Relatie met de ex van mijn beste vriendin

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 12:00

Ayasha, het was een voorbeeld maar oké :+
Het had sportiever gemogen, maar dat staat verder los van mijn post. Misschien had ik hetzelfde gedaan, puur omdat je gewoon echt woedend bent op vriendin.




Ayasha schreef:
Lieshorses schreef:
Ik snap niet dat mensen hier het zo ongelofelijk egoïstisch vinden wanneer je het not done vind om met ex van vriendin te gaan. Waarom is dit egoïstisch, gekwetst worden. Laat men toch z'n eigen regels maken in vriend(in)en kring. Als het allemaal erg gevoelig ligt is het toch totaal niet prettig om bij je vriendin op de koffie te gaan terwijl je ex daar woont :+ Of om uberhaupt te praten over elkaars vriendjes. 'Ja de seks is prima, maar daar weet jij zelf waarschijnlijk alles al vanaf' -O-

Als jij het totaal geen probleem vind wanneer dit gebeurd dan is dat natuurlijk prettig en een stuk makkelijker, maar kunnen jullie niet begrijpen dat er ook vrouwen zijn die dit gewoon enorm k*t vinden?
Nee, dan ben je gelijk een egoïst want ja geluk gaat boven verdriet, laat haar maar lekker huilen nu zijn wij eindelijk samen. :+

Ik praat uberhaupt niet over de seks met mijn vriendinnen. Dat is tussen mijn man en mij.
Dat men daar niet blij mee is tot daar aan toe, maar ga dan geen fiets jatten, laat iemand niet midden in de nacht achter zonder vervoer of telefoon en gooi geen spullen uit het raam. Gedraag je 'volwassen', ga naar beneden, open de deur net genoeg om de spullen er tussen te steken en doe er een briefje bij/sms/wat de jeugd tegenwoordig ook doet dat je de ander even niet wil zien of horen.
Zoals dit gegaan is, dan is mijn nichtje van 10 maanden nog wel volwassener.

Ayasha
Blogger

Berichten: 58121
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 12:04

Als dergelijk gedrag uit je komt omdat je vriendin met je ex zoent dan zou ik je, los van de hele situatie, niet meer in mijn buurt willen eerlijk gezegd. Getuigd van weinig zelfbeheersing en bovendien is er dan blijkbaar weinig mogelijk om grensoverschrijdend gedrag te gaan vertonen. Nee, ik zou dat niet meer vertrouwen.

Nu zou ik sowieso niet om kunnen met iemand die wil manipuleren en controleren onder het mom van "het kwetst mij".
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 26-04-17 12:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 12:06

Dat is prima, ieder zijn ding. Ik zou wel kwaad geweest zijn, maargoed ieder persoon en iedere situatie ligt nou eenmaal anders.


Ayasha schreef:
Als dergelijk gedrag uit je komt omdat je vriendin met je ex zoent dan zou ik je, los van de hele situatie, niet meer in mijn buurt willen eerlijk gezegd. Getuigd van weinig zelfbeheersing.

loesje4600

Berichten: 768
Geregistreerd: 11-06-12
Woonplaats: naast het bos

Re: Relatie met de ex van mijn beste vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 12:15

Ik heb dit verhaal met de feiten aan mijn vriend verteld en gevraagd hoe hun er over denken, maar hij was wel meteen heel duidelijk was eigenlijk wel tegen de "bro-code" wat ik zelf beetje apart vind. Ik vind ook ex is ex en niet voor niks ex.... als mijn vriendin nu relatie zou krijgen met mijn ex prima! Leef je uit en geniet ervan.

Vind het beetje overdreven k.t reactie van je vriendin om zomaar weg te gaan, er is ook nog zoiets van ongeschreven regel" samen uit samen thuis"

Jildau

Berichten: 9444
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 12:30

Het ligt bij mij echt geheel aan de situatie of ik kwaad zou worden of niet.. Mijn ex waar ik 8 jaar mee samen was zou nu best met een vriendin van mij mogen gaan. Ik denk wel dat de vriendschap tussen mij en mijn vriendin dan veel minder gaat worden en daar zou ik onwijs van balen maar ik gun haar de liefde dan.

