een beetje hoor. En dan heb ik het nog niet eens over het kopen van spullen. Ik heb hier alweer wat dozen en tassen staan die daar naartoe mogen (was net te laat, ze waren toen al dicht). Begin februari heb ik een weekje vrij, dan ga ik de kleine kamer opruimen en dan zal er ook wel weer wat verzameld worden.

Ondertussen vermaak ik mij met tweedehands boeken. Minibiebs zijn nog prima te bezoeken en daar kan ik iig mijn overtollige boeken ruilen. Heb ook wat jeugdboeken (Jonge Lijsters) van MP geplukt. Het moet maar even. :))

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 14:50

Ik heb vorige week een leuke koop gedaan! In BE zijn ze wel open :)

Mijn beste vriendin is al een aantal weken op zoek naar dé spiegel om boven haar kaptafeltje in de dressing te hangen. We hebben wekenlang samen gezocht, zowel nieuw als tweedehands. Ofwel haar ding niet (ze is nogal moeilijk haha), ofwel echt veel te duur voor wat het maar is.

Vorig weekend kwam ik dé spiegel tegen. Heb haar een foto gestuurd: JA DIE!! Vier euro :') Ik post straks even een foto, is een heel mooi ding! Blij voor haar dat ik hem gevonden heb :D

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 15:07

Mijn nieuwste kringloop-aanwinst, aan huis bezorgd *\o/*

Afbeelding

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 17:19

Ik heb deze tafel voor een klein prijsje gekocht via Marktplaats. Ben er zoo blij mee! Het is een oude kloostertafel.

Afbeelding