Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 17:18

Tigress schreef:
Lekker gelopen vanmorgen met de honden en een vriendin van me, maar Jarv heeft zich vermoedelijk verstapt en is nu mank. Ergeren is het niet echt, ik vind het vooral zo sneu lijken :')

Eerst maar even rust houden deze week. Het zit hem niet echt mee de afgelopen paar dagen. Eerst al de trap, en nu dit :(:)

Sorry Jarv :(:)

Kaulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 17:20

Nayomie schreef:
Kaulitz schreef:
Nieuwe Audi voor de deur staan en kinderen in de straat met vuurwerk :=

Kan je hem niet achter het huis zetten eventueel? Hier is het voor het huis al mis gegaan helaas. Dus auto staat dan op parkeerplek achter huis.

We hebben gelukkig een open oprit voor de deur dat scheelt al een boel, maar toch knijp ik hem wel

_classic

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 17:23

Ik erger me aan de buren die met opzet nitraten voor ons huis gooien, omdat onze honden dan blaffen. En dat is leuk ofzo _-:(

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 17:24

_classic schreef:
Ik erger me aan de buren die met opzet nitraten voor ons huis gooien, omdat onze honden dan blaffen. En dat is leuk ofzo _-:(

Je mag gewoon de politie bellen he. Ze mogen pas vanaf 18:00 afsteken.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 17:42

Al hele dag hartslag van 180 door de knallen, kan het over zijn? ;(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 17:42

Stomme vuurwerk, alle wilde vogeltjes hier zijn helemaal overstuur. Het gros van de vogeltjes in de wijk woont in mijn tuin ivm de boom, en ik zie ze steeds op volle snelheid alle kanten op vliegen. Vanochtend vroeg heb ik voer gestrooit, normaal is dat met 15 minuten opgegeten maar nu ligt het er nog steeds, ze durven niet te landen en hebben de rust niet om te eten ;(

Sterkte voor die leuke kleine Jarvis! :(:)

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 17:55

Amandavd schreef:
_classic schreef:

Je mag gewoon de politie bellen he. Ze mogen pas vanaf 18:00 afsteken.

De politie is al meerdere keren over deze buren gebeld, ook door andere buurtbewoners. Het zijn echt de tokkies van de buurt..
Helaas doet de politie er helemaal niks tegen :\

Gister hadden ze midden op het kruispunt in onze straat ook al een auto in de fik gezet (althans kan niet anders dan dat zij dat zijn) en ook hier wordt niks aan gedaan.

Change03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 17:57

Jeetje Classic dat is wel heel extreem.. ik hoop dat de eigenaar van de auto aangifte heeft gedaan en de kosten gedekt zal krijgen voor de schade

Voor alsnog een fijne jaarwisseling, over een paar uur is het voorbij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 18:05

Dat de huid van mijn oogleden en alles daar omheen gort en gort droog is. -O- Het is sinds een paar dagen en het enige wat ik kan bedenken waardoor het kan komen is antibiotica. Na vandaag neem ik die ook niet meer dus hopelijk gaat het snel over.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 18:08

Ze staan voor mijn huis ook al flink te knallen, behoorlijk irritant zo voor mijn auto.

De katten zitten in de vensterbank wat te kijken naar alle rook en lichtjes en vinden het allemaal wel prima.

Afbeelding

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 18:10

SindyKaya schreef:

Ik kan er ook zo slecht tegen ;( kan zo huilen van de stress gewoon. Meer ook om mijn beesten, 2 katten en 2 paarden. 1 van de paarden maakt zich zo ongeloofelijk druk, die is in een week tijd al 3x over zn toeren gegaan omdat er weer eens niet gewacht kan worden met afsteken. Er werd hier gewoon vuurwerk uit een rijdende auto gegooit 8)7

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 18:22

Change03 schreef:
Jeetje Classic dat is wel heel extreem.. ik hoop dat de eigenaar van de auto aangifte heeft gedaan en de kosten gedekt zal krijgen voor de schade

Voor alsnog een fijne jaarwisseling, over een paar uur is het voorbij!

De auto was van hun zelf, dus zal vermoedelijk geen aangifte van komen.

Dankjewel, jullie ook een fijne jaarwisseling <3
Gelukkig gaan we met de honden naar mijn schoonouders en hebben ze iets meer rust :)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 18:42

[***] schreef:
Dat de huid van mijn oogleden en alles daar omheen gort en gort droog is. -O- Het is sinds een paar dagen en het enige wat ik kan bedenken waardoor het kan komen is antibiotica. Na vandaag neem ik die ook niet meer dus hopelijk gaat het snel over.

