Secret Santa Surprise 2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 21:30

M_D_H schreef:
Banjer schreef:
België is voor mij ook geen probleem, mits de ontvanger met Kiala wil ontvangen.

Wij willen graag dat er via PostNL wordt verzonden :j

Dad het handigste. Want kiala is ruk met hun informatie. Geven schijnbaar de vekeerde informatie e.d..

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 22:56

Ik heb nog nooit problemen gehad met Kiala... ontvangen duurt iets langer, maar verder niks mis mee... met postnl naar België versturen kost €19,50 voor een pakket 2-5 kilo... dat is nog duurder dan het pakket... ik vind dat iedereen mee moet kunnen doen, maar ik ga zelf geen €19,50 verzendkosten betalen als het ook stukken goedkoper kan... ik hoop dat jullie dat begrijpen....

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 23:00

Wij begrijpen dat ook absoluut Banjer, daarom vragen we ook of bokkers zelf willen aangeven of ze eventueel naar België willen versturen. We zullen niemand verplichten dat te doen.

Maar we willen wel dat de verzending met PostNL gaat :).

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 23:04

Banjer schreef:
Ik heb nog nooit problemen gehad met Kiala... ontvangen duurt iets langer, maar verder niks mis mee... met postnl naar België versturen kost €19,50 voor een pakket 2-5 kilo... dat is nog duurder dan het pakket... ik vind dat iedereen mee moet kunnen doen, maar ik ga zelf geen €19,50 verzendkosten betalen als het ook stukken goedkoper kan... ik hoop dat jullie dat begrijpen....

19,50 is wel erg duur ja! Misschien zijn er bokkers die het via hun werk kunnen versturen met een speciaal tarief?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 23:38

Ik vind dat te gek worden (verzendkosten) sorry. Ik wil dus graag een adres in Nederland voor het pakket :)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 23:56

Ik wil ook een adres in NL. :j

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 00:00

Me2!
En ik bedacht me net nog n top: Thee :) Altijd goed, zeker in de winter ^^

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 00:01

Voor mij ook graag een adres binnen Nederland :)

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-17 00:05

Wie niet aangegeven heeft dat België verzenden een optie is krijgt een adres binnen Nederland.

Hoef je niet los aan te geven

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 00:07

_AB_ schreef:
Me2!

Hmm inderdaad. Ik hou van aparte smaakjes <3
Ook losse thee is dus welkom.

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 00:08

_AB_ schreef:
Me2!

Oh dit is ook een goede!
Ik ben juist meer van de koffie als van de thee maar ik vind het heerlijk om met een flinke mok koffie of warme choco onder een kleedje op de bank te zitten <3

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 00:15

Hier graag een adres in NL, verzendkosten worden anders meer dan t pakketje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 01:12

ik wil de praline-chocoladeletter van de lidl wel, haha! de witte <3 maar natuurlijk ben ik al blij met een doos opzich *D

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 09:29

Ik heb ook een vraagje. Hoe zit dat met de 'buitenlanders' onder ons? Wij kunnen natuurlijk niet allemaal met PostNL versturen. Ik woon in schotland. Vind het een beetje te gek om het eerst naar mijn schoonmoeder in NL te verzenden om die het opnieuw te laten verzenden met PostNL.

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 09:37

Ik heb vorig jaar toen ik in Finland zat gewoon met de Finse postdienst verstuurd. Je kan vaak op de website zien met wie ze samenwerken in Nederland en vaak is dat pastnl

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 09:50

Even wat tips en tops haha
Echte flops heb ik volgens mij niet echt..

Ik ben met chocolade altijd een zeikerd haha cote dor vind ik heel lekker.. vooral de melk hazelnoot.. maar de goedkope chocolade zeg maar als in chocolade letters enz vind ik vaak niet lekker..
Chocolade met praline is ook lekker idd! En chocolade pepernoten ook!

Lush of rituals gebruik ik niet heel veel moet ik zeggen.. al is een fijne goede lekker ruikende body lotion wel lekker!

Make up draag ik niet veel.. nagellak op zn tijd vind ik wel leuk..

Plantjes voor in huis vind ik wel leuk.. ik heb geen tuin..

Heb 2 paarden.. verder geen huisdieren.. rij met mijn paard recreatief onder het zadel en voor de wagen.. en verder help ik nog mee op een draverstal..

