Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Skessa_ schreef:Storm schreef:Korting bij de mediamarkt op de Nintendo switch viel wel tegen.
2 weken terug was ik daar en werd me verteld dat er ook korting op de games kwamen en op een etui. Nou, mooi niet. Geen euro korting op de games en accessoires. Erg jammer.
https://www.toychamp.nl/ Hier veel spellen met korting!
Granoek schreef:Zijn er nog fotoservice sites (smartphoto, albelli etc..) met black friday? Ik wil graag een meerluik laten maken, maar bij smartphoto, albelli, kruidvat, hema zijn ze niet afgeprijsd.
Skessa_ schreef:Storm schreef:Korting bij de mediamarkt op de Nintendo switch viel wel tegen.
2 weken terug was ik daar en werd me verteld dat er ook korting op de games kwamen en op een etui. Nou, mooi niet. Geen euro korting op de games en accessoires. Erg jammer.
https://www.toychamp.nl/ Hier veel spellen met korting!
Granoek schreef:Zijn er nog fotoservice sites (smartphoto, albelli etc..) met black friday? Ik wil graag een meerluik laten maken, maar bij smartphoto, albelli, kruidvat, hema zijn ze niet afgeprijsd.
inge_romeo schreef:Granoek schreef:Zijn er nog fotoservice sites (smartphoto, albelli etc..) met black friday? Ik wil graag een meerluik laten maken, maar bij smartphoto, albelli, kruidvat, hema zijn ze niet afgeprijsd.
Geen idee of fotofabriek heeft wat je bedoeld, maar daar hebben ze 20% korting op de gehele collectie.
loulou schreef:Iemand anders nog een winkel waar eskadron ook in de aanbieding is?
Hypostore en pas de deux hebben niet het dekje wat in zoek

nicole_floor schreef:Calice schreef:Die telefoon is wel een hele goede deal.
Ik heb geen orderbevestiging gehad van hypostore, zijn er mee mensen die dat niet hebben gehad?
Had gelukkig wel een screenshot van het ordernummer gemaakt.
Ik heb hem ook niet gehad. Heb alleen geen screenshot. Heb wel een bevestiging van mijn bank.
Lori schreef:Ik las van iemand dat ze een kortingscode van 10% in de mail had gehad van zooplus nog maar ik heb die nergens in mijn e-mails staan, is er iemand die wel een code heeft gehad in mail die daar soms bestelt?
Tancreda4 schreef:Ik heb net leuke schoenen gekocht bij van haren voor 50% korting![]()
Nu eigenlijk nog een singel (eric le tixerant), combimagnetron etc. Maar ik ga mij maar inhouden. Misschien koop ik nog wel outdoorlaarzen bij de EJ, die gebruik ik al jaren en mijn oude paar is weer bijna aan vervanging toe.