In mijn situatie was het ongeveer twee weken na de breakup en woonden we nog samen toen mijn vriendin met m'n ex ging afspreken. Ten eerste denk ik nog steeds dat er al wat speelde toen ik nog een relatie met hem had. Ik heb daar wel eens naar gevraagd maar dan werd ik altijd voor jaloerse vriendin uitgemaakt en werd mij beloofd dat ze gewoon vrienden waren en graag samen gingen hardlopen of een biertje drinken. Meer niet. Ik geloofde en vertrouwde mijn partner en mijn vriendin daarin. Naïef misschien?

Daarnaast is er nooit met mij over gesproken. Als mijn vriendin bij mij was gekomen met het verhaal dat ze in een lastig pakket zit omdat ze verliefd is op mijn ex, hadden we erover gesproken en had ik haar alle geluk van de wereld gewenst. In plaats daarvan heeft ze eigenlijk nooit weer een woord met me gesproken en ook gewoon tegen andere vriendinnen gezegd dat ik mij niet zo moest aanstellen en een ex een ex is. Daarnaast vind ze dat ze toch altijd al meer met mijn ex had dan met mij, dus boeiend ook hoe ik me voel. En dat deed zeer, echt zeer..

Ik heb nog steeds echt een hekel aan haar en hoef haar ook niet meer te zien. Omdat we op dezelfde stal staan gebeurt dit wel en het is serieus wel eens in mij opgekomen om te verhuizen van stal.

Nu zullen jullie mij ook wel een gigantische egoïstische bitch vinden maar ik voel mij nou eenmaal zo en kan het niet veranderen.

Het is misschien egoïstisch om iemand je ex niet te gunnen maar het is ook egoïstisch om je vriendin aan de kant te zetten en je niks te interesseren voor haar gevoel. Daarom is communiceren zo belangrijk want dat voorkomt veel ellende. Nu lijkt de situatie van TS wel heel anders maar ik ga niet oordelen voordat ik het verhaal van de vriendin ken. Misschien heeft zij het wel totaal anders ervaren.

srsW
Berichten: 180
Geregistreerd: 17-02-13

Re: Relatie met de ex van mijn beste vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 12:56

wat een aparte uitspraken komen hier voorbij zeg....

miscshien is de reactie van je vriendin wat overtrokken....maar..... je geeft zelf ook al aan dat in de "bewuste"avond jij dingen gedaan hebt die je normaal niet zo snel zou doen doordat je wat teveel gezopen had. Dit kan natuurlijk in haar geval ook zo zijn...

denk dat het heel anders geweest was wanneer je van tevoren verteld had over je gevoelens....maar helaas het kan niet meer veranderd worden.
Als ze tot nu toe nog niet gereageerd heeft zou ik haar voorlopig even de ruimte geven.

Of ik er blij mee zou zijn als een van mijn vriendinnen met mn ex aan de haal zou gaan....
Nee, absoluut niet!!

Dat heeft niks met misgunnen te maken, niets te maken met egoisme...

Maar wetende wat hij mij allemaal heeft aangedaan (narsitisch tot op het bot). Zou ik het geen fijn idee vinden om daar onderwerp van gesprek te kunnen zijn....Daarin verwacht ik wel een loyaliteit van mijn vriendinnen.... en die krijgen zij ook van mij terug.

Scharrels zijn een ander verhaal.... doe lekker wat je wilt.... geen problemen mee...

xPabloBokt

Berichten: 9560
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 12:58

Jildau schreef:
Het ligt bij mij echt geheel aan de situatie of ik kwaad zou worden of niet.. Mijn ex waar ik 8 jaar mee samen was zou nu best met een vriendin van mij mogen gaan. Ik denk wel dat de vriendschap tussen mij en mijn vriendin dan veel minder gaat worden en daar zou ik onwijs van balen maar ik gun haar de liefde dan.