Ben werkzaam in de jeugdzorg en doe de pabo.. vind leuke/informatieve boekjes in die richting ook altijd leuk en interessant..

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 09:59

M_D_H schreef:
Wij begrijpen dat ook absoluut Banjer, daarom vragen we ook of bokkers zelf willen aangeven of ze eventueel naar België willen versturen. We zullen niemand verplichten dat te doen.

Ik ga er nog maar eens een nachtje over slapen, maar vermoed dat ik me af ga melden. Vorig jaar was het er expliciet bij vermeld, wat voor mij toen al een reden was om te twijfelen of ik me op ging geven. Dit jaar is er niks vermeld, waardoor ik er vanuit ging dat DHL ook gewoon mocht, mits het maar met track en trace was.
Naast het feit dat dit punt op zich voor mij reden is eventueel niet mee te doen, vind ik het ook niet erg fijn dat er vooraf duidelijke regels opgesteld worden, die later in het proces door de organisatie gewoon even gewijzigd of aangepast worden. Ik vind het idee erg leuk, snap best dat het veel werk voor de organisatie is, maar ik word er niet erg blij van om nu dit weer te lezen....

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 10:07

Lalidan schreef:
M_D_H schreef:

Ik ga er nog maar eens een nachtje over slapen, maar vermoed dat ik me af ga melden. Vorig jaar was het er expliciet bij vermeld, wat voor mij toen al een reden was om te twijfelen of ik me op ging geven. Dit jaar is er niks vermeld, waardoor ik er vanuit ging dat DHL ook gewoon mocht, mits het maar met track en trace was.
Naast het feit dat dit punt op zich voor mij reden is eventueel niet mee te doen, vind ik het ook niet erg fijn dat er vooraf duidelijke regels opgesteld worden, die later in het proces door de organisatie gewoon even gewijzigd of aangepast worden. Ik vind het idee erg leuk, snap best dat het veel werk voor de organisatie is, maar ik word er niet erg blij van om nu dit weer te lezen....

Lalidan,

Voor ons is het altijd duidelijk geweest dat wij wilde dat er met PostNL verzonden zou worden. Waarom dat dit keer niet in de openingspost heeft gestaan weet ik niet. Maar het is en blijft mensenwerk en daar kan wel eens een foutje tussendoor glippen, maar onze intentie is altijd geweest om alles via PostNL te versturen.

Ik vind het erg jammer om te lezen dat jij het idee hebt dat wij zo maar even van alles even wijzigen of aanpassen want ik wil benadrukken dat dit niet zo is!
De enige aanpassing die we gedaan hebben (iemand in de organisatie er bij nemen en daardoor het aantal deelnemers kunnen verhogen) daar hebben wij een dag over gediscussieerd en hebben wij dus niet zo maar aangepast.

Verder staan alle regels die wij vooraf gesteld hebben nog steeds vast en die blijven ook vast staan.

En ja, sorry, wij zijn allemaal mensen en soms maken die mensen een foutje. Voorgaande jaren was PostNL de eis en dat is dit jaar ook zo.
Dat dit niet in de OP heeft gestaan is jammer, maar het is altijd onze bedoeling geweest.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 10:22

In 1 week tijd zijn er twee, voor mij toch wel belangrijke afspraken, gewijzigd. Wie zegt mij dat als er weer mensen ontevreden zijn of als jullie als organisatie nog een intentie hadden die jullie niet gecommuniceerd hebben, de regels niet weer wijzigen?
Echt, met dit soort dingen, gemaakte afspraken, niet meer aankomen. Als deelnemer moet je op de organisatie kunnen vertrouwen, er vanuit gaan dat gemaakte afspraken blijven staan. Fouten maken kan, is niemand die je dat kwalijk neemt, maar dan is het helaas pindakaas, het is nu al zo afgesproken. Zeker in een groep die zo groot is als dit.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 10:26

Lalidan schreef:
In 1 week tijd zijn er twee, voor mij toch wel belangrijke afspraken, gewijzigd. Wie zegt mij dat als er weer mensen ontevreden zijn of als jullie als organisatie nog een intentie hadden die jullie niet gecommuniceerd hebben, de regels niet weer wijzigen?
Echt, met dit soort dingen, gemaakte afspraken, niet meer aankomen. Als deelnemer moet je op de organisatie kunnen vertrouwen, er vanuit gaan dat gemaakte afspraken blijven staan. Fouten maken kan, is niemand die je dat kwalijk neemt, maar dan is het helaas pindakaas, het is nu al zo afgesproken. Zeker in een groep die zo groot is als dit.

