Secret Santa Surprise 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ryukapple

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 17:25

Hier ook niet veel met blond. Hou normaal ook niet echt van roze maar unicorns zijn wel erg leuk

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 17:46

Ik heb niks met Blond servies.

Deeskuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 18:01

Blond vind ik leuk, unicorns vind ik leuk, roze en glitters vind ik leuk, Disney vind ik leuk.. Echt, degene met mijn lootje krijgt het of heel makkelijk, of juist heel zwaar. Ik vind zoveel leuk _O-

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 19:10

Ik hou ook heel erg van deze stijl decoratie, bedoel dan de vos aan de muur. Dus dieren in patroon vorm :D
Wist niet hoe ik het anders moest omschrijven haha Afbeelding

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 19:23

Deeskuh88 schreef:
Blond vind ik leuk, unicorns vind ik leuk, roze en glitters vind ik leuk, Disney vind ik leuk.. Echt, degene met mijn lootje krijgt het of heel makkelijk, of juist heel zwaar. Ik vind zoveel leuk _O-

Kan ik ergens mijn motivatiebrief en cv inleveren om te solliciteren als jouw SS? :')

Hier ook geen blond. Mijn zusje spaart het en af en toe daar op de thee kan ik het handelen.
Ook roze is niet mijn ding... Ik houd van aardetinten, groen enzo.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 19:25

Secret Santa Beheer Mededeling

Citaat:
We begrijpen dat het niet voor iedereen mogelijk is om actief mee te praten in het kippenhok topic. Echter is het ons als beheer opgevallen dat een aantal deelnemers aangeven ook niet actief in dit topic te kunnen zijn. Wij verwachten van onze deelnemers dat zij actief in dit topic zullen mee praten. Dit staat ook in de regels in het OP die zijn opgesteld om resultaten uit het verleden te voorkomen.

Alvast bedankt voor jullie begrip en een fijne avond.
Laatst bijgewerkt door M_D_H op 08-09-18 19:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Mooblie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 19:30

Ik hou ook wel een beetje van over de top zoals blond. Zou het alleen niet snel sparen of een heel service van willen, daarvoor is het dan weer net te druk voor mij.

Unicorns en glitters zijn natuurlijk helemaal niet over de top O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 19:36

Ik zal mijn interesses nog even aanvullen:

Ik vind roze verschrikkelijk, maar vind Blond of bijvoorbeeld eenhoorns dan weer wel leuk. Mijn lievelingskleur zijn blauw en groen (eigenlijk ook zwart).
Ik hou van Fantastic Beasts And Where To Find Them en ook van Harry Potter, mijn Hogwarts afdeling is Slytherin.
Thee drink ik heel veel, heb nog een grote voorraad maar die mag altijd aangevuld worden. Smaakjes van rode vruchten (oa aardbei) lust ik helaas niet.
Het liefst niet teveel snoepgoed, dit omdat ik actief bezig ben met afvallen en mij nooit goed kan inhouden. Verder ben ik verslaafd aan halsters.
Ik vind het leuk om creatieve dingen te doen zoals muziek maken, schilderen en verhalen schrijven. Muziek is iets waarin ik echt mijn ei kwijt kan en ik luister het constant. Voetmaat 37,5 (dus 37/38).
Ik gebruik geen make-up. Lezen vind ik ook heel leuk.
Zelfgemaakte of tweedehands dingen vind ik geen probleem!
Ik heb een kat en een konijn. Over the top dingen vind ik of geweldig, of helemaal niets.

Mijn SS mag eventueel ook improviseren en dus iets sturen wat niets met mijn tops te maken heeft, ook als hij/zij twijfelt of ik het leuk vind. Ik vind het al heel leuk dat iemand de moeite doet om een pakketje voor mij te maken! Hopelijk kan mijn SS iets met dit bericht.

xLovesPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 19:37

Ik vind Blond er leuk uitzien alleen houd de prijs mij altijd tegen er iets van te kopen hahaha.

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 19:38

Hoi hoi :)
Ik zal mij nog even voorstellen!
Ik ben Iris en ik ben 23 jaar oud.
Ik heb een haflinger er wij wonen en werken samen op een manege daarom zou ik het heel erg leuk vinden als mijn secret santa mij geen kaarsjes of brandbare dingen geeft want hier heb ik niks aan ivm met al het stro en hooi in de buurt -O-
Ik rij met mijn haflinger vooral dressuurwedstrijden maar ik vind het ook zeker leuk om een sprongetje te maken!
Afbeelding
Afbeelding

Voor mijn secret santa: mijn lievelingskleur is roze, unicorns vind ik erg leuk maar hebbedingetjes in huis vind ik ook leuk! Kleuren voor volwassenen vind ik in de winter zeker ook heel erg leuk. Maar ik laat mij graag verassen!

Voor het inpakken alles is goed behalve glitters :(
Ik heb er weer heel erg zin in *\o/*

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 19:41

Ik ben niet echt een meisje meisje, dus Blond, zoetsappige unicorns ed is niks voor mij :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 19:42

M_D_H schreef:
Secret Santa Beheer Mededeling

Citaat:
We begrijpen dat het niet voor iedereen mogelijk is om actief mee te praten in het kippenhok topic. Echter is het ons als beheer opgevallen dat een aantal deelnemers aangeven ook niet actief in dit topic te kunnen zijn. Wij verwachten van onze deelnemers dat zij actief in dit topic zullen mee praten. Dit staat ook in de regels in het OP die zijn opgesteld om resultaten uit het verleden te voorkomen.

