Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik heb er een schurfthekel aan als mannen niets met hun handen kunnen doen en werkhanden duiden erop dat ze kunnen werken en dus niet lui zijn. Iets waar ik nog een schurfthekel aan heb
mannen met lange nagels, neh..
.Relaxed schreef:Nou ja, ik zou ook bedanken om bij een kerel met zijn huisdieren in bed te slapen
Suzanne F. schreef:LukieBradley schreef:Meer schoonmaak werk? Nee hoor, tweemaal per week alles in de was en daarna droger en het kan er schoon weer op. Kost je bijna geen tijd.
Mocht er ooit een man komen die het absoluut niet wil kan mijn hondje ook keurig in de mand hoor, maar dat vind ik nu niet nodig.
Er slaapt 1 kat snachts vaak bij mij en de andere zijn snachts beneden, valt dus reuze mee.
Tis maar net hoe je het invult
Dat is voor mij meer schoonmaakwerk want ik verschoon mijn bed ongeveer 1 x per 10 dagen.
Ik vind het gewoon geen prettig idee, die haren in mijn bed enzo.
Bagheera_206 schreef:BarbaLala schreef:Dat doe je al snel als paardenmeisje
Zou ik ze dan ook afschrikken?
Ik hoef geen paardenman hoor, als ie maar af en toe mee gaat op de fiets vind ik het prima
Dieren accepteren vind ik inderdaad wel erg belangrijk. peach2001 schreef:anjali schreef:Bagheera,een man in bezit van een paard is absoluut favoriet,maar alleen bij paardenmeisjes.Vanwege de zeldzaamheid van dit soort mannen zal om je gevochten worden.Er zijn heel weinig hetero mannen in de paardenwereld.
Niet allemaal. Man met paardenhobby is echt totale no go bij mij
Ik ben meer categorie recreatieruiter en lekker naar buiten enzo. Voor ons geen moeilijke dingen en prestaties. Mevrouw is nu 27. Kalm aan.
Ook geen springen en geen dressuur. Wij worden blij van gangen rijden en een lekker töltje buiten.
En af en toe naar evenement als Equitana of kijken bij wedstrijd is helemaal prima. Volgend weekend naar het WK in Berlijn!
kijken mag wel hoor maar die ielige beentjes... al kan ik wel een paar knappe opnoemen.
.