Personal shopper van Zalon!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 17:28

Oh, die had ik ook niet gehad.
Alleen een blaadje met de artikelen en prijzen erop.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 17:30

Dit is mijn box. Ik heb aangegeven dat het voor kantoor is bedaar heeft ze goed naar geluisterd :)

Blouse/shirtje vind ik wel leuk, maar vind m wat goedkoop aanvoelen voor een kleine €40,-
De broek vind ik mooi en past goed, misschien wat kort? Maar dit is lengtemaat 34 dus wellicht is het een enkel model.. twijfel.. de broek kost €80,-
De enkellaarsjes gaan terug. Ik vind het idee leuk maar de zijn te smal en ik vind de afwerking niet zo mooi €90,-
Afbeelding
Afbeelding

Deze broek hou ik sowieso want hij is lang genoeg (lengtemaat 36) stretch zodat de billen er mooi inpassen en high waist. Super win! €30,-
De blouse twijfel ik over. Hij schijnt erg door maar is wel leuk om te hebben. Heb nog geen witte blouse.. €22,50
Afbeelding

Dit shirt is van mezelf. De rok valt helaas erg tegen vind ik. Hij is te groot en oogt wat goedkoop.. jammer €55
Afbeelding

Deze blouse vind ik echt geweldig! Hij zit mooi en het is prachtige stof. Die blijft sowieso. €60
De rok vind ik een flop. Veel te groot (ik trek hem samen aan de achterkant op de foto) en vind het model niks. Maakt me veel korter dan ik ben. En ik ben 1.80 dus dat is knap :+ €40
Afbeelding

Dit vind ik niks.. de kleur staat me niet en vind de stof er goedkoop uit zien. En hij kreukt als de ziekte. Niet handig als je de hele dag op kantoor zit. €42
Afbeelding

Verder zat er nog een schouder tasje in maar die lijkt plastic fantastic :') en Vans, maar ik heb al 2 paar. Ook nog een stippenblouse want ik had aangegeven die hierboven wat prijzig te vinden, maar die blijkt z’n geld waard dus de goedkope versie gaat terug.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 17:33

_Femkeeex schreef:
@memories: die laatste is heel mooi <3 Heb je daar een link van? De rest van de box ziet er ook heel leuk uit .

*KLIK*
Even voor je gezocht :j

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 17:39

Frummels schreef:
Dit is mijn box. Ik heb aangegeven dat het voor kantoor is bedaar heeft ze goed naar geluisterd :)

Blouse/shirtje vind ik wel leuk, maar vind m wat goedkoop aanvoelen voor een kleine €40,-
De broek vind ik mooi en past goed, misschien wat kort? Maar dit is lengtemaat 34 dus wellicht is het een enkel model.. twijfel.. de broek kost €80,-
De enkellaarsjes gaan terug. Ik vind het idee leuk maar de zijn te smal en ik vind de afwerking niet zo mooi €90,-
[ [url=m/WiTh8l.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PWjLsH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze broek hou ik sowieso want hij is lang genoeg (lengtemaat 36) stretch zodat de billen er mooi inpassen en high waist. Super win! €30,-
De blouse twijfel ik over. Hij schijnt erg door maar is wel leuk om te hebben. Heb nog geen witte blouse.. €22,50
[ [url=m/cJRkhM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit shirt is van mezelf. De rok valt helaas erg tegen vind ik. Hij is te groot en oogt wat goedkoop.. jammer €55
[ [url=m/AyymYZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze blouse vind ik echt geweldig! Hij zit mooi en het is prachtige stof. Die blijft sowieso. €60
De rok vind ik een flop. Veel te groot (ik trek hem samen aan de achterkant op de foto) en vind het model niks. Maakt me veel korter dan ik ben. En ik ben 1.80 dus dat is knap :+ €40
[ [url=m/L2vhLA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit vind ik niks.. de kleur staat me niet en vind de stof er goedkoop uit zien. En hij kreukt als de ziekte. Niet handig als je de hele dag op kantoor zit. €42
[ [url=m/pgOmcd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Verder zat er nog een schouder tasje in maar die lijkt plastic fantastic :') en Vans, maar ik heb al 2 paar. Ook nog een stippenblouse want ik had aangegeven die hierboven wat prijzig te vinden, maar die blijkt z’n geld waard dus de goedkope versie gaat terug.

Oh vergeet deze blouse! Die blijft ook, vind ik heel leuk. €22

Afbeelding

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 17:39

Duhelo schreef:
Dit is gekozen voor mij door Ylmar.
Mijn stijl was tijdloos,stoer en speels. Ik ben 1.73 met 61 kilo en zocht zakelijke outfits, in lage prijs.
Totaal van dit komt bijna op 1000 euro en het meeste vind ik lelijk :+
En als het niet lelijk is. Wel te duur.

Ik heb mijn box geannuleerd en had dezelfde stylist :P
Man man man, lekker origineel is hij met zijn kleding keuze...

Er zitten gewoon al 5 items bij die hij ook voor mij 'gekozen' had

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 17:40

Vind de box inderdaad niet lijken op de stijl die je aangeeft, Honolulu.

Leuke box ook Memories! De zwarte rok is erg leuk. Grappig, hetzelfde shirtje. Mijn stylist is Maurits.

Sky_As
Amazone

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 17:46

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 17:53

Drico schreef:
Duhelo schreef:
Dit is gekozen voor mij door Ylmar.
Mijn stijl was tijdloos,stoer en speels. Ik ben 1.73 met 61 kilo en zocht zakelijke outfits, in lage prijs.
Totaal van dit komt bijna op 1000 euro en het meeste vind ik lelijk :+
En als het niet lelijk is. Wel te duur.