Alvast beldankt voor jullie begrip en een fijne avond.

Maar lieverds, moet ik dan reageren op de blond discussie? (Ik houd niet van Blond).

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 19:48

Zo jeetje jullie zijn lastig bij te houden..
Ik haak maar gewoon aan. Ik houd ook niet van Blond servies.. Veel te druk voor mij.
Het ging ook over glitter.... Ik houd niet van glitter, dat blijft altijd weken overal aan plakken :+

Verder ben ik niet moeilijk, vind heel veel leuk! Vind het al gewoon super leuk dat iemand de moeite doet om iets voor mij te vinden :)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 19:49

Nee hoor, je moet nergens op reageren als het niet relevant voor jou is. Maar helemaal niet reageren is natuurlijk ook niet de bedoeling :)

Daarbij gaat het ons voornamelijk om de mensen die nu al aangeven niet (actief) mee te kunnen praten in dit topic.

Het verleden heeft ons geleerd dat mensen die in het begin al niet actief zijn later toch wel voor problemen (kunnen) zorgen en je begrijpt wel dat we dat dit jaar willen voorkomen.

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 19:51

Zag de lijst met deelnemers voorbij komen, wat doen er veel mensen mee. Alleen maar leuk, krijg nu al zin om dingen te kopen voor mijn lootje ondanks dat het nog even duurt

Vanmiddag met boodschappen doen kon ik het niet laten om chocolade pepernoten mee te nemen haha :P ben trouwens fan van die wollen huis sokken en sloffen in maat 36, in de winter heb ik het nogal snel koud.

Heb nu al drie jaar een leuk verzorg paard die ik elke week rij, paardrij sokken vind ik dan ook heerlijk om mee te rijden. Rijsokken neem ik altijd een maat groter in maat 38.

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 19:55

Blond is trouwens ook niet mijn favoriet al is een echt grote theekop al dan wel of niet van blond wel gaaf.. dit topic is niet eens goed voor mij kom al veel te veel dingen tegen die ik ook gaaf vind en haast allemaal zelf wil halen :(

Ik ben trouwens ook een harry potter en fantastic beasts fan :=

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 20:03

Zoals Rebecca zei, ja dat klopt. Een man tussen het gezelschap....ik zal wel een wat zeldzamer exemplaar zijn. Of zoals Trui het leuk zei, een haan tussen de kippen hahaha! Geweldig.

Ik zou nog even mezelf voor komen stellen. Mijn naam is Ricie (of in het echt Ricardo). Ben 23 jaar en kom uit Gouda. Dit gaat mijn eerste jaar worden dat ik mee doe aan Secret Santa, het lijkt me super leuk maar ook wel een beetje spannend haha! Ik heb geen do's en donts op gegeven bij mijn inschrijving, ik laat me graag verrassen. Maar om toch een beetje te verklappen, ik ben veel bezig met ballonvaren, camerawerk vind ik erg leuk om te doen bij de RTV en ik vindt het leuk om bezig te zijn met techniek en webserver/sites. Nouja, verder de negatieve dingen ben ik nooit zo goed in.

Zoals ik al zei, ik laat me graag verrassen door mijn SS. Als jullie vragen hebben, stel ze gerust hier of per pb. Ik ga mijn best doen hier mee te lezen en praten. Al ben ik wel erg druk komende tijd. Maar dat gaat vast goedkomen!

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 20:03

Michelle_96 schreef:
Ik hou ook heel erg van deze stijl decoratie, bedoel dan de vos aan de muur. Dus dieren in patroon vorm :D
Wist niet hoe ik het anders moest omschrijven haha [ [url=m/tPvLzP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Geometrische dieren? Wel erg gaaf <3

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 20:22

Ohhh chocopepernoten :+: vooral de witte. Ik ben vandaag gezwicht voor een zak. :j

Verder even een aanhaak op 't weinig reageren. Ik ga meer reageren zodra Horse Event voorbij is, dat is bij deze beloofd. ;) voor nu nog even te druk met voorbereiden enzo. :j

*edit* nu maar hopen dat m'n vent niet meeleest hier, want vrees dat die zak morgen leeg is, eer hij terug komt van wedstrijd hahaha. :)) :=

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 20:28

Oeeeee Chocoladekruidnoten! Dat is lang geleden, dat zijn ongeveer de enige die ik ook nog eet. De normale dus totaal niet meer nadat ik een jaar zwartepiet geweest ben. (lees kotsmisselijk gevreten heb aan het strooigoed)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 20:28

Truffelkruidnoten <3 zo lekker

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 20:30

Wij hebben een pepernotenwinkel hier *\%/*

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 20:32

Ik snap de lol van pepernoten dus echt niet hè :') ben er na één handje altijd wel weer klaar mee...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 20:35

lieveli schreef:
Wij hebben een pepernotenwinkel hier *\%/*

Oh van Delft? Die lag hier eerdere jaren ook :))

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 20:37

Chocoladekruitnoten zijn echt jammie. Alleen de pure vis ik er altijd uit haha.