Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DatBenIkNou schreef:Eerlijk gezegd vind ik dat best vreemd, om dan het tegenovergestelde te willen doen..Als iemand last van jouw rook heeft kan je daar toch op anticiperen? Of zet je de radio ook juist harder als je buren om 3 uur 's nachts komen vragen of de muziek misschien iets zachter kan?
Anoniem schreef:Misschien gaan ze het buiten roken in de toekomst eerst verbannen naar speciaal daarvoor bestemde koffieshops. Zet de sigarettenrokers en de wietrokers gewoon bij elkaar, kunnen ze heerlijk genieten van elkaars rook
Willl65 schreef:ooit al eens geprobeerd maar toen wilde exrokers dat er in kroegen niet meer gerookt werd.
Fatsoen en rekening houden met ELKAAR heeft duidelijk niets met roken te maken. Dat blijkt wel uit dit topic. Man man man wat een niveau
Anoniem schreef:Misschien gaan ze het buiten roken in de toekomst eerst verbannen naar speciaal daarvoor bestemde koffieshops. Zet de sigarettenrokers en de wietrokers gewoon bij elkaar, kunnen ze heerlijk genieten van elkaars rook![]()
TS, voor het geval je in Overijssel woont...
Zet gewoon een windmolen in je tuin die de rook weer terug wappert naar waar het vandaan kwam![]()
http://www.tubantia.nl/regio/een-windmo ... -1.6462633
phormicola schreef:Ik verbaas me best wel over de felheid van sommige rokers!
Toen ik nog rookte was ik me heel bewust van de overlast die ik zou kunnen veroorzaken. Bij de tram ging ik ergens achteraf staan roken, ook als het regende. Ik vond niet dat ik het recht had om anderen met mijn verslaving op te zadelen. Ik snap echt niet hoe je je er goed bij kan voelen om anderen in je walm te zettenJe weet dat het vies en ongezond is, waarom zou je je medemens daarmee lastig vallen?
De kwestie in de OP is wel erg moeilijk. In de buitenlucht roken, op je eigen terrein notabene, is nu niet bepaald lastveroorzakend over het algemeen. Ik denk dat ik zelf toch genoegen ermee zou nemen of zou verhuizen als ik het echt niet zou trekken.
gohya schreef:Dat filmpje,dat weet iedereen toch,dat wisten we 30 jaar geleden ook al. Niemand die er toen zo'n Hype van maakte,en opeens is het heel erg slecht [dát klopt dan ook weer wel,met die 600 stoffen die er nu in zitten] opeens ook voor meerokers.
Nogmaals,pak de fabrikanten aan! zij zijn de veroorzakers dat mensen tegenwoodig meeroken!
verootjoo schreef:gohya schreef:Dat filmpje,dat weet iedereen toch,dat wisten we 30 jaar geleden ook al. Niemand die er toen zo'n Hype van maakte,en opeens is het heel erg slecht [dát klopt dan ook weer wel,met die 600 stoffen die er nu in zitten] opeens ook voor meerokers.
Nogmaals,pak de fabrikanten aan! zij zijn de veroorzakers dat mensen tegenwoodig meeroken!
Fabrikanten? Mensen nemen toch zelf een sigaret? Ik zie nergens staan 'je moet roken want anders....'
Of zijn de snoepfabrikanten ook verantwoordelijk voor alle mensen met overgewicht? Je stopt het zelf in je mond en suiker is bijna net zo verslavend als nicotine.
gohya schreef:Mensen die al roken praat ik over.Ze hebben er vele extra verslavende stoffen in gedaan! wat niet op een pakje staat.Zo gaan mensen nóg meer roken en kunnen ze bijna niet meer stoppen.Dit is gewoon crimineel.
In snoep en koek zijn geen zwaar verslavende stoffen in gestopt,daar zit het verschil.