Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Linda_Fleur

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 11:45

Het blijft een vleeskeuring :+

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 12:06

Relaxed schreef:
Flessuh schreef:
Of vrouwen van rond de 30 met alleen maar foto's met Snapchat filters er overheen :')

Jep, grote klacht die ik vaak lees bij mannen in hun profiel :+ Vreselijk die filters :n

Bij geen (duidelijke) foto's like ik ook niet :n

nou ik zie genoeg mannelijke 'hondjes' voorbij komen anders... :')

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 12:10

Mag ik ook weer binnen komen vallen? In het eerste deel meegeschreven maar daarna alles op een laag pitje :D Geen tinder maar wel happn. Ik geloof niet echt dat ik het een succes vind tot nu toe... Wel heel herkenbaar wat iedereen tegen komt op die apps!

Ik kwam gisteren voor het eerst een online milf hunter tegen . Dacht wie zet er nou een foto op van zijn pubertijd? Stond in het profiel dat hij 20 was (ipv 30) maar het was echt nog zo'n guppie :')

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 12:16

Ik heb werkelijk nog geen 1 snapchat foto bij mannen gezien en mijn bereik was toch 25 t/m 45 en 50 km :P

Snapchat zou sowieso verboden moeten worden :+ :') zo kinderachtig...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 12:19

Damelza schreef:

Ik serieus nog nooit.. Mag toch hopen dat een vent van 30+ dat ook niet meer doet :+

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 12:21

listiglistje schreef:
Ik heb werkelijk nog geen 1 snapchat foto bij mannen gezien en mijn bereik was toch 25 t/m 45 en 50 km :P

Zo dat is heel breed inderdaad! Ik heb hem van 20 tot 29 staan. Maar vind 20 eigenlijk veels te jong :')

Zijn vooral de jongetjes van 20/21 met snapchat filters.. af en toe een uitschieter naar boven

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-18 12:34

Mannen met hondenfilters heb ik hier ook genoeg gezien :')

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 12:40

listiglistje schreef:

Ik hou van snapchat :') maar niet voor fotos met filter maar legaal de domste dingen sturen zonder chantage

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 12:48

Snapchat is echt heerlijk. Snap niet wat er kinderachtig aan is eigenlijk. Maar misschien heb ik geen kinderachtige Snapchatters?

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 12:57

Ik vind snapchat ook leuk, maar ik heb weinig (actieve) vrienden daarop :')

Maar gelukkig geen snapchat foto's in mijn tinderprofiel.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-18 13:00

Snapchat zelf is ook niet erg want daarmee ouwehoeren is gewoon prima, maar ik kom ze tegen in tinderprofielen, en dat vind ik dan weer een no-go :P

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 13:02

Denk dat het vooral de jongere heren zijn dan, ik ben ze in elk geval nog niet tegen gekomen gelukkig. :D

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 13:24

Mlies schreef:
Denk dat het vooral de jongere heren zijn dan, ik ben ze in elk geval nog niet tegen gekomen gelukkig. :D

Nou bij dames dus over de hele range :')

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 13:38

Relaxed schreef:
Damelza schreef:

Ik serieus nog nooit.. Mag toch hopen dat een vent van 30+ dat ook niet meer doet :+

Jawel hoor, zie het ook regelmatig..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 13:41

Ja same, tussen de 20 en de 40.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 13:51

Misschien moet ik dan maar mijn snapchat gebruikersnaam toevoegen aan mijn profiel, krijg ik vast meer vrienden daar :')

Zonder gekheid, hier nog steeds zoet met de man die ik leerde kennen met stappen. Ik zit wel een beetje in de knoop, vind het hartstikke fijn met hem maar weet dat een relatie voor mij niet gaat werken. Niet op dit moment en waarschijnlijk ook niet met hem. Hij weet hoe ik erin sta maar is duidelijk wel dol op mij, kreeg gister weer een flink cadeautje :') Misschien de boot toch maar wat meer gaan af houden. Het is alleen wel zo moeilijk want we hebben het behoorlijk gezellig O:) . Ik ben eindelijk weer begonnen met hardlopen en heb de motivatie ineens ermee door te gaan omdat ik nu dus veel met hem loop.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 13:55

Waarom zou je het afhouden als het nu leuk is? Hij weet hoe je erin staat toch? En desnoods kun je het nog een keer bespreekbaar maken. Het is zijn keuze om op deze manier met jou om te gaan en hij weet dat het risico bestaat dat het een keer ophoudt omdat je iemand tegen komt waarmee jij wel een toekomst ziet.
Vind persoonlijk altijd dat je moet kijken of het voor jou op dit moment iets oplevert. Vind je het leuk en is het gezellig, dan kun je toch prima zo doorgaan? Hij is oud en wijs genoeg om voor zichzelf te beslissen of hij kan dealen met hoe de situatie nu is. Niet voor een ander denken of beslissingen maken omdat je denkt dat dat beter is voor de ander. Kan de ander prima zelf. Kies jij voor wat jij wilt.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 14:40

