Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 16:34

germie schreef:
Wiwabalia schreef:
- Mensen die 0,0 met hun paard iets doen. Die enkel komen mesten/roken/roddelen. Het enige wat ze doen is hun paard in & uit stal halen.. waarom heb je dan zo'n dure hobby?

Zolang het dier niets te kort komt is er toch niets mis mee?

Maar het is mijn unpopular opinion.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 16:35

Kreten als unpopulair opinions en memes.
De eerste begreep ik na de uitleg wel, maar memes?
Is het nou zo moeilijk om woorden voluit te schrijven?

Kaus

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 16:39

Maar meme is geen afkorting ergens voor? En ook gewoon een officieel woord dat al een paar decennia bestaat.

Walkure

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 16:49

Mensen die Game of Thrones niet kijken en dat zeggen onder elke post van GOT.

Of is dit een ergernis :')

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 17:03

Ik vind de termen laagopgeleid en hoogopgeleid küt.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 17:21

Ojajoh schreef:
Dat de mensheid verrot en egoïstisch is

Moeders die zeiken over hun zware leven met de kids thuis of bijv hoe zwaar het is met 3 of 4 kinderen
Flikker op, ik ben zelf moeder,maar kan ik zo niet tegen :') Had dan gewoon er niet aan begonnen.

dat je als alcohol gebruiker geen haar beter bent dan een wietroker (levert altijd hele leuke discussies op)

dat je geen dikke vrouwen moet presenteren als model, omdat ik vind dat je obesitas niet moet stimuleren (ja deze is ook zo lekker gevoelig en levert veel woede op)

Dus anorexia stimuleren kan wel volgens jou?
Ik heb niks tegen de wat vollere modellen, mensen hebben ook niet allemaal maatje 36 maar dat is mijn mening.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 17:35

Wow mensen, het gaat om een niet-populaire mening he :') Ik loop daar uiteraard niet mee te koop en zal mensen er nooit direct op afrekenen. Maar ondertussen kan ik wel het mijne denken he. Eigenlijk wel netter dan jullie doen, want jullie spuwen openlijk gal op iemand die er anders over DENKT (en er dus niet naar gedraagt). Shame on you!

chanicha schreef:
Ojajoh schreef:
dat je geen dikke vrouwen moet presenteren als model, omdat ik vind dat je obesitas niet moet stimuleren (ja deze is ook zo lekker gevoelig en levert veel woede op)

Dus anorexia stimuleren kan wel volgens jou?
Ik heb niks tegen de wat vollere modellen, mensen hebben ook niet allemaal maatje 36 maar dat is mijn mening.

Lezen is moeilijk he? Ze ziet liever geen vrouwen met obesitas. Ze spreekt nergens over anorexia. Dat doe jij. Maat 40 is niet obees, en grote kans dat Ojajoh dat prima vindt voor een model.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 17:55

Ik weet totaal niet wat ik er mee moet als mensen hun kind uitermate talentvol vinden waarbij ik niks bijzonders zie en zelf denk dat ze het kind tekort doen er door. Zeker elk ouderpaar in mijn direkte omgeving heeft een hoogbegaafd kind.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 18:11

Kaus schreef:
Nu wordt het steeds meer een 'ik heb een hekel aan ' topic, lijkt me niet de insteek toch?

Mijn unpopulair opinion is dat ik vind dat de overheid het prima doet en ik al die conspiracy theorieën over hoe de overheid ons voorliegt onzin vind.

Ja! En Mark Rutte is rete sexy.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 18:17

Kaus schreef:
Maar meme is geen afkorting ergens voor? En ook gewoon een officieel woord dat al een paar decennia bestaat.

O, ik woon blijkbaar onder een steen..
Ga het wel even opzoeken

PowerPoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 18:18

Nog een positieve: ik vind appaloosa’s super mooi, net als akhal-tekes. Ken niet veel mensen die dat met me eens zijn

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 18:20

Betekenis 'memes'
Je hebt gezocht op het woord: memes.

meme (de; m; meervoud: memes)
1
komisch filmpje, grappige afbeelding enz. dat of die (al dan niet in aangepaste vorm) massaal wordt gedeeld op internet en zich zo snel verspreidt

Dit wist ik dus echt niet (misschien omdat ik geen 30-minner meer ben?)

