Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lovelyfiefy schreef:Janinevv schreef:6/7 jaar.
dat vind ik niet echt veel eigenlijk
Dus lekker doen! zeg ik
edit: oke ik zie wel dat je pas 19 bent,
dan is het misschien 'iets' anders ..
maar vind het leeftijdsverschil geen drama
je moet even kijken hoe je beide er in staat
Yvankaxx schreef:Heb ik ook wel hoor Janine, maar toch merk ik wel ook het verschil in levensfases. Ik had op Tinder mijn leeftijd tot 28 staan (ben zelf 22), maar dan merk je dat mensen eigen huizen hebben, al een paar jaar een baan en klaar om te settelen. Kom ik aan als thuiswonende student die momenteel wekelijks te stappen gaatDus momenteel sluit ik meer aan bij mensen van +-25.
Maargoed ik ben dus even klaar met daten en mannen, dus ik doe even helemaal niks.
Janinevv schreef:Ik word in Juni 20. Dan word hij paar maand later 27.
Haha mijn moeder was ehm 16 toen ze met mn vader van 23 thuis kwam![]()
Mn moeder zei al, haar ouders vroegen wat hij met zo'n jonge griet moest.
Oke ik ben eerlijk, ik val op "oudere" mannen ik merk heel erg dat ik alles van mijn eigen leeftijd gewoon kinderachtig vindt.
lovelyfiefy schreef:FennaK schreef:Ik heb 6 dates met een onwijs lieve jongen gehad maar gevoel is en komt maar niet en die twijfel aangegeven. Denk dat het hem ook niet meer gaat worden.
dat is wel echt super jammer![]()
heeft hij dat gevoel wel? of beide niet helemaal?
Janinevv schreef:Klopt, het kan werken of niet.
Vriendin van mij haar ouders verschillen 14/15 jaar en hebben ook een mooi gezin.
Het zegt eigenlijk vrij weinig. Al zou voor mij echt niet veel hoger moeten..
Hoezo heb je eigenlijk verwijderd? Gewoon geen zin meer in?
FennaK schreef:FennaK schreef:Ik heb 6 dates met een onwijs lieve jongen gehad maar gevoel is en komt maar niet en die twijfel aangegeven. Denk dat het hem ook niet meer gaat worden.
dat is wel echt super jammer![]()
heeft hij dat gevoel wel? of beide niet helemaal?