De eeuwige single.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LukieBradley

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 10:56

Mwa die 10 minuutjes totaal vind ik niet zo erg, heb wel het enorme geluk dat mijn beesten niet zo erg verharen :D

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 12:03

Ik hou van mijn dieren en neem ze wel eens mee logeren als mijn beddengoed de dag erna toch de was in moet maar verder hoeven ze niet elke dag bij me te liggen :+

Hier was het altijd andersom, mijn exen namen mijn honden net mee naar bed en ik bracht ze terug. Maar dat is wel een must bij mij. Als je mijn dieren niet leuk vindt en niet behandelt zoals ik dat doe dan kunnen ze vertrekken dus hier altijd mannen die zelf gek zijn op dieren +:)+

Oh en wat de handen betreft. Ik kijk dus ook altijd naar de handen maar net om andere redenen dan jullie.. Ik heb altijd gezegd als een man nettere handen heeft dan dat ik heb hoeft het niet voor mij _O- . Ik heb er een schurfthekel aan als mannen niets met hun handen kunnen doen en werkhanden duiden erop dat ze kunnen werken en dus niet lui zijn. Iets waar ik nog een schurfthekel aan heb :+

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 12:24

Ik vind zegelringen leuk staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 12:33

Grote mannen handen en beetje ruw mag best, zoals jolien zegt, dan wordt er tenminste gewerkt :+ mannen met lange nagels, neh..
Ring en mooie armband vind ik ook wel sexy :j

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 12:41

LukieBradley schreef:
Mwa die 10 minuutjes totaal vind ik niet zo erg, heb wel het enorme geluk dat mijn beesten niet zo erg verharen :D

Maar ik ben maar 1.60 en dan is het dekbed in een overtrek echt heel bizar poedersuiker :') ik ben gewoon te klein om het uit te schudden, zelfs als ik op het bed sta :+

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 12:52

Met 1.60 is dat echt wel een klus ja, ex was ook zoiets en worstelde daar ook mee :P.
Mensen met slaaprituelen of dieren in bed, dan kies ik toch voor het eerste, dieren in bed ben ik geen fan van, al dat haar en je weet ook nooit waar die allemaal gelopen hebben of wat ze gedaan hebben. Verder niks tegen dieren, integendeel. Ik heb zelf katten, pony's, kippen en ganzen, maar ze komen niet mee in bed.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 13:04

Geloof me, ik met mijn 1.67 heb die dekbed-in-de-hoes struggles ook! Hier geen huisdieren aanwezig, wel pas ik zo af en en toe eens een dagje op de hond van mijn ouders. Slaapkamer is voor haar no-go-zone. Overal in huis mag ze van mij komen, maar dieren in de slaapkamer: no way! Man die iets met dieren heeft is heel fijn. Maar mocht dat niet het geval zijn (niks met dieren of allergie bijvoorbeeld), maakt dat ook niet uit.
Laatst bijgewerkt door JPitty op 03-08-19 13:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-19 13:04

Relaxed schreef:
Nou ja, ik zou ook bedanken om bij een kerel met zijn huisdieren in bed te slapen :n

Oooh. Als ik nachtelijke visite heb, dan blijft mijn hond gewoon beneden.

Verder ben ik ook niet fan van écht in bed. Maar die van mij ligt bovenop een gladde plaid, waar ik eventuele haren zo vanaf veeg en niet rechtstreeks op mijn dekbed.

Verder is dekbed verschonen 1 van de weinige dingen die ik echt onder de knie heb. Ik ben ook niet groot, maar nee. Lukt prima.

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 13:19

Hier gewoon op mijn dekbed hoor en ook eronder;) Ze mogen ook op de bank. Als iemand daar problemen mee heeft, komen ze toch lekker niet langs. De honden staan op nummer 1.

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 13:37

Hier 2 katten.
De dame van 2 ligt altijd keurig op het voetend en de jonge heer van 22 weken ligt of ook daar of elders.
Wel kom hij me altijd even extra lief begroeten als de wekker gaat.

Hier laatst ook iemand op visite, jaagde elke keer de katten weg wanneer ze even wilde komen kijken, nou die nodig ik niet heel snel meer uit.
Ik jaag kinderen toch ook niet weg als ik ergens op visite ben :roll:
Is iemand echt bang dan sluit ik ze wel op, allergisch kunnen ze beter weg blijven.