Ik heb mijn box geannuleerd en had dezelfde stylist :P
Man man man, lekker origineel is hij met zijn kleding keuze...

Er zitten gewoon al 5 items bij die hij ook voor mij 'gekozen' had

Echt?
Die gooit dus maar gewoon wat samen...

honolulu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 17:55

Tanya schreef:
Kayleigh leuke preview! En honolulu, wat apart. Wie had je als stylist?

Mijn stylist heet Charlien. Heb de box niet geannuleerd, misschien staat het juist wel leuk. Ben er alleen bang voor :')

Memories, die zwarte rok is leuk! Heb je linkje of merk?

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 17:58

Ik had ook Charlien en heel weinig voorbeeld foto's en mijn box bevalt mij wel. Ze heeft goed naar mijn commentaar geluisterd ook en alleen de khaki groene broek vind ik zelf wat twijfelachtig, want ik draag nooit zulke style broeken.

Duran123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 18:14

Sky_As schreef:
Ik heb ook een box besteld.... Later kwam ik op internet deze site tegen
https://www.77onlineshop.nl/c/outfits/dames-outfits
Dus hier ook wat dingen besteld....

Deze had ik ook gezien. Maar na de recensies op Trustpilot te hebben gelezen durfde ik dit niet aan. Weinig positiefs.
Laat je weten of het jou gelukt is en hoe de kleding is!?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 18:18

Weet iemand waar ik de Zalon mailtjes uit kan zetten? Ik zie nergens in de mail ‘afmelden’ staan en in mijn account zie ik ook niets.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 18:19

Mijn box staat nu al zeker 2 dagen op inpakken, ik had gehoopt m voor t weekend nog te hebben eigenlijk :+

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 18:24

Frummels schreef:

Haha Frummels ik ben fan van je sloffen! Die staan overal bij (en ik heb precies dezelfde) :D

frensje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 18:28

Mijn box staat nu op verzenden dus kan nu zien welke items ze heeft toegevoegd. Nog steeds wat saai maar wie weet word ik blij verrast als ik het aan heb. Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 18:28

Heel erg leuk, ik heb ook besteld en ben erg benieuwd. Heb alleen niet een idee wat voor maat ik momenteel heb, want ben wat aangekomen na zwangerschap en kan nu ook niet echt de winkel in om wat te gaan passen ..maar ben heel benieuwd

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 18:36

Ik kan de dingen gewoon terugsturen als het niet past ofzo, toch? Ook vanuit Belgie?

Ze heeft me echt veel te kiezen gegeven en moet ik er minstens 3 weigeren van haar :))

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 18:36

turtlelito schreef:
Frummels schreef:

Haha Frummels ik ben fan van je sloffen! Die staan overal bij (en ik heb precies dezelfde) :D

Hahaha, ja ik woon echt in die dingen, zeker sinds we thuis moeten blijven :))

Misty444

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 18:40

Sterre98 schreef:
Mijn box staat nu al zeker 2 dagen op inpakken, ik had gehoopt m voor t weekend nog te hebben eigenlijk :+

Same :')

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 18:42

Mijne staat al twee dagen op onderweg bij PostNl, hebben ze het in zee gegooid? :+
En ik heb nog steeds geen bezorgtijd, maar ze zijn natuurlijk superdruk :(:)
En bij Zalon zelf inderdaad op inpakken, dus ik weet niet wie van de 2 ik moet geloven.

honolulu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 18:53

Jorex schreef:
Ik had ook Charlien en heel weinig voorbeeld foto's en mijn box bevalt mij wel. Ze heeft goed naar mijn commentaar geluisterd ook en alleen de khaki groene broek vind ik zelf wat twijfelachtig, want ik draag nooit zulke style broeken.

Ah dat is wel fijn, dat het je stijl overeenkomt. Misschien moet ik het gewoon een kans geven hoor! Ik wacht netjes af :)

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 18:59

Duhelo schreef:
Echt?
Die gooit dus maar gewoon wat samen...

Jaa.. mijn preview heb ik ook geplaatst hier in het topic, dan kan je mijn preview ook nog bekijken :=

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 19:03

Ik heb mijn preview ontvangen. Best aardig! Ga wel een aantal aanpassen want dat lijkt al te veel op wat ik heb.

Afbeelding
Dit is nog een twijfelgevalletje. Ik heb al een soortgelijk zwart shirt.

Afbeelding
Nope, niet mijn smaak.

Afbeelding
Deze wil ik wel. Deze heb ik al een aantal keer in mijn eigen mandje gehad. Wel een maatje kleiner dan ze nu heeft gekozen.

Afbeelding
Vreselijk deze print.

Afbeelding
Snap de keuze wel maar mwah nee.

Afbeelding
Deze zou ik wel houden om te kijken hoe het staat.

Afbeelding
Ik vind het echt lelijk als er zo’n gerimpeld mouwtje aan zit, dus nee.

Afbeelding
Deze vind ik leuk.

Afbeelding
Deze is €30 dat vind ik te duur als ik de stof zo zie.

Afbeelding
Deze vind ik leuk.

Afbeelding
Deze heb ik al een keer besteld. Was geen gezicht haha.

Afbeelding
Ook niet mijn smaak.

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 19:04

Ik heb ook een box besteld bij Sibel! Ben benieuwd..

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 19:17

Na mijn aanpassingen schiet dit over:
Afbeelding