In mijn situatie was het ongeveer twee weken na de breakup en woonden we nog samen toen mijn vriendin met m'n ex ging afspreken. Ten eerste denk ik nog steeds dat er al wat speelde toen ik nog een relatie met hem had. Ik heb daar wel eens naar gevraagd maar dan werd ik altijd voor jaloerse vriendin uitgemaakt en werd mij beloofd dat ze gewoon vrienden waren en graag samen gingen hardlopen of een biertje drinken. Meer niet. Ik geloofde en vertrouwde mijn partner en mijn vriendin daarin. Naïef misschien?

Daarnaast is er nooit met mij over gesproken. Als mijn vriendin bij mij was gekomen met het verhaal dat ze in een lastig pakket zit omdat ze verliefd is op mijn ex, hadden we erover gesproken en had ik haar alle geluk van de wereld gewenst. In plaats daarvan heeft ze eigenlijk nooit weer een woord met me gesproken en ook gewoon tegen andere vriendinnen gezegd dat ik mij niet zo moest aanstellen en een ex een ex is. Daarnaast vind ze dat ze toch altijd al meer met mijn ex had dan met mij, dus boeiend ook hoe ik me voel. En dat deed zeer, echt zeer..

Ik heb nog steeds echt een hekel aan haar en hoef haar ook niet meer te zien. Omdat we op dezelfde stal staan gebeurt dit wel en het is serieus wel eens in mij opgekomen om te verhuizen van stal.

Nu zullen jullie mij ook wel een gigantische egoïstische bitch vinden maar ik voel mij nou eenmaal zo en kan het niet veranderen.

Het is misschien egoïstisch om iemand je ex niet te gunnen maar het is ook egoïstisch om je vriendin aan de kant te zetten en je niks te interesseren voor haar gevoel. Daarom is communiceren zo belangrijk want dat voorkomt veel ellende. Nu lijkt de situatie van TS wel heel anders maar ik ga niet oordelen voordat ik het verhaal van de vriendin ken. Misschien heeft zij het wel totaal anders ervaren.


Kijk, dit snap ik compleet :)

Riddershow

Berichten: 5318
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Bedburg-Hau (D)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 13:05

xPabloBokt schreef:
Jildau schreef:
Het ligt bij mij echt geheel aan de situatie of ik kwaad zou worden of niet.. Mijn ex waar ik 8 jaar mee samen was zou nu best met een vriendin van mij mogen gaan. Ik denk wel dat de vriendschap tussen mij en mijn vriendin dan veel minder gaat worden en daar zou ik onwijs van balen maar ik gun haar de liefde dan.

In mijn situatie was het ongeveer twee weken na de breakup en woonden we nog samen toen mijn vriendin met m'n ex ging afspreken. Ten eerste denk ik nog steeds dat er al wat speelde toen ik nog een relatie met hem had. Ik heb daar wel eens naar gevraagd maar dan werd ik altijd voor jaloerse vriendin uitgemaakt en werd mij beloofd dat ze gewoon vrienden waren en graag samen gingen hardlopen of een biertje drinken. Meer niet. Ik geloofde en vertrouwde mijn partner en mijn vriendin daarin. Naïef misschien?

Daarnaast is er nooit met mij over gesproken. Als mijn vriendin bij mij was gekomen met het verhaal dat ze in een lastig pakket zit omdat ze verliefd is op mijn ex, hadden we erover gesproken en had ik haar alle geluk van de wereld gewenst. In plaats daarvan heeft ze eigenlijk nooit weer een woord met me gesproken en ook gewoon tegen andere vriendinnen gezegd dat ik mij niet zo moest aanstellen en een ex een ex is. Daarnaast vind ze dat ze toch altijd al meer met mijn ex had dan met mij, dus boeiend ook hoe ik me voel. En dat deed zeer, echt zeer..

Ik heb nog steeds echt een hekel aan haar en hoef haar ook niet meer te zien. Omdat we op dezelfde stal staan gebeurt dit wel en het is serieus wel eens in mij opgekomen om te verhuizen van stal.

Nu zullen jullie mij ook wel een gigantische egoïstische bitch vinden maar ik voel mij nou eenmaal zo en kan het niet veranderen.

Het is misschien egoïstisch om iemand je ex niet te gunnen maar het is ook egoïstisch om je vriendin aan de kant te zetten en je niks te interesseren voor haar gevoel. Daarom is communiceren zo belangrijk want dat voorkomt veel ellende. Nu lijkt de situatie van TS wel heel anders maar ik ga niet oordelen voordat ik het verhaal van de vriendin ken. Misschien heeft zij het wel totaal anders ervaren.


