Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Was niet veel keuze helaas. Nog daar naar vervangende vluchten gekeken. Maar de eerste mogelijkheid was woensdag met 33 uur reistijd tegen 500 euro plus. Daarna donderdag middag 450 euro en 8 uur reistijd en 2 overstappen. Anders hadden we dat ook wel gedaan.
Nu beiden spierpijn van het vliegtuig gebok.
tengeltje11 schreef:vanaf wanneer vliegen ze gemiddeld niet meer?
want ik moet zondag vliegen en je raad het nooit,ook dan voorspellen ze storm-achtig weer....(voorlopig 6bft)
als die vlucht gecanceld wordt,ligt echt heeel mijn planning in duigen...(maar ik wil nu ook niet vliegen als het echt onverantwoord zou zijn natuurlijk)
Pandora2 schreef:tengeltje11 schreef:vanaf wanneer vliegen ze gemiddeld niet meer?
want ik moet zondag vliegen en je raad het nooit,ook dan voorspellen ze storm-achtig weer....(voorlopig 6bft)
als die vlucht gecanceld wordt,ligt echt heeel mijn planning in duigen...(maar ik wil nu ook niet vliegen als het echt onverantwoord zou zijn natuurlijk)
Als het onverantwoord is, vliegen ze niet.
Of ze vliegen, hangt af van de weersvoorspelling, het type vliegtuig en de beschikbare banen op een luchthaven.
Dus no stress, die mensen weten wat ze doen
Tiggs schreef:Ik vlieg dus vanaf Zürich morgen, maar heb er wel vertrouwen in dat ze het cancelen als het niet verantwoord is. Ams zou dan weer rustiger moeten zijn, dat scheelt bij het landen.
Morris schreef:Germie heeft als enige, of één van de weinige de storm niet meegemaakt. Fijn voor je.
Ook (naast Boras) ik hou er nu over op. En ja, pak me maar op mijn tekst en woordkeuze als je dat wilt.
Janine1990 schreef:Op kantoor wat lekkage, vermoedelijk kieren met buiten. Vloer heeft grote natte plekken. Heel ouderwets tapijt, dus toont ook lekker
Verder nog mega harde wind hier, maar dit is hier normaal.
Vanavond maar weer rijden.
Sizzle schreef:Tiggs schreef:Ik vlieg dus vanaf Zürich morgen, maar heb er wel vertrouwen in dat ze het cancelen als het niet verantwoord is. Ams zou dan weer rustiger moeten zijn, dat scheelt bij het landen.
Je moet ook even bedenken dat voor zwitserland de wind al tot storm benoemd wordt als het harder dan 40 km/h waait. Ze zijn hier echt niets gewend![]()
Wel is het zo dat de bomen ook letterlijk minder gewend zijn en dus al veel sneller omwaaien.
Ik weet nog dat ik een keer een beamerscherm van 1 gebouw naar een ander moest rijden en dat het niet mocht van de beveiliging ivm storm. Dat was zo‘n stevige wind die in Rotterdam zo ongeveer iedere week waait
Die vliegen morgen heus wel.
DezeNaam schreef:https://www.hln.be/nieuws/buitenland/vl ... ~af7d983f/
Het ging dus toch niet overal even goed.Maar echt, helemaal terug moeten vliegen naar Madrid dan ook nog... Idioot dat ze het vliegtuig in eerste instantie hebben laten opstijgen. (En die schreeuwende mensen zijn simpelweg irritant.
)