Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Deeskuh88 schreef:Blond vind ik leuk, unicorns vind ik leuk, roze en glitters vind ik leuk, Disney vind ik leuk.. Echt, degene met mijn lootje krijgt het of heel makkelijk, of juist heel zwaar. Ik vind zoveel leuk
Citaat:We begrijpen dat het niet voor iedereen mogelijk is om actief mee te praten in het kippenhok topic. Echter is het ons als beheer opgevallen dat een aantal deelnemers aangeven ook niet actief in dit topic te kunnen zijn. Wij verwachten van onze deelnemers dat zij actief in dit topic zullen mee praten. Dit staat ook in de regels in het OP die zijn opgesteld om resultaten uit het verleden te voorkomen.
Alvast bedankt voor jullie begrip en een fijne avond.
M_D_H schreef:Secret Santa Beheer MededelingCitaat:We begrijpen dat het niet voor iedereen mogelijk is om actief mee te praten in het kippenhok topic. Echter is het ons als beheer opgevallen dat een aantal deelnemers aangeven ook niet actief in dit topic te kunnen zijn. Wij verwachten van onze deelnemers dat zij actief in dit topic zullen mee praten. Dit staat ook in de regels in het OP die zijn opgesteld om resultaten uit het verleden te voorkomen.
Alvast beldankt voor jullie begrip en een fijne avond.