Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Imre schreef:Ik krijg op 31 december de sleutel van mijn appartmentje waarvoor ik heel veel moet kopen. Zo ontzettend jammer dat de kringloop dicht is!En alle andere winkels. Dat wordt online bestellen en via marktplaats dingen kopen.
zigranta schreef:Eerst maar eens gegoogeld wat simpla lux is![]()
Een goede koop gedaan dus corinep, ervan uitgaande dat hij echt is een koopje
corinep schreef:Ik wou nog even mijn beste kringloop aankoop ooit showen. Ik wilde dolgraag zo'n wandmeubel hebben maar via marktplaats gewoon echt veel te duur. Had al een andere tv kast en hoge kast gekocht maar dat was het allemaal net niet.
Kwam ik in een vrij nieuwe kringloop en stonden deze kastjes opgestapeld, net binnen gekomen, deed een beetje alsof mijn neus bloedde en vroeg of er nog bevestigingsmateriaal enzo bij zat. Hele aardige man liet mij die verticale latten zien en een doos met de metalen beugels en ik kon mijn oren niet geloven toen ik het geheel voor 50 euro mee mocht nemenHet ophangen was wel een crime omdat ik de grens tussen groen en wit op de muur niet precies waterpas geschilderd had omdat de muur een beetje scheef liep.
Eigenlijk komt alles op de foto uit de kringloop behalve de tv en de printer. Onder de printer zit een opengeklapt kastje wat ik als bureau gebruik, staat standaard een stoel bij maar dat stukje is iets te rommelig voor een foto![]()
[ [url=m/DyOAjj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3w9nBk.jpg]Afbeelding[/url] ]