Shadow0 schreef:Whale, geen nood, je kan 'm vast nog terugsturen![]()
![]()
(Laat vooral weten hoe 'ie bevalt.)
Vermoed dat Whale het advies blijf binnen nu wel héél graag opvolgt.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Percy schreef:Ze was beschermend als het nodig was, iedereen kon haar gerust aanraken. Ben alleen een paar keer lastig gevallen door niet zulke leuke mannen en toen ging ze tegen me aanstaan en borrelde er een grom op. Verder hoefde ze niet te gaan.
Was heel blij dat ze bij me was.
ontherun schreef:Hoe heb je dat gemaakt sherandie wil ik voor een vriendin maken, hij is echt te schattig.
Whale schreef:_San87_ schreef:Aaargh, ik wil naar de kapper! Nog steeds
. Mijn haar wordt lang
.
Wel echt firstworldproblems.
Nu sla ik mezelf voor m'n kop dat ik niet gewoon 1,5 maand geleden ben gegaan
musiqolog schreef:Whale schreef:
Nu sla ik mezelf voor m'n kop dat ik niet gewoon 1,5 maand geleden ben gegaan
Ik had eigenlijk ook al voor de quarantaine moeten gaan. Ik word al wat kaal, en met lang haar staat dat niet. Gelukkig nog lang geen Haagse Harry-toestanden.En bovendien zal ik de enige niet zijn die er straks raar bijloopt...
_San87_ schreef:Whale schreef:
Mijn uitgroei zegt hallo.
Biedt jouw kapper niet ook van die bijwerksetjes aan? Dat zou misschien een optie zijn?
Sheran schreef:ontherun schreef:Hoe heb je dat gemaakt sherandie wil ik voor een vriendin maken, hij is echt te schattig.
Aquarel. Gras schilderen op een stukje papier. Dat is de achtergrond. Een ei schilderen, uitknippen en doorknippen. Een kuikentje schilderen (alleen het bovenkantje is genoeg) en uitknippen met een hele lange uitschuifstok onderaan. Dopje op hoofd kuikentje plakken. Sneetje in het papier met het gras maken. Daar schuifstok van kuikentje doorheen steken. Ei mooi passend op de achtergrond plakken, zodat het goed aansluit en het kuikentje nog kan bewegen. Dubbelzijdig tape is handig, dat geeft meer ruimte.
Kaartje omdraaien. Tussenstukje plakken op de uitschuifstok tot waar hij maximaal naar boven mag komen. Zodat hij niet verder kan zeg maar, en je aan de voorkant geen stukjes van de stok gaat zien.
Stuk stevig papier over de achterkant heen plakken, zodat je de stok niet meer ziet (let op dat je niet alles dichtplakt, het binnendel moet nog kunnen schuiven) en klaar