Kussen(hoezen) is een goed idee ja, hier ook groen/jungle thema op de bank momenteel. Zal later nog een x een interieur foto plaatsen, veel hout en kleur
Hier weet ik het nog niet echt betreft interieur. We houden wel van landelijk, maar het is nu een soort mix van allerlei dingen. Verder zit er ook een bad in het appartement dus bruisbollen zijn een top
Junia
Geplaatst: 08-09-20 17:46
Ik hoop ook heel hard dat ik weer mee mag doen. Ik zal positief denken en me alvast even voorstellen:
Ik ben Christien, 32 jaar en in het dagelijks leven ben ik vrachtwagenchauffeur en getrouwd met Thomas. Ik heb een 17-jarige haflinger merrie die Serena heet en natuurlijk mijn lieve tinker merrie Tirzah van 16. Mijn droom is uitgekomen, want sinds een weekje heb ik ze aan huis staan!
Verder hebben we 3 katten dames: Hannah, Arya en Gaia en sinds kort ook een kater die bij het huis hoorde en die (verassend goed) luistert naar de naam Sjefke.
Tops/flops heb ik eigenlijk niet. We zijn het huis nog volop aan het inrichten dus inderdaad kussentjes ofzo zijn van harte welkom. Maar ook kattensnoepjes, spullen voor de paarden (worden allebei nog gereden), of gewoon iets lekkers voor mijzelf Je doet het niet gauw verkeerd bij mij.
Zelfs niet met purschuim en confetti
Jodym
Geplaatst: 08-09-20 19:22
miccamaaike schreef:
Oh dat lijkt me serieus handig, zon eggtimer. Nooit meer smurrie eieren of versies met een blauw randje
Ik heb er eentje die 3 verschillende liedjes zingt
M_D_H
Geplaatst: 08-09-20 19:31
Jodym schreef:
miccamaaike schreef:
Oh dat lijkt me serieus handig, zon eggtimer. Nooit meer smurrie eieren of versies met een blauw randje
Ik heb er eentje die 3 verschillende liedjes zingt
Maar, je kan toch ook prima eieren maken zonder eggtimer zonder dat ze stuurde of blauw worden
Oh ja dit was zo leuk vorig jaar. Ik ga me dit jaar ook weer aanmelden. Bij ons veel veranderd dit jaar. Een kleine op komst die hopelijk binnen 2 weken geboren wordt. Het is een jongetje. Voor de rest ga ik eind dit jaar een start maken met het zadelmak maken van mijn pony.
Jorex
Geplaatst: 08-09-20 20:09
Isabel schreef:
theadora99 schreef:
O ja mocht iemand Isabel hebben: geen mintgroene dingen hoor we hebben NOG NIET genoeg in huis
Ik zit echt vol spanning elke keer te kijken of ik erbij zit nog. Mijn kids vonden het de afgelopen jaren zo leuk om de pakketten uit te pakken. Hopelijk dit jaar weer.
Jodym
Geplaatst: 08-09-20 21:36
M_D_H schreef:
Maar, je kan toch ook prima eieren maken zonder eggtimer zonder dat ze stuurde of blauw worden
Eieren zijn gewoon vies, maakt niet uit hoe ze bereidt worden.
DonDon
Geplaatst: 08-09-20 21:40
rockwitch schreef:
Ik zit echt vol spanning elke keer te kijken of ik erbij zit nog. Mijn kids vonden het de afgelopen jaren zo leuk om de pakketten uit te pakken. Hopelijk dit jaar weer.
Op de 1 of andere manier heb ik dit topic gewoon gemist, anders had ik me ook veel eerder aangemeld
Isabel
Geplaatst: 08-09-20 21:45
geerte schreef:
Eieren zijn gewoon vies, maakt niet uit hoe ze bereidt worden.
Gekookte eieren lust ik niet maar tegenwoordig maak ik regelmatig roerei met (mager) spek. Jummie
En Kindersurprise eieren zijn ook lekker
Suusjepluus
Geplaatst: 08-09-20 22:14
Junia schreef:
... Zelfs niet met purschuim en confetti
Don't you dare challenge me
Ashleytjuhh
Geplaatst: 08-09-20 22:35
Suusjepluus schreef:
Junia schreef:
... Zelfs niet met purschuim en confetti
Don't you dare challenge me
leuk dat je het kon waarderen die piepschuim en confetti vorig jaar
Roodvos
Geplaatst: 08-09-20 22:42
Bellatrix schreef:
Ik verslijt veel thee en keukendoeken. Das wel een top zeg maar.
Hoe dan ? Ik heb net afscheid genomen van theedoeken die nog van mijn oma zijn geweest. Die is al meer dan 20 jaar geleden overleden. Mijn broer gaat ze gebruiken in de caravan, want ze zijn nog te goed om weg te gooien Ik wilde eindelijk wel eens mijn nieuwe theedoeken gaan gebruiken die al 10 jaar onder in de kast lagen.
Theedoeken is voor mij dus duidelijk een flop
Ik heb wel iets los gemaakt met die egg-timer . Het ding is ook heel handig als er tegelijkertijd eieren met verschillende hardheid gekookt moeten worden. Dan vis je op juiste moment gewoon eentje uit de pan.
Lous
Geplaatst: 08-09-20 23:07
Eieren. Heerlijk. Vooral van “eigen” kip ( lees van mijn ouders) Ik eet sowieso dagelijks 2 hardgekookte eieren. Proteïnen!!!
Anoniem
Geplaatst: 08-09-20 23:26
Door deze conversatie heb ik net om half elf een roerei staan maken.