Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berryz schreef:Voor iedereen dat bij PostNL werkt.het wordt beterwij zien bij bpost nu eindelijk de pakjes afnemen. Onze winkels zijn natuurlijk wel terug open, maar na kerst zal het hopelijk voor jullie ook terug wat minderen.
MyWishMax schreef:Hier grote frustratie. Hoewel het grote deel naar de verzender is, omdat de manier van inpakken slecht was, ook wel deel naar DHL want er moet wcht wel een hoop kracht op gekomen zijn om dit te krijgen.
[ [url=m/oGdaUZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ySSXi5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Telefoon die gerepareerd was. Deed het helemaal goed, alleen scherm vervangen. En nu kan die weggegooid worden.
Smee__ schreef:Berryz schreef:Voor iedereen dat bij PostNL werkt.het wordt beterwij zien bij bpost nu eindelijk de pakjes afnemen. Onze winkels zijn natuurlijk wel terug open, maar na kerst zal het hopelijk voor jullie ook terug wat minderen.
Nou ik hoop hetAfgelopen vrijdag hadden we nog meer pakketten als na Black Friday
Smee__ schreef:Ik heb zelf nu ook een beetje postnl frustratieAankomende week ben ik helemaal niet ingepland terwijl ik wel graag wil werken en dat heb ik van meerdere collega's gehoord. Ze verwachten volgende week topdrukte zo vlak voor de kerst, een ander deel van het personeel heeft vakantie maar er zijn geen diensten beschikbaar? Ik wens ze veel succes..
candalisa schreef:Smee__ schreef:Ik heb zelf nu ook een beetje postnl frustratieAankomende week ben ik helemaal niet ingepland terwijl ik wel graag wil werken en dat heb ik van meerdere collega's gehoord. Ze verwachten volgende week topdrukte zo vlak voor de kerst, een ander deel van het personeel heeft vakantie maar er zijn geen diensten beschikbaar? Ik wens ze veel succes..
Dat is wel balen! Zou het kunnen komen dat er juist veel blijft liggen aangezien een hoop punten dichtgaan? Die routes hoeven dan niet gereden te worden of zie ik dat verkeerd?