Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hoppit schreef:Geniale dingen komen er voor bij![]()
Ook maar een bijdrage dan:
- ik word elke avond onder gestopt door mijn vriend
- heb ook ooit al eens mogen richten voor desbetreffende vriend![]()
- wij maken er een sport van om elkaar aan het lachen te maken tijdens tanden poetsen, wat herhaaldelijk voor tandpastasproeisel door de hele badkamer zorgt![]()
- wij vinden het gezellig te ouwehoeren in de badkamer, niets gezelliger als hij met een boekje op de plee zit en ik te douchen of vice versa
- ik kweel nogal veel onder de douche, niet echt getalenteerd. Ik douch vaak 's morgens om 5u30-6u, dan is mijn vriend nog niet wakker, maar ik sta wel al lustig te kwelen![]()
- ik heb een geheugen waar de gemiddelde zeef jaloers op is. Je kan mij 5x met hetzelfde blij maken en als ik je een beetje simpel aankijk, ben ik het ook echt gewoon totaal kwijt.
Herken wel veel dingen van anderen, stiekum erg fijn
maralyn schreef:Ik sorteer mijn eten.
Ik eet eerst wat ik het minst lekkerst vind, en daarna wat ik het lekkerst vind.
Antics schreef:Hoppit schreef:
- heb ook ooit al eens mogen richten voor desbetreffende vriend![]()
- wij maken er een sport van om elkaar aan het lachen te maken tijdens tanden poetsen, wat herhaaldelijk voor tandpastasproeisel door de hele badkamer zorgt
maralyn schreef:Ik sorteer mijn eten.
Ik eet eerst wat ik het minst lekkerst vind, en daarna wat ik het lekkerst vind.
Warboel schreef:Ik sorteer m'n eten ook. Aardappels (al eet ik die bijna nooit) - groente - vlees. Ook spaghetti en dergelijke ontleed ik helemaal om eerst de pasta en groente en dan pas het vlees eruit te eten![]()
Oja en ik heb een vakjesbord, haat het als m'n eten tegen elkaar aan komt.
Tivoli schreef:Ahhww!!![]()
Ik ben onwijs jaloers op de bokkers die al eens hebben mogen richten met het slurfje van vriendlief![]()
Al 2 jaar lang als hij naar het toilet gaat,achtervolg ik hem stilletjes en ruk dan de deur open met: 'Ja!!!!mag ik nu eindelijk ook eens??' *met grote schattige glimlach*
Maar elke keer is het antwoord hetzelfde.
Judass schreef:Gister besefte ik me dat ik nog een vervelende heb. Ik heb heel snel het gevoel dat iemand me achtervolgt als ik in de auto rij
Kingeping schreef:maralyn schreef:Ik sorteer mijn eten.
Ik heb ook een eet dingetje.
Iedereen schept altijd vanalles uit elke pan wat op zijn boord.
ik doe dit omstebeurten, ik heb er een hekel aan als mijn boord vol ligt.
Dan vind ik het niet meer lekker.
krimpenaar schreef:- In het glas blazen (of in een kom als ik yoghurt neem) als ik wat wil gaan drinken zodat al het stof eruit gaat. Maar ik doe het tegenwoordig gewoon standaard
- Alle logo's van producten moeten naar voren staan (kwam hier laatst achter dat ik dat doe haha).
Resistance schreef:krimpenaar schreef:- In het glas blazen (of in een kom als ik yoghurt neem) als ik wat wil gaan drinken zodat al het stof eruit gaat. Maar ik doe het tegenwoordig gewoon standaard
- Alle logo's van producten moeten naar voren staan (kwam hier laatst achter dat ik dat doe haha).
Jij kan zo de horeca in. Hier in de bar krijg je gelijk op je dak als ze zien dat je bij het bijvullen niet alle flesjes met het etiket naar voren hebt neergezet.
krimpenaar schreef:- In het glas blazen (of in een kom als ik yoghurt neem) als ik wat wil gaan drinken zodat al het stof eruit gaat. Maar ik doe het tegenwoordig gewoon standaard
Tivoli schreef:Ahhww!!![]()
Ik ben onwijs jaloers op de bokkers die al eens hebben mogen richten met het slurfje van vriendlief![]()
Al 2 jaar lang als hij naar het toilet gaat,achtervolg ik hem stilletjes en ruk dan de deur open met: 'Ja!!!!mag ik nu eindelijk ook eens??' *met grote schattige glimlach*
Maar elke keer is het antwoord hetzelfde.