Meestal spijkerbroek, een sportieve stapper en een mooi overhemd. Mijn vader is 60.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ben ik daar nou moeder voor geworden
LilChar schreef:Hier ben ik het dus niet mee eens; dat kleden naar je lijf.
Vooral als je erg dik bent, obesitas zegmaar, lijkt je gewoon in alles dik. Je bent niet opeens slank dan, dus waarom zou je dan niet gewoon dragen wat je mooi vind? Je hoeft je toch niet in een soort tent te verhullen terwijl je dat misschien helemaal niet wil?
en mezelf ook niet want strakke kleding zit niet fijn.
) al dan niet voorzien van nepleren vlakken, ribstofje of een gekleurde band onderaan de pijp (in geval van capri) met een normale top en vest óf een longshirt/tuniek oid erop, bij kouder weer bikerboots of sneakers en bij warm weer (nep)birkenstocks of teenslippers en als ik ff snel naar de supermarkt ga schiet ik de birkies ook weleens aan als ik sokken aan heb.
. En dan een polo erboven en een vestje als het moet . In huis op sloffen van die stevige en buiten nette stevige schoenen

lieveli schreef:Even serieus, ik vind echt dat vaders een beetje het terugkerende thema zijn. Heeft dan niemand een vader die zich behoorlijk kleedt?
lieveli schreef:Even serieus, ik vind echt dat vaders een beetje het terugkerende thema zijn. Heeft dan niemand een vader die zich behoorlijk kleedt?
Tivoli schreef:Zijn we nou bij de 25 pagina's en staan er geen opzet-zonnebrillen bij?!
https://goo.gl/images/cJ2E8b