https://www.jumbo.com/barilla-bucatini- ... /27796PAK/
Deze!
Was voor een bruiloft aan het googlen; het stel wil cocktail inhoud /accessoires, en ik ga duurzame rietjes geven! Meer suggesties welkom trouwens

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sting schreef:En je kan ook de holle spaghetti gebruiken heb ik net geleerd!
https://www.jumbo.com/barilla-bucatini- ... /27796PAK/
Deze!
Was voor een bruiloft aan het googlen; het stel wil cocktail inhoud /accessoires, en ik ga duurzame rietjes geven! Meer suggesties welkom trouwens
Danique_G schreef:Ik wil dit jaar heel graag nog effectiever compenseren (voorgaande jaren al mijn vliegreizen gecompenseerd door bomen te planten). Is er nog een effectievere manier? Of kennen jullie een betrouwbare website?
magda_90 schreef:Qua kleding wil ik toch eens wat advies vragen. Wat ik nu in mijn kasten heb hangen, draag ik op tot ze versleten zijn. Maar toch moet ik natuurlijk hier en daar wat vervangen. Zo moet ik voor de winter eigenlijk wat nieuwe hemden hebben (die voor onder een trui, die simpele).
Voor het idee. Voorheen kocht ik bij de Zeeman 14 stuks voor iets van €20,00. Daar doe ik zo'n 3 jaar mee en dan zijn ze weer op.
Maar nu, als ik ecologisch wil, kost één hemd al minstens €20,00 per stuk - althans op de websites die ik tot nu toe heb bekeken. Als ik daar 14 van moet hebben... Ik ben eerlijk ik vind dat echt te veel geld. Dat zie ik liever in het spaarpotje voor het huis waarvoor ik aan het sparen ben. Plus daar moet ik flink wat maanden voor sparen dan.
Hoe gaan jullie daarmee om? Want enerzijds wil ik wel duurzame kleren maar niet ten koste van maanden sparen/spaarrekening. Snappen jullie mijn dilemma? Kijk, als ik het geld nu had liggen... Maar wij bezuinigen al zo veel mogelijk op allerhande zaken en dan blijft deze uitgave eigenlijk nog steeds onverantwoord in mijn ogen.
Kaka schreef:Minder kopen, tweedehands kopen, zelf maken en kleding opdragen. Maar dan nog steeds vind ik het belangrijk dat mijn kleding ook onder voor de medewerker goede omstandigheden gemaakt wordt. En ja, daar betaal ik voor. Ik kan ook niet van 2 stuivers per dag rondkomen, waarom zou ik dat wel van iemand verwachten die mijn kleding maakt?