Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
deksel schreef:Wat nou als je geen OV hebt...
Cilli96 schreef:Keolis kaartjes kan je prima via de app kopen. Heb laatst een dagkaart gekocht, iedereen verklaarde me voor gek maar ik reis liever legaal en met een goed gevoel haha
Maureen95 schreef:Nadeel dat er weinig mensen met het OV reizen is dat ik waarschijnlijk eind mei geen contractverlenging ga krijgen
Maureen95 schreef:Ik doe backoffice voor ov-chipkaart. Vorige week zijn er al 3 collega's ontslagen omdat er bijna niks te doen is. Ik ben de volgende die contract verlenging moet krijgen. Ben dus echt ontzettend gestrest. Heb dit ook aan mijn werkgever aangegeven en ze zij dat ik beter alvast kan gaan zoeken naar een andere baanZe kon niet zeggen of ik wel of geen verlenging kan krijgen. En omdat ik via een uitzendbureau zit en in mijn fase B zit kunnen ze 10 dagen van te voren mij nog ontslaan
Maureen95 schreef:Ze nemen dan weer nieuwe mensen aan. Ik vind het sowieso raar dat ze het op deze manier doen. We kwamen echt om in het werk en waren nog steeds actief mensen aan het aannemen. Er zou 1 april dus een man beginnen. Had contract al getekend. Had 2 kids en een vrouw en die zit nu ook zonder werk. Ze hebben hem even on hold gezet.
Dus ik hoop dat ik dan 2 maandjes zonder werk zit en dan weer terug kan. Want ik vind het wel een super leuke baan.