Kijk, dit snap ik compleet :)


Idem, Maar is ook niet met de TS te vergelijken. Er zit geen/nauwelijks tijd tussen.

Ik heb ook in een dergelijke situatie gezeten. Die dame zal het ook nooit meer goed kunnen doen. Ze was om dat moment heel erg vervelend naar mij toe (expres)

Ze heeft zich jaren later verontschuldigd, maar ik zit er ook niet meer mee. Ben er inmiddels overheen als zal ze nooit een BBF worden.

Kinke

Berichten: 20619
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 16:56

Jildau schreef:
Maar jullie vinden het dan ook geen probleem dat hij er is als je naar haar toe gaat en dat hij mee gaat naar bepaalde dingen en je hem dus mogelijk heel veel blijft zien? Ik snap dat dat prima is als je als vrienden uit elkaar gaat maar niet elke relatie strandt zo.


Tja, dat zou best eens moeilijk kunnen zijn, maar dat vind ik geen reden om een ander dan maar die ex te misgunnen. Dat is dan mijn probleem als ik het niet aankan.

anjali
Berichten: 15417
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 17:17

Jildau schreef:
anjali schreef:
Als die vriendin van ts getrouwd zou zijn geweest met haar ex,dan kan ik me voorstellen dat ze zo hevig reageert.Maar nu was het toch gewoon een vriendje en daar kan ze toch geen claim op houden nadat ze zelf de verkering verbroken heeft.Dan zou het hele datinggebeuren onmogelijk worden,als iedereen dat zo zou doen.Ik vind het erg onsportief van de vriendin van ts.Ze kan beter haar energie steken in het vinden van de ware, dan zal ze zelf ook gaan lachen om dit jaloerse gedoe van nu.


Want iemand waar je mee getrouwd was is belangrijker / heb je meer gevoel voor dan iemand waarmee je niet getrouwd was?

Sommige aannames..

Ja.

Silenna

Berichten: 2987
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Relatie met de ex van mijn beste vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 17:54

Nou het spijt me zeer, maar als ik de vriendin van TS geweest was ik ook woest geworden. :')
En dat is niet omdat ik een vriendin geen geluk gun met mijn ex, absoluut niet. Als zij naar mij toe zou komen om te vertellen dat ze gevoelens heeft voor mijn ex, wens ik haar alle geluk van de wereld.
Dat is mij ook ooit overkomen; straalverliefd op de ex van mn beste vriendin. Ik ben naar haar toegegaan en alles uitgelegd. Ze vond het even moeilijk maar ze waardeerde het enorm dat ik het er gewoon met haar over hád.

Als een vriendin van me pontificaal in een kroeg mijn ex gaat staan aflebberen en mijn bestaan vergeet, ben ik ook klaar met dr. Dat is gewoon ronduit asociaal en dan hou je geen rekening met iemands gevoel.

Je aanpak verdient absoluut geen schoonheidsprijs TS, laat dat meisje met rust en behandel je volgende vriendinnen met wat meer respect.

Urbanus

Berichten: 44992
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 18:12

anjali schreef:
Ja.


Bullshit.

Memories

Berichten: 2637
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 18:17

anjali schreef:
Jildau schreef:
Want iemand waar je mee getrouwd was is belangrijker / heb je meer gevoel voor dan iemand waarmee je niet getrouwd was?

Sommige aannames..

Ja.


Jeetje, dat er nog mensen rondlopen met dit soort opvattingen := Als het stempeltje 'getrouwd' ineens moet betekenen dat je dan pas echt heel veel van iemand houdt gaat er ook behoorlijk wat mis.
Uiteraard zal het voor sommige mensen belangrijker zijn dan voor anderen, maar het presenteren alsof het een feit is? Bah. :r

Liannetje86
Berichten: 794
Geregistreerd: 14-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 18:20

Iets met "Leef en laat leven" ;)

Als je om elkaar geeft, gun je elkaar het geluk.

