Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Banyu schreef:Een collega die met een depressie/ burn out thuis zit. Maar wel volop lol kan maken?
Het is toch juist de bedoeling voor deze mensen dat ze lol gaan maken.
cursebreaker schreef:Dat ik in m'n hoofd had dat ik wentelteefjes ging maken, alles aan't klaarzetten was, en toen er achter kwam dat er geen brood aanwezig is. Mijn man heeft dus gisteravond AL het brood weggekieperd - er zat wat oud brood bij wat inderdaad weg moest en hij was in de veronderstelling dat het Allemaal weg moest, huilen.
En ik heb zwaar geen zin om naar de winkel te gaan momenteel - dan moet ik daar weer voor in de auto stappen en er naartoe rijden en dan moet ik mezelf fatsoeneren want ik loop in m'n kloffie rond vandaag - dus mijn hele plan valt in duigen.
Dan krijg ik te horen: eet je anders een ei of broodje.. Maar dat wil ik niet! lol. En ja, ik weet dat ik het kan oplossen door gewoon naar de winkel te gaan of niet te zeuren en mezelf dan toch een ei of broodje te maken. Maar ik was me erop aan't verheugen, dus ik ben nu best geïrriteerd door de hele situatie, lol. (1st world problems and all that *insert sarcasm)
Gaat zitten mokken op de bank
Anoniem schreef:Aahhh bolletjes bedoel je? Die kun je prima doormidden doen en daar wentelteefjes van maken.
Maar deze oplossing is ook niet verkeerd natuurlijk!
(hoewel de aardbeien voor mij niet zo een goede afloop zouden hebben....)
Eet smakelijk!
cursebreaker schreef:xDenies schreef:
Een collega die met een depressie/ burn out thuis zit. Maar wel volop lol kan maken?
Het is toch juist de bedoeling voor deze mensen dat ze lol gaan maken.
Ianrowan2009 schreef:Aan luizen!!alweer in de pruimenboom!
Bladluizen, bomenluizen, fruitluizen... hoe die krengen zich ook mogen noemen! Ieder jaar hetzelfde liedje! Geen jaar gaat er voorbij zonder dat die krengen mij en de straat onder spugen. Bahbah!
En dan ga ik nu de cavalerie erbij halen.
De larven van het lieveheersbeestje schijnen de vijand numero uno te zijn