Er is niets gewijzigd. De verzendwijze is altijd PostNL geweest, en geen andere verzendingen. De enige wijziging die is doorgevoerd is het max. aantal deelnemers.

Maar dat het niet in de OP vermeld stond dat de enige verzendwijze PostNL is, betekent niet dat dit gewijzigd word, dit wordt alleen later nog vermeld.

Ik heb het volle vertrouwen in de organisatie dat dit een goedlopende SSS gaat worden :)

[edit] Verder vind ik het erg jammer om te lezen dat er zoveel negativiteit heerst richting de organisatie. Je kan nooit iedereen tevreden houden, maar het lijkt wel alsof alle minpunten tot in den treuren worden uitgelicht. Ik vind het knap van de organisatie dat zij zo'n enorm project als dit in stand zetten en ik weet zeker dat zij hun uiterste best doen om dit een geslaagd event te laten worden.

Kan de negativiteit niet achterwege blijven, en wanneer je een probleem hebt of er een onduidelijkheid is gewoon via PB contact opnemen? Dan blijft de sfeer wat gezelliger hier :)
Laatst bijgewerkt door Marjo op 09-09-17 10:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 10:28

Ik ben gek op losse thee, drink eigenlijk alleen maar thee, maar heb er al aardig wat van. 's Winters/herfst wil ik ook nog wel een graag warme chocolademelk drinken. Ben wel een beetje een tetsneus daar mee want het moet gemaakt zijn van die choconibs of van zo'n blokje aan een houten lepeltje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 10:28

kom op he, een FEESTidee omtoveren in een zeiktopic. doe ff normaal. allemaal VRIJWILLIGE mensen die hun best doen, en toch steeds weer ontevreden mensen. :+

mensen: slik iets meer, of meld je af. al dat gepiep om dingen vind ik echt onwijs storend in een topic wat juist om plezier moet draaien!!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 10:32

Marjoow schreef:
Lalidan schreef:

Er is niets gewijzigd. De verzendwijze is altijd PostNL geweest, en geen andere verzendingen. De enige wijziging die is doorgevoerd is het max. aantal deelnemers.

Maar dat het niet in de OP vermeld stond dat de enige verzendwijze PostNL is, betekent niet dat dit gewijzigd word, dit wordt alleen later nog vermeld.

Ik heb het volle vertrouwen in de organisatie dat dit een goedlopende SSS gaat worden :)

[edit] Verder vind ik het erg jammer om te lezen dat er zoveel negativiteit heerst richting de organisatie. Je kan nooit iedereen tevreden houden, maar het lijkt wel alsof alle minpunten tot in den treuren worden uitgelicht. Ik vind het knap van de organisatie dat zij zo'n enorm project als dit in stand zetten en ik weet zeker dat zij hun uiterste best doen om dit een geslaagd event te laten worden.

Kan de negativiteit niet achterwege blijven, en wanneer je een probleem hebt of er een onduidelijkheid is gewoon via PB contact opnemen? Dan blijft de sfeer wat gezelliger hier :)

Bedankt Marjolijn!

Er is inderdaad maar 1 afspraak gewijzigd en dat is de afspraak over het aantal deelnemers. Die afspraak hebben wij in het belang van het grotere geheel gewijzigd.

Al sinds jaar en dag wordt er met PostNL verzonden, dat dit niet in de OP stond betekend niet dat wij achteraf iets wijzigen, nee, wij hebben dit alleen later doorgegeven.

Verder heb ik ook liever dat alle verdere op of aanmerkingen naar mij gepbt worden zoals ook in de OP staat zodat dit topic verder vrij blijft van negativiteit.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 10:32

Ind plezier!!!

Al dat gezeik ook op bokt haha. Maak tegenwoordig niet meer uit wat je neer zet.... altijd maar negatief bah.

Maar goed party time!!

Ik lust geen puur. Wat vind ik wel leuk eh... unicorns vind ik leuk.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 10:33

Afspraak waar ik akkoord mee gegaan ben, is verzenden met track en trace. Niet met PostNL. Maar goed, kritiek is niet gewenst en openlijk dus al helemaal niet. Haal mij maar van de lijst af.