Is het niet netjes gespeeld zoals bij sommige (altijd al een vermoeden hebben gehad dat, meteen nadat het uit is....) dan snap ik dat het iets wat gevoelig kan liggen. (Understatement ;))

Maar kom op.. Het is een ex... Je was hem zelf beu of het was niet wat het had moeten zijn.. Doorgaan dus ;) Niet blijven hangen in het verleden.

(Ik zit nu serieus te bedenken dat ik eerder medelijden met een vriendin zou hebben als ze iets met mijn ex zou krijgen :'))

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15120
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Relatie met de ex van mijn beste vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 18:46

Moderatoropmerking:
Dames, zullen we het gezellig houden? Het is niet de bedoeling om elkaar aan te vallen, het is oké als je het niet met elkaar eens bent maar blijf wel respectvol reageren.

senna21

Berichten: 11990
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 18:52

Saying goodbye is never easy.
Ts, ik ben wel benieuwd hoe het met jou is.

Esplendido
Berichten: 3144
Geregistreerd: 09-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 18:58

De aanname dat je getrouwd moet zijn voordat het 'belangrijker of er meer gevoel' is, vind ik niet kloppen. In deze tijd zijn er genoeg stellen die niet meer trouwen maar wel jarenlang samenwonen en samen kinderen hebben.

En een ex is een ex, al kan ik me wel voorstellen dat er situaties zijn waarbij het erg pijnlijk is om je beste vriendin met jouw ex te zien. En dat het dan dus de vriendschap in de weg gaat staan. Dat heeft dan niks met wel of niet gunnen te maken maar met eigen pijn bij een van de partijen. Ook dat is een gevoel wat er mag zijn, net als de verliefdheid van de andere twee.

M_D_H
Berichten: 17484
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 19:22

Ik vind het een lastige situatie om te beoordelen of de vriendin nou wel of niet in haar recht staat.

Ik heb een tijdje een relatie met de ex van een vriendin gehad.
Maar... Die vriendin had ik toen de relatie begon al een jaar niet meer gesproken en haar relatie was destijds een 'tienerliefde'. Waarmee ik trouwens niet haar relatie wil bagetaliseren, maar zo noemde ze het zelf want ja, toen ik gevoelens voor haar ex kreeg heb ik met haar overlegd wat zij er van vond. Ook al hebben wij elkaar al een jaar niet gezien, dit leek mij wel de juiste stap om te zetten.

Anderzijds. Als het nu uit zou gaan met mijn huidige vriend zou ik het heel erg vinden als hij een relatie zou starten met een van mijn vriendinnen.
Waarom? In de 5 jaar dat wij nu een relatie hebben ben ik 2 jaar echt ziek geweest (en heb ik nog weer 2 jaar nodig gehad om echt te herstellen) . Die jongen heeft mij gezien op mijn meest zwakke en kwetsbare momenten, heeft mij gezien op het moment dat ik het niet meer zag zitten, Heeft mijn haren vast gehouden toen ik over moest geven, heeft mij geholpen met opruimen als het mis ging. Wij hebben zoveel met elkaar gedeeld, meer nog dan ik met sommige vriendinnen heb gedeeld en ja, ik zou het vreselijk vinden als hij dit gaat delen met vriendinnen.

Het voelt gewoon niet goed.
En ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die dit egoïstisch vinden, maar dat veranderd niks aan mijn gevoel.
Elke andere ex mag iedere vriendin van mij hebben, daar krijgen ze nog een strikje bij ook (en daar zitten echt hele leuke tussen) :+

Maar deze jongen, die mij heeft gezien op mijn zwakste momenten?
Nee, dat zou ik echt heel erg vinden :o

Ayasha
Blogger

Berichten: 58121
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Relatie met de ex van mijn beste vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 19:37

Maar dat hij dat van jou gezien heeft betekent toch niet dat hij dat gaat delen?
ALS mijn man of ik al vertellen over exen dan zeker nooit zulke persoonlijke en gevoelige dingen... Juist veel algemenere dingen. Die persoonlijke dingen, daar hebben nieuwe vriendinnen gewoon nul zaken mee. :)

M_D_H
Berichten: 17484
Geregistreerd: 01-10-09

Re: Relatie met de ex van mijn beste vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 19:42

Wellicht niet, maar daarom zeg ik ook: Gevoelsmatig voelt het gewoon niet goed :o
en gevoel kan je gewoon niet makkelijk uitschakelen. Dat geld voor verliefdheid maar dat geld ook voor dit gevoel wat ik nu omschrijf.