Zo sta ik er ook in, ik hoef niks af te houden als het voor beiden zo werkt. We zijn volwassen en kunnen prima keuzes maken, maar soms komt het gewoon wel een beetje dichtbij. Ik ben bang mensen teleur te stellen. Daarnaast voel ik ook weinig begrip van vriendinnen en dat vind ik ook lastig, het gevoel dat ik 'stiekem' moet afspreken want ze begrijpen het toch niet. Normaal gesproken zou ik me daar weinig van aantrekken maar er zijn twee die in deze situatie heel dichtbij staan. Één vriendin omdat de man in kwestie de beste vriend van haar scharrel/ex-relatie is (wat op dit moment niet zo lekker loopt). De andere vriendin omdat zij en haar man in mijn huis wonen (voor een tijdelijke langere periode), waardoor privacy dus echt niet mogelijk is -O- .

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 15:00

Ik zie ook genoeg jongens met snapchat filters voorbij komen.
Deze swipe ik automatisch naar nee..

Mijn profiel is wel ook wat breder 20 tm 40 en dan op 80km afstand
(al heb ik er toch regelmatig mensen bij zitten die ruim buiten die km's zitten -O- )

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 15:10

Linda_Fleur schreef:
Zo sta ik er ook in, ik hoef niks af te houden als het voor beiden zo werkt. We zijn volwassen en kunnen prima keuzes maken, maar soms komt het gewoon wel een beetje dichtbij. Ik ben bang mensen teleur te stellen. Daarnaast voel ik ook weinig begrip van vriendinnen en dat vind ik ook lastig, het gevoel dat ik 'stiekem' moet afspreken want ze begrijpen het toch niet. Normaal gesproken zou ik me daar weinig van aantrekken maar er zijn twee die in deze situatie heel dichtbij staan. Één vriendin omdat de man in kwestie de beste vriend van haar scharrel/ex-relatie is (wat op dit moment niet zo lekker loopt). De andere vriendin omdat zij en haar man in mijn huis wonen (voor een tijdelijke langere periode), waardoor privacy dus echt niet mogelijk is -O- .

Het maakt je situatie idd niet makkelijker ermee nee. :(:)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 15:13

Over die brede leeftijdsrange....Ik krijg trouwens best wel commentaar of reacties irl op mijn 15 jaar jongere tinderdate?
Terwijl als het een jonge dame betreft met 15 jaar oudere man, het wel normaal en acceptabel gevonden wordt?

Misschien is dit toch nog niet zo geaccepteerd als ik dacht of mensen hebben er een bepaald beeld bij.... een of ander toyboyspeeltje? :7

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 15:15

Linda_Fleur schreef:

O dat maakt het allemaal inderdaad wel ingewikkeld..
Snap dat het nu dan allemaal niet zo makkelijk gaat -O-

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 15:17

listiglistje schreef:
Over die brede leeftijdsrange....Ik krijg trouwens best wel commentaar of reacties irl op mijn 15 jaar jongere tinderdate?
Terwijl als het een jonge dame betreft met 15 jaar oudere man, het wel normaal en acceptabel gevonden wordt?

Misschien is dit toch nog niet zo geaccepteerd als ik dacht of mensen hebben er een bepaald beeld bij.... een of ander toyboyspeeltje? :7

haha vrouwen krijgen toch 'overal' meer commentaar op..
Als je als man zijnde met jan en allemaal het bed in duikt is der niks aan de hand
als vrouw zijnde ben je meteen een 'jeweetwel'
(iets met leeftijd enzo dat we dingen niet mochten zeggen hier :+ )
Moest ik even over nadenken :=

Bij mij in de familie is er ook een relatie met groot leeftijdsverschil
en vriendin van mij heeft dat zelf ook.
maar daarbij is wel in allebei de gevallen de man ouder.

zijn overigens alle 2 hele leuke liefdevolle koppels.
Dus ik zie het probleem er niet in

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 15:19

listiglistje schreef:

Dat is iets wat ik ook niet echt snap. Ok, de extremen daar gelaten. Het gaat er om wat jullie van elkaar vinden, daar hoort de rest vrede mee te hebben.

Dat liedje over tandarts-assistentes was wel echt waar bij de tandarts waar ik net was. wow <3

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 15:24

listiglistje schreef:

Hahaha you go girl !! *\%/*
Dat is toch geweldig.

Ik heb ooit van een 10 jaar jongere jongen (echt een mooiboy) een spannend verzoek gekregen. Vond het wel schattig, nog best een wijze jongen verder voor zijn leeftijd.
Mijn laatste scharrel/ex was 4,5 jaar jonger, nooit echt gemerkt.Nu ben ik ook niet zo volwassen voor mijn leeftijd.

Hier ook genoeg snapchat filters range tussen 27 - 39