Kleine geheimpjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 08:32

Gister besefte ik me dat ik nog een vervelende heb. Ik heb heel snel het gevoel dat iemand me achtervolgt als ik in de auto rij :roll:

Antics

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 12:10

Hoppit schreef:
Geniale dingen komen er voor bij :D

Ook maar een bijdrage dan:
- ik word elke avond onder gestopt door mijn vriend
- heb ook ooit al eens mogen richten voor desbetreffende vriend :')
- wij maken er een sport van om elkaar aan het lachen te maken tijdens tanden poetsen, wat herhaaldelijk voor tandpastasproeisel door de hele badkamer zorgt :')
- wij vinden het gezellig te ouwehoeren in de badkamer, niets gezelliger als hij met een boekje op de plee zit en ik te douchen of vice versa
- ik kweel nogal veel onder de douche, niet echt getalenteerd. Ik douch vaak 's morgens om 5u30-6u, dan is mijn vriend nog niet wakker, maar ik sta wel al lustig te kwelen :')
- ik heb een geheugen waar de gemiddelde zeef jaloers op is. Je kan mij 5x met hetzelfde blij maken en als ik je een beetje simpel aankijk, ben ik het ook echt gewoon totaal kwijt.

Herken wel veel dingen van anderen, stiekum erg fijn :')

Hier hetzelfde! :')

Kingeping

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 14:50

maralyn schreef:
Ik sorteer mijn eten.
Ik eet eerst wat ik het minst lekkerst vind, en daarna wat ik het lekkerst vind.

Ik heb ook een eet dingetje.
Iedereen schept altijd vanalles uit elke pan wat op zijn boord.
ik doe dit omstebeurten, ik heb er een hekel aan als mijn boord vol ligt.
Dan vind ik het niet meer lekker.

Kingeping

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 14:52

Antics schreef:
Hoppit schreef:

- heb ook ooit al eens mogen richten voor desbetreffende vriend :')
- wij maken er een sport van om elkaar aan het lachen te maken tijdens tanden poetsen, wat herhaaldelijk voor tandpastasproeisel door de hele badkamer zorgt :')

Hier ook!!
Dat richten haha, toen zei hij ik moet plassen!!
Ik: ik help je wel mee hoef je niet alleen :))

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 14:54

Resistance schreef:
Voor de puisten-uitknijpers hier:

Dr Sandra Lee - the pimple popper

Ik ben geabboneerd. :')

Haha yes me too :') wat daar vantijd voorbij komt :')

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 14:54

maralyn schreef:
Ik sorteer mijn eten.
Ik eet eerst wat ik het minst lekkerst vind, en daarna wat ik het lekkerst vind.

Ik juist andersom. Ten minste, toen ik nog aardappels at, at ik altijd eerst vlees, dan groenten, en dan aardappelen. Gekookte aardappelen vind ik vies.

En door de sla doen wij altijd o.a. een gekookt eitje.. ik probeer altijd als eerste op te scheppen en dan zoveel mogelijk stukjes ei te pakken, en dan zorg ik altijd dat de laatste hap (of paar happen) een stukje ei hebben. Lekkerr!

Warboel

Re: Kleine geheimpjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 15:19

Ik sorteer m'n eten ook. Aardappels (al eet ik die bijna nooit) - groente - vlees. Ook spaghetti en dergelijke ontleed ik helemaal om eerst de pasta en groente en dan pas het vlees eruit te eten :Y)
Oja en ik heb een vakjesbord, haat het als m'n eten tegen elkaar aan komt. :x

Scamander

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 15:24

Ik vind het echt smerig als mijn eten tegen elkaar komt. Heerlijk, aardappelpuree met daar doorheen saus van de witte bonen. :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 15:31

Ik meng juist altijd alles.. bij voorkeur met appelmoes! Mn vriend vind het vreselijk, hij noemt het "babyprakje", maar ik heb graag bij elke hap een stukje vlees/ aardappel en appelmoes en saus als dat erbij zit :')

Ook als we perzikken bij de rijst hebben en kroepoek, dan meng ik de perzikken door mn rijst en gebruik de kroepoek als lepel :+

Mn vriend eet de perzikken als laatst en eet de kroepoek uit zn bakje zonder rijst..
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-11-16 15:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 15:32

Daarom eet ik eerst het vlees (als we vlees hebben), dan schep ik de groente op.

Enige wat ik door elkaar heet is stamppot, "prutje" (zo noemen wij rijst of pasta met spul er doorheen) en groente (spruitjes, tuinbonen of bruine bonen) met spekjes.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 15:33

Warboel schreef:
Ik sorteer m'n eten ook. Aardappels (al eet ik die bijna nooit) - groente - vlees. Ook spaghetti en dergelijke ontleed ik helemaal om eerst de pasta en groente en dan pas het vlees eruit te eten :Y)
Oja en ik heb een vakjesbord, haat het als m'n eten tegen elkaar aan komt. :x

DIT dit had ik kunnen zijn :')

- ik kan er van genieten op een of andere manier als auto's voor mij moeten stoppen voor het zebrapad :') Waarom, geeen idee

- Ik eet smarties, m&m's en skittels altijd in kleurvolgorde op. Blauw/Groen/bruin/rood/oranje/geel

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 15:38

En wat jij schrijft had ik weer kunnen zijn :')

Jasmijn1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 17:52

[quote="Shanna"]Ik meng juist altijd alles.. bij voorkeur met appelmoes! Mn vriend vind het vreselijk, hij noemt het "babyprakje", maar ik heb graag bij elke hap een stukje vlees/ aardappel en appelmoes en saus als dat erbij zit :')

[\quote]
Haha ik ook! Maar dan zonder appelmoes, maar met ketchup!