En dan kunnen vriendinnen zeggen dat ik egoïstisch ben, prima.
Maar dan zou dit wel een van de redenen zijn waarom ik de relatie niet makkelijk zal kunnen accepteren en wellicht ook de vriendschap zal verbreken :o

Jildau

Berichten: 9444
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 19:43

Esplendido schreef:
De aanname dat je getrouwd moet zijn voordat het 'belangrijker of er meer gevoel' is, vind ik niet kloppen. In deze tijd zijn er genoeg stellen die niet meer trouwen maar wel jarenlang samenwonen en samen kinderen hebben.


En ook kinderen en samenwonen zegt eigenlijk niks.. Genoeg getrouwde stellen of met kinderen waarbij ik haast wel zeker weet dat er geen liefde meer is. En genoeg relaties zonder trouwen en kinderen die gek op elkaar zijn.

Kinke

Berichten: 20619
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 20:25

Liesje1611 schreef:
Nou het spijt me zeer, maar als ik de vriendin van TS geweest was ik ook woest geworden. :')
En dat is niet omdat ik een vriendin geen geluk gun met mijn ex, absoluut niet. Als zij naar mij toe zou komen om te vertellen dat ze gevoelens heeft voor mijn ex, wens ik haar alle geluk van de wereld.
Dat is mij ook ooit overkomen; straalverliefd op de ex van mn beste vriendin. Ik ben naar haar toegegaan en alles uitgelegd. Ze vond het even moeilijk maar ze waardeerde het enorm dat ik het er gewoon met haar over hád.

Als een vriendin van me pontificaal in een kroeg mijn ex gaat staan aflebberen en mijn bestaan vergeet, ben ik ook klaar met dr. Dat is gewoon ronduit asociaal en dan hou je geen rekening met iemands gevoel.

Je aanpak verdient absoluut geen schoonheidsprijs TS, laat dat meisje met rust en behandel je volgende vriendinnen met wat meer respect.


Klein detail: die vriendin heeft de TS zo vaak vergeten omdat ze kerels stond af te lebberen.

Urbanus

Berichten: 44992
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 20:26

Kinke schreef:
Liesje1611 schreef:
Nou het spijt me zeer, maar als ik de vriendin van TS geweest was ik ook woest geworden. :')
En dat is niet omdat ik een vriendin geen geluk gun met mijn ex, absoluut niet. Als zij naar mij toe zou komen om te vertellen dat ze gevoelens heeft voor mijn ex, wens ik haar alle geluk van de wereld.
Dat is mij ook ooit overkomen; straalverliefd op de ex van mn beste vriendin. Ik ben naar haar toegegaan en alles uitgelegd. Ze vond het even moeilijk maar ze waardeerde het enorm dat ik het er gewoon met haar over hád.

Als een vriendin van me pontificaal in een kroeg mijn ex gaat staan aflebberen en mijn bestaan vergeet, ben ik ook klaar met dr. Dat is gewoon ronduit asociaal en dan hou je geen rekening met iemands gevoel.

Je aanpak verdient absoluut geen schoonheidsprijs TS, laat dat meisje met rust en behandel je volgende vriendinnen met wat meer respect.


Klein detail: die vriendin heeft de TS zo vaak vergeten omdat ze kerels stond af te lebberen.


Jij was er bij begrijp ik?

Kinke

Berichten: 20619
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Relatie met de ex van mijn beste vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 20:29

tja, ik neem even aan dat de TS daar niet over liegt.
Maar misschien was jij erbij en hebt gezien dat die vriendin dat nooit heeft gedaan?

Urbanus

Berichten: 44992
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Relatie met de ex van mijn beste vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 20:33

Nee, ik kan alleen niet vinden dat TS dat gezegd heeft. Wel dat die vriendin met zijn vrienden heeft gezoend maar niet specifiek op dat moment.