Ik vond het juist verschrikkelijk dat als ik thuis kwam en iemand stond me op te wachten met 100 vragen over hoe je dag was.
Mijn werk bestaat uit heeeel veel praten dus ik ben gewoon blij dat ik mijn avondeten in stilte en rust kan opeten. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mijn werk bestaat uit heeeel veel praten dus ik ben gewoon blij dat ik mijn avondeten in stilte en rust kan opeten.
AmoorM schreef:Vonden jullie (degene die alleen ging wonen) het niet gek in het begin? Normaal hoor je in het dagelijks leven bij een gezin en ineens ben je alleen. Er is niemand meer die op je wacht.

helaas ben ik morgen alleen in het huis en beschik niet over de kracht om een bank zelf naar mijn woonkamer te verplaatsen
Fireheart schreef:Heeft iemand hier ervaring met een bank laten bezorgen door Leen Bakker?
Mijn bank komt morgen, maar er staat dat ze hem maar tot over de eerste drempel dragenhelaas ben ik morgen alleen in het huis en beschik niet over de kracht om een bank zelf naar mijn woonkamer te verplaatsen
Fireheart schreef:Heeft iemand hier ervaring met een bank laten bezorgen door Leen Bakker?
Mijn bank komt morgen, maar er staat dat ze hem maar tot over de eerste drempel dragenhelaas ben ik morgen alleen in het huis en beschik niet over de kracht om een bank zelf naar mijn woonkamer te verplaatsen

ben heel benieuwd morgen
. 

die klok is een fiets, beetje donkere foto haha
ik hoop dat de woning bevalt
action heeft leuke dingen.
Moest even zoeken..