Ik wil hem eigenlijk meenemen naar Amsterdam, en dan naar de ijsbaan op het Museumplein. Daarna eten bij Jackson Dubois en lekker slenteren langs de grachten. Maar hem kennende zal ie wel iets anders voor me in petto hebben (heeerlijk zo'n initiatiefrijke vent!). We hebben het ook al over indoor skydiven gehad, of een dagje Utrecht, of naar het strand of of of of tal van mogelijkheden.
Maar dat is het probleem Courses, ik heb echt lol ook met die kerel! Echt precies dezelfde humor en lekker sarcastisch. Maar juist omdat hij zo makkelijk banketstaaf denk ik dat het echt zooo'n foute is.
Nou, ik wil voorlopig lekker vrijgezel blijven en veel plezier maken met mn vriendinnen. Dus als ik ook maar een greintje gevoel dreig te gaan krijgen, kap ik het gewoon af.
Van 't weekend weer heerlijk gechillt met mijn date Gisteravond uur aan de lijn gehad, gaat echt goed zo Had dit echt nooit verwacht haha, zo raar allemaal ergens Ken je dat, dat je eigenlijk niet helemaal weet hoe je op iets moet reageren want het is zo 'goed' ofzo
Ik had laatst 'He Berdien, daar ben je weer. Wat leuk!' Dus ik 'Oh fiets, weer? Hebben we eerder gepraat? Ik (her)ken je niet?' *paniek* Bleek dat hij bedoelde 'weer nadat ik je tegen kwam'
Lougino
Geplaatst: 08-01-16 15:14
Oooeeh ja foto yentl!! wat stom laura! Gister ook weer uur of 2 met mn date gepraat, binnenkort date 2 . Veel plezier allemaal met jullie dates dit weekend! En leuk dat er zoveel setjes uitkomen had ik toch niet verwacht van dat tinder!
Courses, jaaaa ik heb dat ook! Ik en tinderman hadden allebei zoiets van; goh.. Eigenlijk ook wel eng dat het zo goed gaat, op een gegeven moment moet het toch érgens fout gaan
Ik had vandaag een hele leuke chat, snel over naar Snap en whatsapp. Ging heel gezellig Begint die nu over s*ks :/ Vind dat zo jammer, waarom gelijk zulke vragen
Irritant Eloya! