[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 23:42

Haten doe ik niet zo snel. Maar ik heb wel een hekel aan de meeste kinderen. Ze zijn opdringerig, irritant, maken herrie etc.

Zo kwam een keer moeder en dochter langs onze stal gelopen (gelegen naast het wandelpad van het bos). Mormel vraagt of ze de paarden mag poetsen. Dus ik zeg vriendelijk nee, dat het allemaal eigen paarden zijn en is niet de bedoeling. Een paar minuten laten komt moeders naar me toe en vraagt het alweer, beetje geïrriteerd zelfs.... kan daar echt niet tegen. Omdat ik eerst nee tegen mormel zeg ga ik nu ja zeggen ofzo?

Kennissen ook. Ze wilden perse dat hun dochter van 3 ofzo op mijn paard ging zitten. 10x nee gezegd. Ze vonden dat het best kon en niks aan de hand en was maar eventjes. Dus uiteindelijk gezegd dat als ze eraf gebokt wordt en met hersenletsel eindigt het niet mijn schuld is. Ze waren wel direct stil.

Soms vind ik ouders net zo erg als de kinderen. En die stomme kinderwagens die altijd, echt altijd midden in een pad staan. Serieus?????

Vjestagirl

Re: Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 23:45

Oppassen doe ik wel. Vrienden van me wonen verderop in de straat, en hun dochter is 3. Daar pas ik af en toe een dagje of een avondje op. 0 problemen mee, leuk kind.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 23:52

Whaha Wendy een bekend probleem dus. Ik kende het helemaal niet in Brabant.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 00:29

Wait wat.... geld geven aan iemand die aanbelt voor hun sinterklaasfeest? :?

Oppassen... nu way...

Ik haat kinderen opzich niet, maar heb aan de meeste toch wel een grafhekel.

Dat er waren 169 doden, waaronder 4 kinderen (noem maar wat getallen), snap ik ook niet. Waarom zijn die zo veel specialer.. iedereen had toch nog een heel leven voor zich en laat familieleden achter. Ga maar niet zeggen welke gedachte bij zulke tekst soms door mn hoofd schiet :')

Oh die slak!! Die is groot.. en schattig!

Ik heb 3 kippenkinders <3

Afbeelding
En ze zijn strontverwend en kunnen ook schreeuwen en zeuren. Maar ze zijn fluffy en ze leggen eieren. En snachts slapen ze door.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 00:37

Wat vinden jullie van Sint maarten ? , ik doe altijd braaf de deur open om het kattengejank aan te horen met eem lampion en lichtje om wat snoep (ze doen eens wat voor hun snoep , best positief )

Voordeel is het restje snoep is voor mij :') , nadeel een overdosis koters aan de deur

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 00:39

Hier komen ze niet aan de deur met sint Maarten dus geen last van

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 00:43

Ik sta niet op van de bank.. interesseert met niks dat ze me zien zitten :+

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 00:44

Hier in de regio wordt het niet gevierd gelukkig.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 00:44

Geen koters aan de deur met sint Maarten, ik pas niet meer op maar wil in nood best bijspringen.
Ik heb trouwens 2 fluffy kinderen:

Afbeelding
Afbeelding

En verder nog wat vissen. :)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 00:48

idinn schreef:
Wait wat.... geld geven aan iemand die aanbelt voor hun sinterklaasfeest? :?

Oppassen... nu way...

Ik haat kinderen opzich niet, maar heb aan de meeste toch wel een grafhekel.

Dat er waren 169 doden, waaronder 4 kinderen (noem maar wat getallen), snap ik ook niet. Waarom zijn die zo veel specialer.. iedereen had toch nog een heel leven voor zich en laat familieleden achter. Ga maar niet zeggen welke gedachte bij zulke tekst soms door mn hoofd schiet :')

Oh die slak!! Die is groot.. en schattig!

Ik heb 3 kippenkinders <3

[ [url=m/qe1ceD.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ze zijn strontverwend en kunnen ook schreeuwen en zeuren. Maar ze zijn fluffy en ze leggen eieren. En snachts slapen ze door.

Wat een mooie kippies <3

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 00:48

Hier in de regio vieren ze geen st. Maarten (ze vieren carnaval... -O- ) maar mijn deurbel kan met een reden uit...

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 00:53

Wanneer is sint maarten? Dan trek ik de bel eruit.

Ik was van plan om een flinke grime op mijn gezicht te smeren met halloween voor als we belletje lellers krijgen...
Ik had vroeger als hobby om enge gezichten te maken met opengescheurde huid en gapende wonden met bloed enzo. Hechtingen en zombie huid. Inclusief nepbloed en latex.

Jammer dat ze er hier niet echt aan halloween doen.
Ik was nog gevraagd om mee te doen aan een halloween optocht (spookbos) om acteurs te sminken. Werd groot aangepakt maar tis door de weeks en mag donderdagvroeg weer aan de bak.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 01:00

11 november

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 01:05

Hier wordt ook niet aan de deur gezongen. Met oudejaarsdag wel, maar wonen op een appartement en heb echt geen zin om elke keer de trap af te komen.

Dit zijn mijn harige kindjes <3 stiekem wil ik er nog wel meer, maar moet van mezelf echt ff stoppen nu haha.
Afbeelding

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 03:33

Nog meer harige en vederbabies <3 Daar pas ik wel graag op hoor!

Maar verder pas ik vooral op dat ik geen kids krijg :+ Op kinderen wil ik echt niet passen.
Hoewel, 2 jaar geleden wel een keer gedaan omdat de buurvrouw met spoed weg moest naar het ziekenhuis. Dat vind ik dan wel weer een ander verhaal. Maar in die 3 uur tijd ben ik volgens mij 10 jaar ouder geworden :') Twee stuiterende kids van 2 en 4 jaar zijn niet goed voor mijn gezondheid :')

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 05:30

Ik heb wel een oppas meisje gehad. Acht jaar was ze toen. Die was wel lief en best aardig opgevoed.
Alleen was ik wel blij als ze in bed lag, want het is best een gedoe om zo'n kind bezig te houden.
Één kindje vond ik wel echt schattig. Zoontje van een klant. Twee jaar en echt een heel lief jochie. Maar ik had niet de neiging om hem mee naar huis te nemen. Dar heb ik met dieren wel altijd :)
Ik kan niet zeggen dat ik kinderen haat, maar ik haat wel de manier waarop ze vaak worden opgevoed.
Ipad hebben ze allemaal en worden boos als ze er niet op mogen. Ik vind ze vaak ook veel te wijs voor hun leeftijd.
Sint Maarten hebben we hier niet op een doodlopende weg, maar in Amsterdam was het wel. Ik deed gewoon de bel uit

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 06:30

Ik haak aan!!!

Ik heb geen hekel aan kinderen, ik heb er gewoon helemaal niets mee. Er zit geen enkel gevoel bij. Sinds anderhalf jaar ben ik tante en geloof me, ze hadden net zo goed een hond kunnen nemen, daar had ik meer gevoelens bij gehad. Mijn moeder heeft me wel verweten dat ik wel iets meer interesse kon tonen.... maar het zit er gewoon niet in.

Ouders daarentegen, daar heb ik wel vaak moeite mee. De meeste ouders vind ik namelijk echt enorm vervelend wanneer het gaat om kinderen. Het lijkt wel alsof mensen, zodra ze kinderen hebben, geen enkele vorm van identiteit meer hebben en geen sociaal leven lijken te wensen naast gesprekken op 5 jarig niveau.

Ik ga denk ik het leven van mijn neefje in als de bergbeklimmende gekke tante die af en toe eens in de kamer zit.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 06:50

Ik haat kinderen in het algemeen niet. Er zijn genoeg kids die ik tegenwoordig leuk vind en waar ik tegen praat/brabbel. Maar ik haat het wel als ze krijsen, brutaal of irritant zijn. En dan vooral omdat al die ouders het maar normaal vinden dat hun kinderen zo doen en er niks van zeggen. Dus als het over kinderen gaat krijg ik eerder last van jeukende handjes dan van jeukende eierstokken aangezien het gros tegenwoordig geen opvoeding lijkt te krijgen.

Mijn broertje krijgt volgend jaar zijn eerste kindje. Dat vind ik serieus geweldig. Ik ga hard mijn best doen om een toffe tante te zijn en ik wil best een keer oppassen als ze vast zitten.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 07:13

Rebecca schreef:
Wat vinden jullie van Sint maarten ? , ik doe altijd braaf de deur open om het kattengejank aan te horen met eem lampion en lichtje om wat snoep (ze doen eens wat voor hun snoep , best positief )

Voordeel is het restje snoep is voor mij :') , nadeel een overdosis koters aan de deur

Welke kinderen met Sint Maarten??
bel is kapot :+

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 08:07

Hier hebben ze voor dat sint Maarten gedoe een oplossing namelijk als je mee doet moet je een bepaalde tekening voor de deur of raam plakken, hangt die er niet bellen ze niet aan. Sws doe ik niet eens open als zoiets bezig is. (daar pauzeer ik mijn spel niet voor. :+ )

Oppassen is echt een no go, alleen in uiterste nood voor mensen die ik goed ken en dan wil ik wel dat mijn vrijnd thuis blijft.
Zodra zoiets gaat krijsen of janken moet ik me echt in houden. (was zelf totaal geen jankerd vond mezelf altijd een aansteller als ik moest huilen toen ik klein was en dat vind ik van die koters die janken ook)

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 08:11

Hier geen St Maarten voor zover ik weet - 3 km buiten het dorp, doodlopende weg, poort aan de oprit, loslopende honden én geen deurbel :D Een kind dat díe barrieres allemaal overwint is wel stoer, maar staat dan alsnog met lege handen, want ik heb nooit snoep in huis :+

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 08:17

Sint Maarten zou ik niet erg vinden als het echt alleen die 5-10 buurtkindjes zouden zijn, maar er komen er hier veel meer kinderen langs die we niet eens van gezicht kennen en waar je je 'bijdrage' vervolgens in een volle AH-lussentas mag gooien. Dus zijn wij op 11/11 nooit thuis, dit jaar gaan we bijv. naar bandjes kijken bij Popronde Hilversum.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 08:18

Hier wonen veel kinderen, maar ik ben er nooit of doe de bel uit..

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 08:21

Sint Maarten komt er geen een. Ideaal.
Anders deed ik niet open ga ook nooit meer op visite of winkelen op elf november..

Moest wat hebben bij de Blokker een rij kinderen...voor de ingang. Wist niet eens dat ze dat bij winkels deden

SassyMoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 08:28

[quote="Sterre98"]Vandaag kwam een collega met babymormel langs, heb maar heel beleefd "aah" gezegd en even gekeken, toen snel weggehobbeld :+
/quote]

O, dat haat ik ook, collega´s die hun kind komen showen, brrrrr.
En St. Maarten is echt horror. Bel uit en gordijnen dicht.