Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Thesserd schreef:Echt dikke vette onzin, geen plek voor 1 persoon meerdesnoods zet je er een fiets bijzettafeltje bij en er is 1 plek meer. Echt een héél raar en sneu verhaal. Ik zou denk ik niet naar die bruiloft gaan. Of alleen 's avonds, samen met je vriend.
Picasso schreef:Maar wat wil je zelf nu eigenlijk Lizzy? Er is min of meer (ook nog niet helemaal zeker) vastgesteld dat je niet welkom bent als dag-gast omdat ze je er niet moeten, voel je je er dan straks wel prettig bij als je misschien toch mee mag als dag-gast? Of wil je ook een statement maken door dan 'nee' te zeggen. Begrijp me goed; vind het een vreemde gang van zaken, maar het is zoals het is en ik zou er zelf weinig trek meer in hebben. Hou de eer lekker aan jezelf en sta erboven.
Lotte_Wessel schreef:Even snel het topic gelezen maar moet zeggen dat ik verbaast ben hoeveel mensen er hier om vallen.
Sees schreef:Machie, dat is heel persoonlijk of dat onfatsoenlijk is. In deze situatie vind ik het ook raar maar wij hebben vanuit kosten oogpunt toch ook écht onderscheid gemaakt. Wie betaalt, bepaalt
>
Sees schreef:Machie, dat is heel persoonlijk of dat onfatsoenlijk is. In deze situatie vind ik het ook raar maar wij hebben vanuit kosten oogpunt toch ook écht onderscheid gemaakt. Wie betaalt, bepaalt
.
janouk schreef:Vraag
Weten jullie wel wat het kost om een hele dag een extra gast erbij te hebben?
150 euro per dag per persoon ben je zo kwijt met lunch, diner en drank.
Het is niet even een stoel bijzetten.
ik verbaas me echt over sommige reacties.
het is de bruiloft van twee mensen: het is hun feest.
verpest het aub niet met zeuren en je gelijk willen halen. Dit is een van de redenen waarom veel bruidsparen ervoor kiezen om op een ver eiland te trouwen: al dat gezeur om wie wel en wie niet op de gastenlijst.![]()
janouk schreef:Dit is een van de redenen waarom veel bruidsparen ervoor kiezen om op een ver eiland te trouwen
Thesserd schreef:Ik heb echt nog nooit gehoord dat je de partner van een beste vriend of vriendin niet uitnodigt voor de hele dag terwijl alle anderen wel met z'n tweeën uitgenodigd worden. Verplaats je eens in de situatie. Zou jij je beste vriendin uitnodigen maar haar vriend thuis laten, terwijl je de rest wel allemaal samen uitnodigt? Dat is gewoon duidelijk een gemene sneer. En ja, zo'n gemene sneer geven mag het bruidspaar doen, maar dat betekent nog niet dat TS dan maar braaf 's avonds moet komen en haar vriend braaf overdag moet gaan.
Lizzyy schreef:BloemBloem schreef:
.... en stel nu dat de locatie terug mailt dat het geen
probleem is, wat dan? Is jullie probleem dan opgelost?
Nee maar dan weet ik wel dat het daar niet aan ligt. Is de keuze voor mij makkelijker om niet heen te gaan. Nu heb ik nog zoiets van als de trouwlocatie moeilijk doet en er écht niet 1 stoel bij kan, kan ik er nog wel vrede mee hebben.
Selka schreef:Thesserd schreef:Ik heb echt nog nooit gehoord dat je de partner van een beste vriend of vriendin niet uitnodigt voor de hele dag terwijl alle anderen wel met z'n tweeën uitgenodigd worden. Verplaats je eens in de situatie. Zou jij je beste vriendin uitnodigen maar haar vriend thuis laten, terwijl je de rest wel allemaal samen uitnodigt? Dat is gewoon duidelijk een gemene sneer. En ja, zo'n gemene sneer geven mag het bruidspaar doen, maar dat betekent nog niet dat TS dan maar braaf 's avonds moet komen en haar vriend braaf overdag moet gaan.
Exact!
Waarom zou je met zulke mensen "vrienden" willen zijn. Dit zijn geen vrienden.
Thesserd schreef:Ik heb echt nog nooit gehoord dat je de partner van een beste vriend of vriendin niet uitnodigt voor de hele dag terwijl alle anderen wel met z'n tweeën uitgenodigd worden. Verplaats je eens in de situatie. Zou jij je beste vriendin uitnodigen maar haar vriend thuis laten, terwijl je de rest wel allemaal samen uitnodigt? Dat is gewoon duidelijk een gemene sneer. En ja, zo'n gemene sneer geven mag het bruidspaar doen, maar dat betekent nog niet dat TS dan maar braaf 's avonds moet komen en haar vriend braaf overdag moet gaan.