TheNovelist schreef:Blijft altijd tricky, ik bestelde een keer 3 dingen van glas, 2 daarvan kwamen kapot aan. Zou iig goed de reviews lezen qua hoe ze het inpakken en hoe het aankomt de meeste keer
Oeps sorry, dacht dat dit het Aliexpress topic was

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vienna1987 schreef:Nou ik verkoop voornamelijk Barbie kleding kreeg ik deze reactie op marktplaats :"Hallo . ......, als je het aantrekt en foto stuurt dan koop ik het en mag je het houden als je dat ziet zitten groetjes".
Ik moest wel lachen het ging om een Barbie Fleur lingerie setje.
Tallie1979 schreef:Ik had gisteren te maken met een hele aparte verkoper.
Ik deed een bod op een lege kist voor potloden. Maar, stuur er direct achteraan dat ik verwacht dat de vraagprijs nog iets hoger zou zijn. En ik vroeg wat hij er voor wil hebben. Daarnaast geef ik aan dat ik het gisterenmiddag op kon halen.
Krijg ik terug: pas je bod aan en wie weet.
Ik heb vriendelijk bedankt. Zulke spelletjes hou ik niet van. Als je een bedrag in gedachte hebt, geef dat aan. Dan ben ik bereid om het te betalen.
Dan maar niet hoor!
_Nadia_ schreef:vienna1987 schreef:Nou ik verkoop voornamelijk Barbie kleding kreeg ik deze reactie op marktplaats :"Hallo . ......, als je het aantrekt en foto stuurt dan koop ik het en mag je het houden als je dat ziet zitten groetjes".
Ik moest wel lachen het ging om een Barbie Fleur lingerie setje.
Ik zou t om mn vinger doen, foto maken en dan zeggen dat is dan 25 euro graag
Amber_anne schreef:Nou lijkt mij dat met een bank je altijd even gaat testen. Wat voor de een lekker zit zit voor de ander voor geen meter. Er waren idd zat mensen geweest die het een prima bank hadden gevonden
Tevens had ik het er ook bijgezet maar eerder om te voorkomen dat mensen langskomen en h toch niet willen
Daphara schreef:Waarom weigeren sommige mensen de betaalservice van MP te gebruiken?
Ik heb op en kledingstuk geboden en mijn bod is geaccepteerd. Ik vraag op een MP betaalverzoek, stuurt de verkoper eerst een link voor een tikkie, ik zeg beleefd dat ik het liever afhandel via MP betaalservice, vervolgens stuurt ze mij haar bankrekeningnummer en of ik het dan wil overboeken, dus ik meld nogmaals dat ik liever gewoon de betaalservice van MP gebruik.
Nu hoor ik al dagen niets meer...