Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Verdorie jongens het lijkt hier wel een kleuterklas![]()
Dat gezegd hebbende:
Ik wil geen discussie meer hebben over boodschappenlijstjes.
En het maakt mij daarbij niet uit wat voor een discussie of reactie, of je het nou positief bedoelt omdat je een voorstander er van bent, het negatief bedoelt omdat je er een tegenstander van bent of omdat je hoopt dat mensen het wat meer los laten, i don't fiets care de discussie is bij deze ten einde!
Dan mijn laatste opmerking over die lijstjes: Wij vanuit het beheer vinden lijstjes richtlijnen.
Dit houd concreet in dat je alles mag opgeven wat je wil hebben maar het hoeft niet zo te zijn dat je het ook daadwerkelijk krijgt.
Het zou echter wel fijn zijn als mensen op zijn minst rekening houden met de flops.
Citaat:Germie, niet om vervelend te zijn maar ik heb het gevoel dat je het spelletje niet helemaal begrijpt
Het is juist de bedoeling dat je bij je lootje op zoek gaat naar iets wat diegene leuk vind en niet dat je een lijstje afwerkt die ze opgeven. Het is geen sinterklaas, het is geen verjaardag, het is geen bruiloft. De tops en flops zijn richtlijnen maar geen verplichting. Het is de bedoeling dat je spioneert tussen de berichten van je lootje om er achter te komen wat zo iemand leuk zou vinden.
Het mee geven van hints en zeker het raden van je lootje is dan ook een groot onderdeel van de pret. Nu al zeggen dat je dat niet gaat doen omdat je het niet kan raden maakt het spelletje echt niet leuk.
Ik zou heel graag willen zien dat je je pestverleden bij dit spel los laat.
Ik ben zelf ook gepest en het is lastig dat weet ik. Maar wil je de volledige charme van dit spel mee maken zal je wel moeten. Vertrouw op je Santa, ze zullen je echt geen rot pakket geven om je te pesten, ze kennen je daar niet eens goed genoeg voor, je Santa zal echt zijn of haar best voor je doen
En probeer alsjeblieft volledig op te gaan in het spel want dat maakt het zoveel leuker.
Citaat:Oh en de eerste die zo blond is om na het verdelen van de lootjes vriendjes te worden op facebook die betaald het gehele beheer op taart!!
Fem schreef:Whahaha... Zijn er echt mensen die mensen op Facebook hebben toegevoegd na het uitdelen van lootjes...
germie schreef:Fem schreef:Whahaha... Zijn er echt mensen die mensen op Facebook hebben toegevoegd na het uitdelen van lootjes...
Ik niet, maar ik weet dat het vast gebeuren gaat. Ik heb ook heel veel mensen in mijn vriendenlijst die ik niet ken. Maar mijn facebook gaat voor 98% over duiken, mijn hobby. En weet je wat het leuke is aan veel 'vrienden'? Het heeft mij ook al een reisje naar Florida opgeleverd, ja, ik kende de persoon niet in real life, maar toen ik een uitnodiging kreeg ben ik gewoon in het vliegtuig gestapt en gegaan. Zo kom je nog eens ergens zullen we maar zeggen.
Via Facebook heb ik dus ook al mensen leren kennen, ook in Nederland. Het kan dus echt leuk zijn.
Maar nee, ik heb geen idee wie er achter die bokkers zitten, en op paardengebied ken ik eigenlijk de mensen dan ook persoonlijk.
Maar ik zou een taart door de brievenbus en de smurrie wel eens willen zien.
Is het de bedoeling dat je je echte naam doorgeeft aan je lootje dan? Heb ik niet gedaan met opgeven.
quera schreef:germie schreef:
Ik niet, maar ik weet dat het vast gebeuren gaat. Ik heb ook heel veel mensen in mijn vriendenlijst die ik niet ken. Maar mijn facebook gaat voor 98% over duiken, mijn hobby. En weet je wat het leuke is aan veel 'vrienden'? Het heeft mij ook al een reisje naar Florida opgeleverd, ja, ik kende de persoon niet in real life, maar toen ik een uitnodiging kreeg ben ik gewoon in het vliegtuig gestapt en gegaan. Zo kom je nog eens ergens zullen we maar zeggen.
Via Facebook heb ik dus ook al mensen leren kennen, ook in Nederland. Het kan dus echt leuk zijn.
Maar nee, ik heb geen idee wie er achter die bokkers zitten, en op paardengebied ken ik eigenlijk de mensen dan ook persoonlijk.
Maar ik zou een taart door de brievenbus en de smurrie wel eens willen zien.
Is het de bedoeling dat je je echte naam doorgeeft aan je lootje dan? Heb ik niet gedaan met opgeven.
Heb je wel je adres opgegeven?
Daar heb ik gewoon voor en achternaam opgegeven
quera schreef:Dat is wat je zelf wil natuurlijk. het pakket zal met het goede adres toch wel aankomen
germie schreef:quera schreef:Dat is wat je zelf wil natuurlijk. het pakket zal met het goede adres toch wel aankomen
ja, daar ga ik wel van uit. Het gaat ook om een pakket, dus er is ook een verzendbewijs. Maar goed, ik had het gevraagd een geen reactie gehad. Is niet geheim ofzo, en dan kan men mij heel gemakkelijk op fb vinden. Voor zover dat nu nog niet gaat, want er zijn niet zo veel met dezelfde hobby.![]()
Maar moet je raden na ontvangst of al van te voren? Ik kan namelijk heen eenvoudig iets er bij in stoppen wat het raden heel simpel maakt. Maar toch zonder mijn naam te noemen.
dieseltje09 schreef:Citaat:Oh en de eerste die zo blond is om na het verdelen van de lootjes vriendjes te worden op facebook die betaald het gehele beheer op taart!!
Ok dan ben je inderdaad best wel blond al zou ik het per ongelijk bij het zoeken naar mn lootje best wel kunnen overkomen
quera schreef:germie schreef:
De bedoeling is dat je bij je pakket je hint verstuurd. En die hint kan je zo makkelijk of moeilijk maken als je wil.