Secret Santa Surprise 2019

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 13:44

Een top en flop lijst is maar een richtlijn , iemand bekritiseren daarop is onnodig . Je hoeft je er niet aan te houden
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-09-19 13:52, in het totaal 2 keer bewerkt

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 13:45

Ik ga het niet in mijn profiel zetten, simpelweg zoeken op mijn berichten zou al moeten helpen.

Ik haak vooral in op wat er gezegd wordt en deel alles wat in mij opkomt voor eventuele inspiratie. Ook misschien om bij mezelf wat teleurstellingen te voorkomen (als in; als ik maar genoeg post krijg ik sowieso iets wat ik leuk vind :P ).

Maar een verrassing wordt het sowieso! En dat is het tot nu toe ook elk jaar geweest :D

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 13:49

Secret Santa Beheer Mededeling

Citaat:
Verdorie jongens het lijkt hier wel een kleuterklas :') _O-

Dat gezegd hebbende:

Ik wil geen discussie meer hebben over boodschappenlijstjes.
En het maakt mij daarbij niet uit wat voor een discussie of reactie, of je het nou positief bedoelt omdat je een voorstander er van bent, het negatief bedoelt omdat je er een tegenstander van bent of omdat je hoopt dat mensen het wat meer los laten, i don't fiets care de discussie is bij deze ten einde!

Dan mijn laatste opmerking over die lijstjes: Wij vanuit het beheer vinden lijstjes richtlijnen.
Dit houd concreet in dat je alles mag opgeven wat je wil hebben maar het hoeft niet zo te zijn dat je het ook daadwerkelijk krijgt.
Het zou echter wel fijn zijn als mensen op zijn minst rekening houden met de flops.

Citaat:
Germie, niet om vervelend te zijn maar ik heb het gevoel dat je het spelletje niet helemaal begrijpt :)
Het is juist de bedoeling dat je bij je lootje op zoek gaat naar iets wat diegene leuk vind en niet dat je een lijstje afwerkt die ze opgeven. Het is geen sinterklaas, het is geen verjaardag, het is geen bruiloft. De tops en flops zijn richtlijnen maar geen verplichting. Het is de bedoeling dat je spioneert tussen de berichten van je lootje om er achter te komen wat zo iemand leuk zou vinden.

Het mee geven van hints en zeker het raden van je lootje is dan ook een groot onderdeel van de pret. Nu al zeggen dat je dat niet gaat doen omdat je het niet kan raden maakt het spelletje echt niet leuk.

Ik zou heel graag willen zien dat je je pestverleden bij dit spel los laat.
Ik ben zelf ook gepest en het is lastig dat weet ik. Maar wil je de volledige charme van dit spel mee maken zal je wel moeten. Vertrouw op je Santa, ze zullen je echt geen rot pakket geven om je te pesten, ze kennen je daar niet eens goed genoeg voor, je Santa zal echt zijn of haar best voor je doen :)
En probeer alsjeblieft volledig op te gaan in het spel want dat maakt het zoveel leuker.

Citaat:
Oh en de eerste die zo blond is om na het verdelen van de lootjes vriendjes te worden op facebook die betaald het gehele beheer op taart!!

Giolli
Zeg maar Ber!

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 13:58

Haha dat laatste. Dat zou ik kunnen doen. :')

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 13:58

Whahaha... Zijn er echt mensen die mensen op Facebook hebben toegevoegd na het uitdelen van lootjes...

:')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 13:59

Giolli schreef:
Haha dat laatste. Dat zou ik kunnen doen. :')

Ik daag je uit het te doen, ik heb wel zin in taart :') _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 14:01

Komen ze nu mee :') ,[naam] stopt en de taart komt op tafel :')

dieseltje09

Citaat:
Oh en de eerste die zo blond is om na het verdelen van de lootjes vriendjes te worden op facebook die betaald het gehele beheer op taart!!

Ok dan ben je inderdaad best wel blond al zou ik het per ongelijk bij het zoeken naar mn lootje best wel kunnen overkomen :')

quera

Bijna alles wat op fb staat, staat ook hier :+
Hou tegenwoordig een sport dagboek hier bij :+

En mocht iemand iets willen weten wat niet bekend is. MB is your girl.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 14:02

Fem schreef:
Whahaha... Zijn er echt mensen die mensen op Facebook hebben toegevoegd na het uitdelen van lootjes...

Ik niet, maar ik weet dat het vast gebeuren gaat. Ik heb ook heel veel mensen in mijn vriendenlijst die ik niet ken. Maar mijn facebook gaat voor 98% over duiken, mijn hobby. En weet je wat het leuke is aan veel 'vrienden'? Het heeft mij ook al een reisje naar Florida opgeleverd, ja, ik kende de persoon niet in real life, maar toen ik een uitnodiging kreeg ben ik gewoon in het vliegtuig gestapt en gegaan. Zo kom je nog eens ergens zullen we maar zeggen.
Via Facebook heb ik dus ook al mensen leren kennen, ook in Nederland. Het kan dus echt leuk zijn.
Maar nee, ik heb geen idee wie er achter die bokkers zitten, en op paardengebied ken ik eigenlijk de mensen dan ook persoonlijk.
Maar ik zou een taart door de brievenbus en de smurrie wel eens willen zien. :+

Is het de bedoeling dat je je echte naam doorgeeft aan je lootje dan? Heb ik niet gedaan met opgeven.
}:0

