Heeft iemand tips?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
casperzazoe schreef:Trui, je werkte ergens in de horeca toch? Zou er niet vanuit gaan dat je extra krijgt. Alles wat eten gerelateerd is heeft hooguit met Kerst een verhoging zover ik weet
Shaggy09 schreef:Ik ga binnenkort weg bij mijn huidige werk en ben nu al me druk aan het maken over het appje dat ik dan de groepsapp in gooi
Heeft iemand tips?
dees_daan schreef:Hangt toch wel een beetje van de groep af denk ik, is het losjes of echt zakelijk? Ik zou er in ieder geval inzetten bedankt voor de leuke/fijne samenwerking. Verder is het gewoon echt persoonlijk..
Janine1990 schreef:Dit is iets dat ik best wel vaak heb... Maar wat ik niet kan verklaren.
Ik heb een verschrikkelijke topdag, écht ik VOEL me gewoon de zon. Ik kan mijn spontane zelf zijn, heb toffe ontmoetingen en gesprekken waar ik me echt super lekker door voel.
Vandaag had ik ook weer zo'n dag, dat moet ik dan even met mijn ouders delen omdat ik anders de hele nacht niet slaap![]()
En dan krijg je een berichtje van iemand, die eigenlijk helemaal niets met mijn topdag te maken heeft, maar die wel een enorme stempel drukt op het leven van diegene en niet alleen die dag. En spontaan ben ik dat gevoel kwijt. En het wil niet meer terug komen, hoe realistisch ik ook kan inzien dat het mijn ervaringen van de dag niet beïnvloed. Ik voel me ook absoluut niet afschuwelijk ofzo. Het haalt alleen de halo van mijn dag zeg maar![]()
Voordeel is dat ik vannacht prima slaap![]()
Maar ik vraag me vooral af hoe ik dat gevoel dat ik op wolkjes loop weer terug kan krijgen bij zo'n ervaring
Nikass schreef:Wie of wat is Nederland Samen Duurzaam?
Ik word er gek doorgebeld maar kan niet goed achterhalen wie zij zijn. Ze zeggen geen commercieel belang te hebben maar dat kan ik moeilijk geloven.
Heeft iemand ervaringen met deze organisatie? Hoe betrouwbaar zijn ze?
Nikass schreef:Nikass schreef:Wie of wat is Nederland Samen Duurzaam?
Ik word er gek doorgebeld maar kan niet goed achterhalen wie zij zijn. Ze zeggen geen commercieel belang te hebben maar dat kan ik moeilijk geloven.
Heeft iemand ervaringen met deze organisatie? Hoe betrouwbaar zijn ze?
Ik quote mezelf nog even: weet iemand dit?
98xsophiex98 schreef:Shaggy09 schreef:Ik ga binnenkort weg bij mijn huidige werk en ben nu al me druk aan het maken over het appje dat ik dan de groepsapp in gooi
Heeft iemand tips?
Wijn is niet lekker, bier zit in vaten.
En dan de groepsapp verlaten want dat staat er onder ... Heeft de groep verlaten
98xsophiex98 schreef:Shaggy09 schreef:Ik ga binnenkort weg bij mijn huidige werk en ben nu al me druk aan het maken over het appje dat ik dan de groepsapp in gooi
Heeft iemand tips?
Wijn is niet lekker, bier zit in vaten.
En dan de groepsapp verlaten want dat staat er onder ... Heeft de groep verlaten