Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

€40

en Vans, maar ik heb al 2 paar. Ook nog een stippenblouse want ik had aangegeven die hierboven wat prijzig te vinden, maar die blijkt z’n geld waard dus de goedkope versie gaat terug. _Femkeeex schreef:@memories: die laatste is heel mooiHeb je daar een link van? De rest van de box ziet er ook heel leuk uit .
Frummels schreef:Dit is mijn box. Ik heb aangegeven dat het voor kantoor is bedaar heeft ze goed naar geluisterd
Blouse/shirtje vind ik wel leuk, maar vind m wat goedkoop aanvoelen voor een kleine €40,-
De broek vind ik mooi en past goed, misschien wat kort? Maar dit is lengtemaat 34 dus wellicht is het een enkel model.. twijfel.. de broek kost €80,-
De enkellaarsjes gaan terug. Ik vind het idee leuk maar de zijn te smal en ik vind de afwerking niet zo mooi €90,-
[ [url=m/WiTh8l.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PWjLsH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze broek hou ik sowieso want hij is lang genoeg (lengtemaat 36) stretch zodat de billen er mooi inpassen en high waist. Super win! €30,-
De blouse twijfel ik over. Hij schijnt erg door maar is wel leuk om te hebben. Heb nog geen witte blouse.. €22,50
[ [url=m/cJRkhM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit shirt is van mezelf. De rok valt helaas erg tegen vind ik. Hij is te groot en oogt wat goedkoop.. jammer €55
[ [url=m/AyymYZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze blouse vind ik echt geweldig! Hij zit mooi en het is prachtige stof. Die blijft sowieso. €60
De rok vind ik een flop. Veel te groot (ik trek hem samen aan de achterkant op de foto) en vind het model niks. Maakt me veel korter dan ik ben. En ik ben 1.80 dus dat is knap€40
[ [url=m/L2vhLA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit vind ik niks.. de kleur staat me niet en vind de stof er goedkoop uit zien. En hij kreukt als de ziekte. Niet handig als je de hele dag op kantoor zit. €42
[ [url=m/pgOmcd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verder zat er nog een schouder tasje in maar die lijkt plastic fantasticen Vans, maar ik heb al 2 paar. Ook nog een stippenblouse want ik had aangegeven die hierboven wat prijzig te vinden, maar die blijkt z’n geld waard dus de goedkope versie gaat terug.
Duhelo schreef:Dit is gekozen voor mij door Ylmar.
Mijn stijl was tijdloos,stoer en speels. Ik ben 1.73 met 61 kilo en zocht zakelijke outfits, in lage prijs.
Totaal van dit komt bijna op 1000 euro en het meeste vind ik lelijk
En als het niet lelijk is. Wel te duur.

Drico schreef:Duhelo schreef:Dit is gekozen voor mij door Ylmar.
Mijn stijl was tijdloos,stoer en speels. Ik ben 1.73 met 61 kilo en zocht zakelijke outfits, in lage prijs.
Totaal van dit komt bijna op 1000 euro en het meeste vind ik lelijk
En als het niet lelijk is. Wel te duur.
Ik heb mijn box geannuleerd en had dezelfde stylist
Man man man, lekker origineel is hij met zijn kleding keuze...
Er zitten gewoon al 5 items bij die hij ook voor mij 'gekozen' had
Sky_As schreef:Ik heb ook een box besteld.... Later kwam ik op internet deze site tegen
https://www.77onlineshop.nl/c/outfits/dames-outfits
Dus hier ook wat dingen besteld....
Frummels schreef:Dit is mijn box. Ik heb aangegeven dat het voor kantoor is bedaar heeft ze goed naar geluisterd
Blouse/shirtje vind ik wel leuk, maar vind m wat goedkoop aanvoelen voor een kleine €40,-
De broek vind ik mooi en past goed, misschien wat kort? Maar dit is lengtemaat 34 dus wellicht is het een enkel model.. twijfel.. de broek kost €80,-
De enkellaarsjes gaan terug. Ik vind het idee leuk maar de zijn te smal en ik vind de afwerking niet zo mooi €90,-
Deze broek hou ik sowieso want hij is lang genoeg (lengtemaat 36) stretch zodat de billen er mooi inpassen en high waist. Super win! €30,-
De blouse twijfel ik over. Hij schijnt erg door maar is wel leuk om te hebben. Heb nog geen witte blouse.. €22,50
Dit shirt is van mezelf. De rok valt helaas erg tegen vind ik. Hij is te groot en oogt wat goedkoop.. jammer €55
Deze blouse vind ik echt geweldig! Hij zit mooi en het is prachtige stof. Die blijft sowieso. €60
De rok vind ik een flop. Veel te groot (ik trek hem samen aan de achterkant op de foto) en vind het model niks. Maakt me veel korter dan ik ben. En ik ben 1.80 dus dat is knap€40
Dit vind ik niks.. de kleur staat me niet en vind de stof er goedkoop uit zien. En hij kreukt als de ziekte. Niet handig als je de hele dag op kantoor zit. €42
Verder zat er nog een schouder tasje in maar die lijkt plastic fantasticen Vans, maar ik heb al 2 paar. Ook nog een stippenblouse want ik had aangegeven die hierboven wat prijzig te vinden, maar die blijkt z’n geld waard dus de goedkope versie gaat terug.
turtlelito schreef:Frummels schreef:Dit is mijn box. Ik heb aangegeven dat het voor kantoor is bedaar heeft ze goed naar geluisterd
Haha Frummels ik ben fan van je sloffen! Die staan overal bij (en ik heb precies dezelfde)
Jorex schreef:Ik had ook Charlien en heel weinig voorbeeld foto's en mijn box bevalt mij wel. Ze heeft goed naar mijn commentaar geluisterd ook en alleen de khaki groene broek vind ik zelf wat twijfelachtig, want ik draag nooit zulke style broeken.