Tip voor het alleen een bed opmaken:
Dekbed in de hoes in de "bovenste" hoeken doen en dat vast zetten met een paar goede klemmen.
Dan de rest glad trekken.
Werkt altijd wel :j

soesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 14:26

Ook deze eeuwige single meldt zich... mijn dieren zijn ook erg belangrijk. Maar waar ik me nog het meest aan erger is dat de man/scharrel in kwestie, mijn dieren gaat dresseren...gewoon, omdat dat leuk is... (of zo)

"Ga zitten" "GA ZITTEN!!" Geef een poot!! GA LIGGEN!!
Gelukkig luisteren mijn dieren niet naar vreemden, en lopen dan gewoon weg. :D

En de man? Die kan wat mij betreft ook gaan... :evaw:

Ik weet het, het komt niet meer goed met mij, ik vind het best zo. Heb een heerlijk leven! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 14:34

Mijn kat bijt nog wel eens.. Ik waarschuw iedereen daarvoor en hou hem ook bij mensen weg als ze er bang voor zijn. Had ik eens een date die "hem wel even de andere kant van de kamer zou laten zien" als ie hem beet.. Nou die kon dus vertrekken :+

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 14:48

BarbaLala schreef:
Dat doe je al snel als paardenmeisje :D

Zou ik ze dan ook afschrikken? :')

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 14:48

Suzanne F. schreef:
LukieBradley schreef:
Meer schoonmaak werk? Nee hoor, tweemaal per week alles in de was en daarna droger en het kan er schoon weer op. Kost je bijna geen tijd.
Mocht er ooit een man komen die het absoluut niet wil kan mijn hondje ook keurig in de mand hoor, maar dat vind ik nu niet nodig.
Er slaapt 1 kat snachts vaak bij mij en de andere zijn snachts beneden, valt dus reuze mee.
Tis maar net hoe je het invult

Dat is voor mij meer schoonmaakwerk want ik verschoon mijn bed ongeveer 1 x per 10 dagen.
Ik vind het gewoon geen prettig idee, die haren in mijn bed enzo.

Of gewoon ene week links en andere week rechts slapen en dan alles in de was. _O-

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 14:49

Mijn ene kat loopt altijd buiten dus die ligt niet bij mij in bed, mijn andere kat komt er elke avond gezellig bij en die slaapt net zo lang als ik, de hond komt 3 min erbij liggen en gaat dan weer want te warm, en ‘s ochtends komt hij kijken of ik wakker ben. Was mijn beddengoed 1x in de week en mocht ik bezoek hebben komen ze niet bij mij op de kamer uit zichzelf.

Heb verder nog 13 kippen een paard en 4 schapen..

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 14:58

Bagheera_206 schreef:
BarbaLala schreef:
Dat doe je al snel als paardenmeisje :D

Zou ik ze dan ook afschrikken? :')

Bagheera,een man in bezit van een paard is absoluut favoriet,maar alleen bij paardenmeisjes.Vanwege de zeldzaamheid van dit soort mannen zal om je gevochten worden.Er zijn heel weinig hetero mannen in de paardenwereld.

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 15:05

Dat vond ik altijd zo naar van toen ik nog op een manege/pensionstalling reed. Als een jongen ook maar iets met paarden had (en hetero was) dan had ie per definitie een grote kwijlende groep meiden achter hem aan. Vonden ze altijd nog mooi ook :+ Ik hoef geen paardenman hoor, als ie maar af en toe mee gaat op de fiets vind ik het prima :) Dieren accepteren vind ik inderdaad wel erg belangrijk.

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 15:14

anjali schreef:
Bagheera,een man in bezit van een paard is absoluut favoriet,maar alleen bij paardenmeisjes.Vanwege de zeldzaamheid van dit soort mannen zal om je gevochten worden.Er zijn heel weinig hetero mannen in de paardenwereld.

Niet allemaal. Man met paardenhobby is echt totale no go bij mij :')

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 16:23

peach2001 schreef:
anjali schreef:

Niet allemaal. Man met paardenhobby is echt totale no go bij mij :')

Waarom niet peach??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 16:26

Ik vind het ook niks hoor.. De gemiddelde springruiter is een ongelofelijke player, de gemiddelde dressuurruiter is gay en een man die op een manege rijdt word ik ook niet warm van. Heel generaliserend, maar ja :+

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 16:35

Tnx! Hartverwarmend jullie opmerkingen. :') Ik ben meer categorie recreatieruiter en lekker naar buiten enzo. Voor ons geen moeilijke dingen en prestaties. Mevrouw is nu 27. Kalm aan. :) Ook geen springen en geen dressuur. Wij worden blij van gangen rijden en een lekker töltje buiten. <3 En af en toe naar evenement als Equitana of kijken bij wedstrijd is helemaal prima. Volgend weekend naar het WK in Berlijn! 8-)

Zou het geen probleem vinden als vriendin ook paard zou hebben. Snap je tenminste van beide kanten dat paard op nummer 1 staat.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 16:39

Haha ik werk bij evenementen internationaal springen en bij ons onder het personeel is de regel witte rijbroeken zijn verboden omdat het idd ontzettende players zijn :') kijken mag wel hoor maar die ielige beentjes... al kan ik wel een paar knappe opnoemen.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 16:48

Ik zou een man er niet direct op afkeuren, het lijkt me wel een voordeel als je zo'n veeleisende hobby kunt delen.
Maar dan wel het liefst een die dus ook graag het bos in gaat net als ik :D

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 16:54

Ik ben zo gewend aan mijn eigen dingen en mijn eigen manieren dat er ongetwijfeld ruzie van komt als een partner zich ermee gaat bemoeien :=

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 17:04

Dan is het gelijk een goeie relatietest. Er komen nog wel wat dingen kijken bij een relatie waarover je compromissen moet sluiten :P.