Nee hij gaat een stapje verder dan dat. Het is allemaal één grote manipulatie actie. Hij weet dat ik heen loop in mn eentje en terugloop met hen natuurlijk. Dus dan doet hij het niet.
Ik wil hier ook écht heel graag weg. Maar het enige spaargeld dat ik heb om een tijdelijk onderkomen te vinden plus onze huidige huur, is voor eventuele dierenarts ongelukken voor de hond. En verder hebben we dus, afgezien van redelijk wat bokkers, niet echt een plek om naar toe te kunnen. En ik wil de bokkers ook niet langdurig lastigvallen.
Edit: zal meteen even vertellen dan over de politie. Nou ja eerst bij hem geweest, daarna bij ons. Buurman heeft weer moeten beloven dat hij niet meer bij ons aan gaat bellen maar daar heb ik weinig vertrouwen in. Politie bevestigt wel, maar dat wisten wij ook, dat het gehorige appartementen zijn. Maar ja, dat is niet ons probleem. Wij lopen, praten en leven gewoon. Niks geks aan. Dan gaat ie zelf dus maar verhuizen.
Agent vroeg zelfs nog of wij aan het stampen waren toen zij daar waren

Ja duh.
Overigens hebben we ook eens een testje gedaan met de buurman, slaan op de vensterbank, stoelen verschuiven, stampen, deuren dicht doen. Maar nee dat was allemaal niet waar hij last van had. En nu plots wel