1234 schreef:Hij woont niet in Scheveningenhahah xD
Ik ook niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eefj33 schreef:1234 schreef:Oehhh ik heb sinds vorige week contact met een match op Tinder en volgens mij klikt het wel![]()
Hebben voor zaterdag afgesproken. Vind het best spannendEerste Tinder-date.
Afspreken ging nu wel heel soepel en snelDus dat zal wel doorgaan.
Vond het eerst wel heel snel, om na 1 week contact al af te spreken, maar aan de andere kant heb ik er wel een goed gevoel bij, dus dan kan je maar beter niet te lang wachten
Nu ben ik toch wel heel nieuwsgierig wie... Want Scheveningen is ook mijn omgeving, misschien ken ik hem wel
mirthheee schreef:@1234, wat een gedoeop naar de volgende!
Relaxed schreef:En weer een man die het op het laatste moment voor zichzelf verkl*ot.. Zouden morgen daten, we stuurden nog wat foto's over en weer.. Stuurt ie een piemelfotoNou ja, moet ie zelf weten, maar vervolgens begint ie als een kind te jammeren dat ie een soortgelijke foto van me terug wil..
![]()
Flessuh schreef:Relaxed schreef:En weer een man die het op het laatste moment voor zichzelf verkl*ot.. Zouden morgen daten, we stuurden nog wat foto's over en weer.. Stuurt ie een piemelfotoNou ja, moet ie zelf weten, maar vervolgens begint ie als een kind te jammeren dat ie een soortgelijke foto van me terug wil..
![]()
duuusss..![]()
![]()
Flessuh schreef:Relaxed schreef:En weer een man die het op het laatste moment voor zichzelf verkl*ot.. Zouden morgen daten, we stuurden nog wat foto's over en weer.. Stuurt ie een piemelfotoNou ja, moet ie zelf weten, maar vervolgens begint ie als een kind te jammeren dat ie een soortgelijke foto van me terug wil..
![]()
duuusss..![]()
![]()
Relaxed schreef:En weer een man die het op het laatste moment voor zichzelf verkl*ot.. Zouden morgen daten, we stuurden nog wat foto's over en weer.. Stuurt ie een piemelfotoNou ja, moet ie zelf weten, maar vervolgens begint ie als een kind te jammeren dat ie een soortgelijke foto van me terug wil..
![]()
Thenexttry schreef:Twilight schreef:ik snap mannen en het sturen van dat soort fotos sowiesow nietzo mooi is t niet naar t kijken en t lijkt allemaal op elkaar.
Nee hoor zijn in ieder geval al 2 verschillende soorten in en daar dan nog mutaties op
![]()