Lalidan schreef:In 1 week tijd zijn er twee, voor mij toch wel belangrijke afspraken, gewijzigd. Wie zegt mij dat als er weer mensen ontevreden zijn of als jullie als organisatie nog een intentie hadden die jullie niet gecommuniceerd hebben, de regels niet weer wijzigen?
Echt, met dit soort dingen, gemaakte afspraken, niet meer aankomen. Als deelnemer moet je op de organisatie kunnen vertrouwen, er vanuit gaan dat gemaakte afspraken blijven staan. Fouten maken kan, is niemand die je dat kwalijk neemt, maar dan is het helaas pindakaas, het is nu al zo afgesproken. Zeker in een groep die zo groot is als dit.
Er is niets gewijzigd. De verzendwijze is altijd PostNL geweest, en geen andere verzendingen. De enige wijziging die is doorgevoerd is het max. aantal deelnemers.
Maar dat het niet in de OP vermeld stond dat de enige verzendwijze PostNL is, betekent niet dat dit gewijzigd word, dit wordt alleen later nog vermeld.
Ik heb het volle vertrouwen in de organisatie dat dit een goedlopende SSS gaat worden 
[edit] Verder vind ik het erg jammer om te lezen dat er zoveel negativiteit heerst richting de organisatie. Je kan nooit iedereen tevreden houden, maar het lijkt wel alsof alle minpunten tot in den treuren worden uitgelicht. Ik vind het knap van de organisatie dat zij zo'n enorm project als dit in stand zetten en ik weet zeker dat zij hun uiterste best doen om dit een geslaagd event te laten worden.
Kan de negativiteit niet achterwege blijven, en wanneer je een probleem hebt of er een onduidelijkheid is gewoon via PB contact opnemen? Dan blijft de sfeer wat gezelliger hier
Laatst bijgewerkt door Marjo op 09-09-17 10:28, in het totaal 1 keer bewerkt