Nog veel meer herkenbaars voorbij zien komen.
Ik wordt echt hysterisch van naaktslakken. Zelf nu ik het type wordt ik zenuwachtig ;(

Ik betrap mezelf er heel vaak op dat ik zachtjes loop te zingen (heel vals) terwijl er mensen in de buurt zijn... schaam! -O-

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 18:01

Ahhww!! -O-
Ik ben onwijs jaloers op de bokkers die al eens hebben mogen richten met het slurfje van vriendlief *\o/*

Al 2 jaar lang als hij naar het toilet gaat,achtervolg ik hem stilletjes en ruk dan de deur open met: 'Ja!!!! *\%/* mag ik nu eindelijk ook eens??' *met grote schattige glimlach*
Maar elke keer is het antwoord hetzelfde. ^)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 18:06

Tivoli schreef:
Ahhww!! -O-
Ik ben onwijs jaloers op de bokkers die al eens hebben mogen richten met het slurfje van vriendlief *\o/*

Al 2 jaar lang als hij naar het toilet gaat,achtervolg ik hem stilletjes en ruk dan de deur open met: 'Ja!!!! *\%/* mag ik nu eindelijk ook eens??' *met grote schattige glimlach*

_O-
Jullie brengen me nu wel op ideeën. En als ik dan mis mag hij het opruimen.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 18:14

ik ben gek op toeter van de auto. gebruik hem veelste vaak, als verkeerslicht net op groen springt en ze blijven 2 tellen te lang staan gebruik ik 'm al, behalve als er iemand naast mij zit.

ik net stiekem de chips zak heb leeg gegeten en mijn vriend zich afvroeg waar die zak gebleven was heb ik maar gezegd dat zak stuk scheurde en alles op de grond viel

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 18:16

Als hij zelf mist mag IK het altijd al opruimen. Dus ik snap niet waarom ik het niet mag van hem. (Of hij nou over de rand zijkt, of ik-al richtend met een grote glimlach :):)
Hij zegt dat hij het gek vind :roll:

youaremystar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 18:35

Judass schreef:
Gister besefte ik me dat ik nog een vervelende heb. Ik heb heel snel het gevoel dat iemand me achtervolgt als ik in de auto rij :roll:

Hier heb ik ook last van. En dan heel hard tegen meneer/mevrouw achter mij schreeuwen dat ze niet zo moeten stalken. :Y)

Ik wil ook richten met myn vriend! Helaas gaat hy altyd zitten... -O-

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 20:54

Kingeping schreef:
maralyn schreef:
Ik sorteer mijn eten.

Ik heb ook een eet dingetje.
Iedereen schept altijd vanalles uit elke pan wat op zijn boord.
ik doe dit omstebeurten, ik heb er een hekel aan als mijn boord vol ligt.
Dan vind ik het niet meer lekker.

Ik doe eerst m'n vlees dan de aardappelen en dan de groente

Obelix95

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 21:45

- In het glas blazen (of in een kom als ik yoghurt neem) als ik wat wil gaan drinken zodat al het stof eruit gaat. Maar ik doe het tegenwoordig gewoon standaard :')

- Alle logo's van producten moeten naar voren staan (kwam hier laatst achter dat ik dat doe haha).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 22:15

krimpenaar schreef:
- In het glas blazen (of in een kom als ik yoghurt neem) als ik wat wil gaan drinken zodat al het stof eruit gaat. Maar ik doe het tegenwoordig gewoon standaard :')

- Alle logo's van producten moeten naar voren staan (kwam hier laatst achter dat ik dat doe haha).

Jij kan zo de horeca in. Hier in de bar krijg je gelijk op je dak als ze zien dat je bij het bijvullen niet alle flesjes met het etiket naar voren hebt neergezet. :')

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 22:17

Resistance schreef:
krimpenaar schreef:

Jij kan zo de horeca in. Hier in de bar krijg je gelijk op je dak als ze zien dat je bij het bijvullen niet alle flesjes met het etiket naar voren hebt neergezet. :')

Denk dat in andermans glazen blazen toch niet wenselijk is :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 22:17

sureido schreef:
Resistance schreef:

Denk dat in andermans glazen blazen toch niet wenselijk is :')

_O- :r

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 22:30

krimpenaar schreef:

Ja schuldig :))

Ik spiegel de producten in een winkel ook altijd. Vervelend overblijfsel uit mijn winkelmedewerker verleden denk ik :Y)

Hoppit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 23:12

Tivoli schreef:
Ahhww!! -O-

Verwacht er ook niet te veel van als het dan toch een keer mag. It kinda points in the right direction. Maar moet wel zeggen dat het mij in een deuk kreeg *\o/* (ben gelukkig ook niet al te moeilijk :D )
Trouwens nog nooit gehad dat ie bij dat plots deur openrukken omhoog schoot?