Rare mensen op marktplaats deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 11:51

TheNovelist schreef:
Blijft altijd tricky, ik bestelde een keer 3 dingen van glas, 2 daarvan kwamen kapot aan. Zou iig goed de reviews lezen qua hoe ze het inpakken en hoe het aankomt de meeste keer :)

Oeps sorry, dacht dat dit het Aliexpress topic was := :+

vienna1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 11:15

Nou ik verkoop voornamelijk Barbie kleding kreeg ik deze reactie op marktplaats :"Hallo . ......, als je het aantrekt en foto stuurt dan koop ik het en mag je het houden als je dat ziet zitten groetjes".
Ik moest wel lachen het ging om een Barbie Fleur lingerie setje.

Tallie1979

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 13:15

Ik had gisteren te maken met een hele aparte verkoper.

Ik deed een bod op een lege kist voor potloden. Maar, stuur er direct achteraan dat ik verwacht dat de vraagprijs nog iets hoger zou zijn. En ik vroeg wat hij er voor wil hebben. Daarnaast geef ik aan dat ik het gisterenmiddag op kon halen.

Krijg ik terug: pas je bod aan en wie weet.

Ik heb vriendelijk bedankt. Zulke spelletjes hou ik niet van. Als je een bedrag in gedachte hebt, geef dat aan. Dan ben ik bereid om het te betalen.

Dan maar niet hoor! :')

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 14:20

Ik had vorige week gereageerd op een winterjas. Hij was nog beschikbaar. Ik gaf haar aan dat we het ook nu meteen konden halen. Dat kon, dus ze gaf haar adres. Oké, rijden we nu heen, het was een kwartier rijden. Leeg huis, dat vol in verbouwing was. Niemand te bekennen. Bericht gestuurd, krijg ik als antwoord, sorry was vergeten dat ik verjaardag had. Wat? En dat wist ze een kwartier geleden nog niet toen ze akkoord ging?? Heel raar. Dus beetje boos antwoord terug gestuurd, geen reactie meer, en weer naar huis gegaan.

Later op de avond krijg ik bericht met excuses, ze had haar mobiel niet bij zich gehad en het was niet zij die had gereageerd en ik kon de jas nu nog wel komen ophalen.

Ja ammehoela. Was niet van plan weer heen te rijden.

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 14:32

vienna1987 schreef:
Nou ik verkoop voornamelijk Barbie kleding kreeg ik deze reactie op marktplaats :"Hallo . ......, als je het aantrekt en foto stuurt dan koop ik het en mag je het houden als je dat ziet zitten groetjes".

Ik zou t om mn vinger doen, foto maken en dan zeggen dat is dan 25 euro graag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 16:10

Laatst toch in ene aardig wat spulletjes verkocht zonder gedoe, heel fijn!

Maar de laatste had ik bericht gestuurd dat ik haar 5 sterren had gegeven, kreeg ik berichtje terug dat ze het heel prettig vond etc.
Had ik ook 5 sterren terug gekregen maar heeft ze per ongeluk de verbeterpunten aangeklikt i.p.v. de positieve punten :(

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 17:08

Vreemd verhaal ElineS, ik had het ook lekker voorbij laten gaan.

@romy1234
Ik heb ook een keer vijf sterren gekregen met de positieve punten en verbeterpunten :')
Kon er juist wel om lachen :P

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 17:17

Tallie1979 schreef:
Ik had gisteren te maken met een hele aparte verkoper.

Ik deed een bod op een lege kist voor potloden. Maar, stuur er direct achteraan dat ik verwacht dat de vraagprijs nog iets hoger zou zijn. En ik vroeg wat hij er voor wil hebben. Daarnaast geef ik aan dat ik het gisterenmiddag op kon halen.

Krijg ik terug: pas je bod aan en wie weet.

Ik heb vriendelijk bedankt. Zulke spelletjes hou ik niet van. Als je een bedrag in gedachte hebt, geef dat aan. Dan ben ik bereid om het te betalen.

Dan maar niet hoor! :')

Dan zeg je: +10% :+ Ik heb dat ook wel, ik wil alleen handelen als het echt allemaal soepel gaat. Anders maar niet haha.

