Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Dat therapeutisch voeden deden wij ook. Maar dan in zijlig en flesje idd horizontaal, nooit met zwaartekracht mee iig.
Wat betreft het maagje oprekken, dat had ik al vaker gehoord. Maar volgens de kinderarts moet je dan wel echt heel veel geven. Het maagje wordt wel steeds iets groter, maar het kind wordt ook steeds groter. Wil het maagje buiten proportie groot groeien moet je hem wel echt abnormaal grote flessen geven, en dat zal een kind vrijwel nooit gaan drinken.
Hier had ie er overigens ook geen probleem mee als kond boven de liter per dag uitkwam
Pantykous schreef:Cruz krijgt 2x 240 cc mee op de dagen dat ik werk, verder voed ik hem zelf. Dat gaat de ene keer wel helemaal op en de andere keer niet, prima hoor.
Ik kolf voordat ik ga voeden 's ochtends al 500cc af dus dan ben ik al voorzien voor die dag als ik ga werken. Wat ik dan op mn werk kolf gaat de vriezer in en ik heb eigenlijk nooit wat nodig uit de vriezer.
Heb zo'n groep gevonden via FB omdat ik zoveel melk had dat ik niet wist wat ik er mee moest. Ik ben nu ook donor voor Sanquin/moedermelkbank geworden en dan moet je idd je bloed laten testen. Ook mag je dan bepaalde dingen niet tot je nemen en met alcohol extra uitkijken.
havermout schreef:Drinkt jouw zoontje 2 flessen van 240 cc? Hoe oud is hij?
Bedankt voor de artikelen!
pmarena schreef:Nou dat kan ik me voorstellen als je zoveel kolft.... ik heb geen idee verder hoor van hoeveelheden maar dit klinkt me toch wel als een halve Klarabella 14 in de oren, hihi.