Wel afmaken! Morgenochtend even de huisartsenpost bellen voor nep tranen voor zolang je ab-kuur nog duurt. Als je hem niet afmaakt zorg je ervoor dat een bacterie resistent kan worden.

Loeky01 schreef:
Dat ik net fitnesskleding en schoenen besteld heb omdat ik echt wil beginnen en er ook zin in heb. Maar dat ik toch ergens bang ben dat het weggegooid geld gaat zijn omdat ik 1 maand actief ga en daarna niet meer... Zucht

Inmiddels een Fitbit in de aanbieding tegen gekomen en twee paar schoenen besteld in de opruiming... Tijd om weer naar stage te gaan want dan ben ik weer bezig ipv online te shoppen _O-

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 18:46

Sanniejtjuh schreef:
SindyKaya schreef:

Ik kan er ook zo slecht tegen ;( kan zo huilen van de stress gewoon. Meer ook om mijn beesten, 2 katten en 2 paarden. 1 van de paarden maakt zich zo ongeloofelijk druk, die is in een week tijd al 3x over zn toeren gegaan omdat er weer eens niet gewacht kan worden met afsteken. Er werd hier gewoon vuurwerk uit een rijdende auto gegooit 8)7

Vreselijk... Op zulke momenten zou je wensen dat je een tennisracket in je hand zou hebben en dat rotje met dezelfde vaart als ie naar buiten kwam weer die auto in kan rammen. Is dat snel afgeleerd gok ik.

Hier erger ik me aan het feit dat de hele wandeling met onze hond in het bos zo goed ging, uiteraard aangelijnd en met veiligheidstuigje, maar dat dat uiteraard weer verknald moest worden door dat rotvuurwerk. Zijn we bijna bij de auto, wordt er op het parkeerterrein knalvuurwerk afgestoken. Hond over de mik, ze sleurde m’n vriend met geweld mee naar de auto. Arm beest. Gelukkig wonen we rustig en is hier alleen geknal in de verte. Dus zowel hond als kat zijn nog rustig. Hoop echt dat het heel erg mistig wordt. Maar dan wordt er de rest van de week natuurlijk weer meer afgestoken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 18:53

Aan de huid op m’n knokkels die gortdroog is, eeltig en bij het minste of geringste open springt. Zo fijn, renpaarden rijden. :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 18:59

Dat het hier al Nieuwjaar is. Duidelijk 18.00 uur en nu oorlogsgebied.

En voor de rest aan het balen van de stomme mist moet nu nog vroeger vertrekken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 19:16

Als ik een heel groot huis had gehad, had iedereen bij mogen komen zitten. Hier is echt niets te horen.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 19:19

Dat ik alleen zal zijn heel de dag en avond en ook niet ergens heen kan gaan (te onveilig in de stad waar ik ben). Ik voel me zo rot erover...

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 19:20

Wat een ellende met al dat vuurwerk bij jullie -O-

Hier in belgie is sinds dit jaar particulier vuurwerk volledig verboden.
Ik hoop maar dat iedereen er zich aan houdt.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 19:24

Ik vraag me altijd af hoe heftig die knallen zijn voor mensen die wél goed horen. Ik ben slechthorend maar vind het nog steeds achterlijk hard.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 19:25

Dat we vanavond gaan gourmetten bij mijn zwager. Maarja eerst werd er gezeken dat ik vrij moest nemen van werk, want jaa ze gaan gourmetten en dan moeten we er optijd zijn. Nu kom ik om 6 uur aan en 3x raden wie er nog niet begonnen zijn met gourmetten. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 19:36

thirteenn schreef:
Ik vraag me altijd af hoe heftig die knallen zijn voor mensen die wél goed horen. Ik ben slechthorend maar vind het nog steeds achterlijk hard.

Ik ben wel extreem gevoelig voor harde geluiden, maar ik ging vroeger echt de straat niet op zonder m’n handen over m’n oren. Nog steeds kan ik er niet goed tegen en zit ik liever binnen. Zelfs nu, als het te gortig wordt, wil ik m’n oren nog weleens afdekken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 19:45

Ben ook gevoelig , tot mijn 4de aardig doof geweest en handen van de oren af onderhand buiten ,maar blijf het geen pretje vinden :n . Schrik nog behoorlijk snel

Nu gaat het aardig tekeer buiten

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 19:58

Dat ik straks moet fietsen en het hier oorlog lijkt. Ben benieuwd welk portiek er vanavond in de fik staat

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 20:15

Hier zijn de knallen niet normaal gewoon.
De ramen trillen in hun sponningen. Het lijkt wel of het ieder jaar harder moet!