Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cayenne schreef:Steeph schreef:Maar hij begint nou met iets wat hij wil veranderen hij stelt zich open tegenover TS. Of het oprecht is of niet even daar gelaten. Maar hij praat tenminste.
Alleen een beetje jammer dat hij dat pas doet nadat TS hem heeft geconfronteerd en dat er geen zogenaamd lampje ging branden voor hij virtueel vreemd ging.
Waarom kan het dan nu opeens wel?
Storm schreef:TS, lees je eens in over personen met narcistische trekken. Gaat er een lampje branden? Niet alle kenmerken hoeven te kloppen, een deel kan ook. Ik lees tussen de zinnen veel narcistische trekjes bij je vriend.
Storm schreef:TS, lees je eens in over personen met narcistische trekken. Gaat er een lampje branden? Niet alle kenmerken hoeven te kloppen, een deel kan ook. Ik lees tussen de zinnen veel narcistische trekjes bij je vriend.
Goof schreef:Storm schreef:TS, lees je eens in over personen met narcistische trekken. Gaat er een lampje branden? Niet alle kenmerken hoeven te kloppen, een deel kan ook. Ik lees tussen de zinnen veel narcistische trekjes bij je vriend.
![]()
Serieus? Ik word echt moe van die zelfbenoemde psychologen die op basis van enkel enkele berichtjes op internet een diagnose weten te stellen.
astridastrid schreef:Ik lees al vanaf begin mee, wat een oliebol situatie!
Uit zijn reactie lees ik vooral "how much you love me" maar m.i. te weinig "I love you's" en hij begint wel heel snel over dat hij het begrijpt als je gaat etc.
Brrr... Ik zou elke X alleen maar aan die ranzige tekstjes van hem moeten denken.
Dit verdient niemand, maar als je het nog een kans wilt geven, denk erom dat het niet je leven (nog meer) ruineert!
Hannanas schreef:Precies.
Het is nogal veel ikke ikke ikke.
Tot drie keer toe.
En nu pas nu Nagini t mes op z'n keel zet komt er ineens wél een waterval aan ikke ikke ikke zielig moeilijk eruit. En dan ook nog ff als mosterd na de maaltijd vertellen dat hij er vorig jaar over dacht naar Engeland te komen maaaaar toen kwam jij al naar Australië. Lekkere slappe zak hooi.
Het is goed dat hij nu hulp gevraagd heeft bij de arts.
Of anti-depressiva een goede zet is.. denk het niet. Straks is hij nog verder van huis. Hulp heeft hij wel nodig. Veel meer en dieper dan hij denkt. Misschien speelt dit al z'n hele leven, of is dat in z'n jeugd/tienertijd begonnen.
Het is belangrijk dat hij nu oog gaat hebben voor jou.
Dat had hij al niet en dat lees ik nu ook (nog) niet bij hem. Logisch ook als hij zo in de put zit, maar dat banketstaaf t niet recht.
Behoed jezelf voor over-romantiseren. Hij is wie hij is NU. En wie hij was het afgelopen jaar. Zoals hij was en is, zie je het daar mee uit te houden? Je was al niet totaal gelukkig typte je hier.
Jij hebt nu dit setje kaarten in je hand. Daar zul je het mee moeten spelen. Er vanuit gaan dat je straks full house in je hand hebt en daar naar toe leven en je/jullie situatie naar inrichten is zeer slecht voor jou. Hij is nog niet veranderd. Misschien gebeurd dat wel nooit. Misschien wel. Maar dat weet je niet. Nu is nu. Dat zou je grootste valkuil kunnen zijn, iets wat wanneer het hart betrokken is snel gebeurd. We willen immers zo graag..
Sterkte meissie
Neem je tijd.
Maak nieuwe kansen voor jezelf, Melbourne is wellicht wel leuker dan je denkt. Je zou dan ook in vriendschap kunnen kijken wat er is of wat er gaat komen, zonder dat je voor je gevoel je ziel,hart en leven totaal moet achterlaten.