Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilsemarie schreef:Ik zit al sinds zondag binnen... Iets met afgelegen wonen... Paar km betonpad tot een grotere weg... Schaatsen kun je hier perfect, helaas kan ik dat niet :/
Ik heb morgen tegen 12 uur een afspraak bij de kvk waar ik toch wel echt heel erg graag heen wil om me in te schrijven zodat ik ein-de-lijk iets heel gaafs op kan gaan halen! Vandaag waren de grotere wegen hier prima te doen, dus dan zou ik alleen het stuk naar de weg heeeeeeel langzaam rijdend moeten doen. Maar momenteel heb ik er nog een beetje een hard hoofd in. Als ik nou gewoon vrijdag of begin volgende week terecht kon prima, maar ik vrees dat het wel eind januari wordt en daar zit ik echt niet op te wachtenen na 4 dagen binnen zitten ben ik er ook gewoon een beetje klaar mee... #zucht
Gewoon winterweer met vorst en sneeuw vind ik prima, maar dit is echt niet tof meer.
Leffroi schreef:Het herstel duurt 5-7 dagen wanneer je je enkel niet belast. Als je er steeds weer op gaat lopen begint de herstelperiode opnieuw. Niet zeuren dus en gewoon op je kont blijven zitten
germie schreef:Leffroi schreef:Het herstel duurt 5-7 dagen wanneer je je enkel niet belast. Als je er steeds weer op gaat lopen begint de herstelperiode opnieuw. Niet zeuren dus en gewoon op je kont blijven zitten
wat denk je wat ik doe? Dus het klopt gewoon niet. En ik vind dat ik best mag zeuren over zoveel pech. Ik zit gewoon binnen nu hoor. Me flink te vervelen. Ik moest van de huisarts wel proberen te bewegen wat mogelijk is, en dat doe ik uiteraard ook. Dus belasten wat mogelijk is. Voet draaien enzo ook. Ik kan staan, dat doet geen pijn, maar de voet scheef neerzetten gaat gewoon niet, maar ja, je moet af en toe wel de trap op, of naar de wc of boodschappen doen (ik ben alleenstaand).
mariska_YeDo schreef:Hier liggen nu grote plassen water op straat in plaats van dat het een ijsbaan is, het dooit hier dus behoorlijk. Nu hopen dat het vanavond niet weer als een gek gaat vriezen want dan zal het nog wel gladder worden dan afgelopen dagen, aangezien er nu veel meer water op de weg ligt..