De mensen in het verkeer van tegenwoordig...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 18:53

watchthesky schreef:
Ah wat rot :(:)
Geen camera in de buurt toevallig?

Nee :\ maar ff kijken wat het me gaat kosten als ik het zelf laat doen (zal wel duur wezen, dubbele laklaag is er af op mn kofferklep) en heb nog twee schades die eigenlijk nog gerepareerd moeten worden. Misschien dat de verzekering het nog in 1x wil doen, dan zijn het maar 5 schadevrije jaren.

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 18:58

Vijf?!
Jeeminee, dan snap ik dat je er ziek van bent :(:)
Ik had geen idee dat dat je meteen zoveel jaren kostte, ik heb een leaseauto en auto 2 (van mijn wederhelft) staat voornamelijk stil en is minimaal verzekerd, want als hij rijdt is het nooit ver.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 19:20

Ik heb trouwens wel eens iemand achterop gehad bij een rotonde. Ik remde af omdat er iemand de rotonde op kwam rijden die ik daardoor voorrang moest verlenen. Degene achter mij reed boem zo bovenop mij -O-
Stap ik uit en hij ook, gaat ie staan tieren dat ik niet had hoeven remmen maar er nog voor had gekund blabla.
Dus ik zeg “ misschien had dat gekund, maar ik beslis nog altijd zélf of ik degene op de rotonde een hartverzakking geef door er nog even voor te duiken of netjes afrem. Sowieso had u hoe dan ook moeten stoppen en u keek niet uit uw doppen”

Gevolg was wel dat mijn auto total loss was en die eikel geen of nauwelijks schade had ( busje met bull bar) ;(

Anoniem

Re: De mensen in het verkeer van tegenwoordig...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 19:43

Er zijn gewoon echt eikels in het verkeer ja :\ ben dr gewoon echt goed zuur van, ook mede omdat dit gewoon de tweede keer is in 3,5 jaar tijd. De auto is verdorie nog niet eens vier jaar oud.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 19:47

Hanafubuki schreef:
Er zijn gewoon echt eikels in het verkeer ja :\ ben dr gewoon echt goed zuur van, ook mede omdat dit gewoon de tweede keer is in 3,5 jaar tijd. De auto is verdorie nog niet eens vier jaar oud.

Heel zuur inderdaad. Geen getuigen ook zeker?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 21:10

Ineke2 schreef:
Hanafubuki schreef:

Heel zuur inderdaad. Geen getuigen ook zeker?

Heb een oproep in de gemeentegroep op FB gezet. En Interparking gemaild of zij in camerabeelden terug kunnen zien of er wat gebeurde. :j

En sowieso morgen maar ff mn verzekeraar bellen en zowel de Kiagarage als Schadenet even een offerte laten maken, dan kan ik zien wat er goedkoper uitvalt, hogere premie of zelf betalen. En of we toch het waarborgfonds moeten inschakelen.