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 18:26

MarlindeRooz schreef:
Je zegt toch ook niet tegen een glutenintolerant persoon van, goh vreet maar gewoon brood, want je bent de enige die geen brood mag eten. :=

Ik zou al nooit zeggen dat iemand iets moet vreten. We zijn geen dieren.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 18:51

Ik vind het raar dat veel mensen hysterisch doen over honden en katten vlees. Waarom het ene beest wel eten en het ander niet?

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 19:02

Rebel-Jits wat minder mag ook hoor met je aanvallende post.

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 19:21

Nikass schreef:
WesternWay schreef:
Unpopulair opinion:

Negen van de tien mensen met honden herkennen geen signalen die hun hond geeft, negen van de tien zijn de baas over hun eigenaar.
En powerbreeds mogen om die reden van mij uitsterven dmv castreren en fokverbod want een enkeling is maar geschikt voor zo’n ras.

Eens met je eerste en laatste mening. Niet eens met dat honden de baas zijn over hun eigenaar; dat getuigt dan weer van weinig inzicht in het wezen hond ;)

Hierom dus unpopulair opinion :D :')
Ik vind dat 9 van de 10 eigenaren hun hond veel te veel laten bepalen in huis maar ook aan de riem.
Hier dus gelukkig een hele opgevoede hond, ondanks mijn weinige inzicht in het wezen hond :(:)

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 19:22

Ik vind het ov fijner dan de auto :j

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 20:29

Ik vind dat aliexpress en wish en zulk soort ellende verboden moet worden.

Ik vind het erg dat het halve land veel te dik wordt/is. Zorg gewoon goed voor jezelf. Dat je blij bent met hoe je eruit ziet is helemaal prima, maar dat maakt overgewicht nog niet gezond :=

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 20:31

verootjoo schreef:

Ik vind het erg dat het halve land veel te dik wordt/is. Zorg gewoon goed voor jezelf. Dat je blij bent met hoe je eruit ziet is helemaal prima, maar dat maakt overgewicht nog niet gezond :=

Met dat laatste zeker eens, al denk ik niet dat het heel 'unpopular' is. Veel mensen durven er niks van te zeggen omdat iedereen tegenwoordig door alles beledigd is.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 20:36

Nathalie18x schreef:
verootjoo schreef:

Met dat laatste zeker eens, al denk ik niet dat het heel 'unpopular' is. Veel mensen durven er niks van te zeggen omdat iedereen tegenwoordig door alles beledigd is.

Aangezien 60% van de bevolking overgewicht geeft, denk ik dat het wel in de minderheid is :=

Overigens mag van mij ook de belasting op groente en fruit eraf en heel erg hoog op snoep en frisdrank en diepvriesfastfood.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 20:48

- mensen zouden eens wat minder makkelijk moeten doen over vlees
- vliegvakanties zouden een heel stuk moeilijker en duurder en minder normaal moeten worden
- er mag een tax op fastfood
- mensen moeten stoppen met huizen en wegen bouwen en zorgen voor een eerlijke verdeling van het huidige aanbod

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 20:57

PowerOfZoef schreef:
Nog een positieve: ik vind appaloosa’s super mooi, net als akhal-tekes. Ken niet veel mensen die dat met me eens zijn

Ik wel, heb zelfs een boek over de akhal teke in het Russisch :D

Vliegen moet goedkoper worden, een stimulans worden om meer van de wereld te zien, verbreding van je horizon.
Vlees eten mag.

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 21:05

Niet iedereen zou kinderen moeten krijgen. Dat dit in de praktijk totaal niet haalbaar of wenselijk is, begrijp ik wel :')

Mensen die (ernstig) overgewicht promoten onder het motto "body positivity" vind ik doodhinderlijk. Inderdaad, wees lekker happy met jezelf, maar ga niet doen alsof je gezond bent.

Honden <10 kg zijn geen honden maar kefcavia's. Vaak onopgevoede mormels ook.

Spinazie is echt waanzinnig ranzig. De Fjord is veruit het lelijkste paardenras (dikkig, lomp) en nergens echt goed in. Labradoodles hebben ab-so-luut een irritant karakter en bruine labradors hebben een ernstig steekje los in de bovenkamer.

Dit was m voor nu. :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 21:22

Nog eentje: Seks is smerig en vies en niet lekker.

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 21:32

Okee je wint dit topic Germie die is zeker unpopulair!!