JoukjeV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 18:28

En toch lukt het gelukkig ook nog om goede dingen voor weinig geld op de kop te tikken. Ik was op zoek naar een 2in1 kinderstoel. Dingen kosten nieuw rond de 170 euro en worden op mp meestal rond de 70 to 90 euro aangeboden. Ik heb de mijne opgehaald voor 20 euro en is netjes en werkt perfect.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 19:00

:oo draagt Barbie lingerie?

vienna1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 19:24

Ja, zeker. Maar dit setje is van Fleur is een Nederlands popje uit de jaren 70/80. Dus zo'n 40 jaar oud. Verzamelaars vinden dit leuk.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 21:35

Maar was deze man een verzamelaar :+

vienna1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 21:41

Nou dat denkt ik niet! Kende hem niet en de meeste ken ik wel. Zeker als het man is. Zo veel zijn er dat ook weer niet. Advertentie staat wel onder verzamelen poppen. Niet op lingerie voor dames!

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 22:31

Niet Marktplaats maar Bokt markt. Ik heb 2 week geleden gereageerd op een advertentie op Bokt markt. Via de advertentie en via PB. Maar er komt geen reactie. Helaas, want ik heb er echt belangstelling voor. Wat kun je daar aan doen? niks zeker.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 22:36

Is het bericht wel ontvangen door de betreffende bokker? Dus het bericht is uit de postvak uit?

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 23:20

_Nadia_ schreef:
vienna1987 schreef:

Ik zou t om mn vinger doen, foto maken en dan zeggen dat is dan 25 euro graag

_/-\o_ :')

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 00:21

Ineke2 schreef:
Is het bericht wel ontvangen door de betreffende bokker? Dus het bericht is uit de postvak uit?

nee ook niet, dus ze zal niet op Bokt kijken of zo

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 10:36

Wat zoek je pillow?

Gisteren de spiegels verstuurd met zes rollen folie, hopen dat ze goed aankomen :)

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 11:14

Amber_anne schreef:
Nou lijkt mij dat met een bank je altijd even gaat testen. Wat voor de een lekker zit zit voor de ander voor geen meter. Er waren idd zat mensen geweest die het een prima bank hadden gevonden

Tevens had ik het er ook bijgezet maar eerder om te voorkomen dat mensen langskomen en h toch niet willen

wat een kul... je zegt in je 1e bericht nog dat de veren kapot waren maar je natuurlijk niet je eigen produkten gaat afkraken.. nu krijg je commentaar en heb je het er ineens wel bijgezet?

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 11:31

Mensen die ergens anders wonen dan in de advertentie staat....zet het er dan even in de advertentie bij. Zou vandaag wat ophalen, omdat ik toevallig naar die plaats moet, dus mooi te combineren. Woont diegene nog 15km verder.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 12:58

Grace schreef:
Mensen die ergens anders wonen dan in de advertentie staat....zet het er dan even in de advertentie bij. Zou vandaag wat ophalen, omdat ik toevallig naar die plaats moet, dus mooi te combineren. Woont diegene nog 15km verder.

In sommige gevallen haak ik dan ook gewoon af. En bedank ik.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 15:10

Waarom weigeren sommige mensen de betaalservice van MP te gebruiken?
Ik heb op en kledingstuk geboden en mijn bod is geaccepteerd. Ik vraag op een MP betaalverzoek, stuurt de verkoper eerst een link voor een tikkie, ik zeg beleefd dat ik het liever afhandel via MP betaalservice, vervolgens stuurt ze mij haar bankrekeningnummer en of ik het dan wil overboeken, dus ik meld nogmaals dat ik liever gewoon de betaalservice van MP gebruik.
Nu hoor ik al dagen niets meer...

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 15:13

Daphara schreef:
Waarom weigeren sommige mensen de betaalservice van MP te gebruiken?
Ik heb op en kledingstuk geboden en mijn bod is geaccepteerd. Ik vraag op een MP betaalverzoek, stuurt de verkoper eerst een link voor een tikkie, ik zeg beleefd dat ik het liever afhandel via MP betaalservice, vervolgens stuurt ze mij haar bankrekeningnummer en of ik het dan wil overboeken, dus ik meld nogmaals dat ik liever gewoon de betaalservice van MP gebruik.
Nu hoor ik al dagen niets meer...

snap t echt neit.

heb afgelopen zaterdag een betaalverzoek gehad via MP, is gewoon ideal, en alles is meteen geregeld. pakketje komt vandaag aan ook. geen idee waarom het zo moeilijk is. vond het wel makkelijk zo

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 15:20

Ik werk niet meer met de marktplaats betaalverzoeken. Schijnbaar heb ik het maximale bedrag overschreden en moet ik nu een kopie van mijn id naar marktplaats sturen.

Ja doei. Dat vind ik niks.

Nog geen problemen gehad met mensen die enkel via mp willen betalen gelukkig.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 15:20

Geen betaalverzoek dan is de deal hier voorbij.