Bezoekt profiel Quera: leeg. Ja, je maakt me nu wel nieuwsgierig. :D :D :D :D
Laatst bijgewerkt door germie op 06-09-19 14:04, in het totaal 1 keer bewerkt

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 14:03

germie schreef:
Fem schreef:

Ik niet, maar ik weet dat het vast gebeuren gaat. Ik heb ook heel veel mensen in mijn vriendenlijst die ik niet ken. Maar mijn facebook gaat voor 98% over duiken, mijn hobby. En weet je wat het leuke is aan veel 'vrienden'? Het heeft mij ook al een reisje naar Florida opgeleverd, ja, ik kende de persoon niet in real life, maar toen ik een uitnodiging kreeg ben ik gewoon in het vliegtuig gestapt en gegaan. Zo kom je nog eens ergens zullen we maar zeggen.
Via Facebook heb ik dus ook al mensen leren kennen, ook in Nederland. Het kan dus echt leuk zijn.
Maar nee, ik heb geen idee wie er achter die bokkers zitten, en op paardengebied ken ik eigenlijk de mensen dan ook persoonlijk.

Is het de bedoeling dat je je echte naam doorgeeft aan je lootje dan? Heb ik niet gedaan met opgeven. }:0

Heb je wel je adres opgegeven?
Daar heb ik gewoon voor en achternaam opgegeven

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 14:04

quera schreef:
germie schreef:

Is het de bedoeling dat je je echte naam doorgeeft aan je lootje dan? Heb ik niet gedaan met opgeven. }:0

Heb je wel je adres opgegeven?
Daar heb ik gewoon voor en achternaam opgegeven

Jazeker, adres wel natuurlijk en b oktnaam. Had gevraagd of echte naam moest, geen reactie op gehad. Dus vandaar dat ik me dat nu afvraag. 8-)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 14:05

Het zal geen worst uitmaken.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 14:05

Dat is wat je zelf wil natuurlijk. het pakket zal met het goede adres toch wel aankomen ;)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 14:07

quera schreef:
Dat is wat je zelf wil natuurlijk. het pakket zal met het goede adres toch wel aankomen ;)

ja, daar ga ik wel van uit. Het gaat ook om een pakket, dus er is ook een verzendbewijs. Maar goed, ik had het gevraagd een geen reactie gehad. Is niet geheim ofzo, en dan kan men mij heel gemakkelijk op fb vinden. Voor zover dat nu nog niet gaat, want er zijn niet zo veel met dezelfde hobby. :Y)

Maar moet je raden na ontvangst of al van te voren? Ik kan namelijk heen eenvoudig iets er bij in stoppen wat het raden heel simpel maakt. Maar toch zonder mijn naam te noemen.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 14:09

edit: weg gedaan omdat ik de mededeling gemist had :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 14:10

quera schreef:

Pb mij voor sappige details uit Q's privéleven!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 14:10

Granoek schreef:

Wat ben je toch een knuffelbeer!

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 14:11

germie schreef:
quera schreef:

ja, daar ga ik wel van uit. Het gaat ook om een pakket, dus er is ook een verzendbewijs. Maar goed, ik had het gevraagd een geen reactie gehad. Is niet geheim ofzo, en dan kan men mij heel gemakkelijk op fb vinden. Voor zover dat nu nog niet gaat, want er zijn niet zo veel met dezelfde hobby. :Y)

Maar moet je raden na ontvangst of al van te voren? Ik kan namelijk heen eenvoudig iets er bij in stoppen wat het raden heel simpel maakt. Maar toch zonder mijn naam te noemen.

De bedoeling is dat je bij je pakket je hint verstuurd. En die hint kan je zo makkelijk of moeilijk maken als je wil.

germie

Granoek schreef:

ik dan ook, haha. De mededeling is niet echt gepast vind ik. Heb dat al getemd.

Maar goed, moet je de hint dus op bokt geven of in het pakket? Is het de bedoeling dat anderen mee gaan raden? ;)

Granoek

Eerst dacht ik 'haha dat zou echt dom zijn'

En toen las ik dit:

dieseltje09 schreef:
Citaat:

Ok dan ben je inderdaad best wel blond al zou ik het per ongelijk bij het zoeken naar mn lootje best wel kunnen overkomen :')

En bedacht ik me dat ik in het ziekenhuis een keer mijn verpleegster heb opgezocht en de dag erna werd mijn vriendschapsverzoek aanvaard.
Awkward.

quera

MarcoBorsato schreef:
quera schreef:

Pb mij voor sappige details uit Q's privéleven!

Afbeelding

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 14:12

Giolli schreef:
Granoek schreef:

Wat ben je toch een knuffelbeer!

Nee het was gewoon wat leuks! Maar wel over dat onderwerp dus heb het maar weg gehaald

quera

Iemand moet jou gaan raden( jouw lootje)

germie

quera schreef:
germie schreef:

De bedoeling is dat je bij je pakket je hint verstuurd. En die hint kan je zo makkelijk of moeilijk maken als je wil.

ok. Gaat nadenken, ik kan het heel gemakkelijk maken. Maar kan ook het wat meer cryptisch maken. :P Volgens mij ken ik geen van de 100 bokkers op het lijstje (behalve mezelf dan natuurlijk). Dus leuk.

Overigens denken mensen dat ik een imbiciel ben die het spel niet begrijpt: complete onzin, ik heb echt geen laag iq, maar juist een hoog iq en eq. Dus don't worry, ik zal er wat leuks van proberen te maken. }:0 _/-\o_
Laatst bijgewerkt door germie op 06-09-19 14:15, in het totaal 1 keer bewerkt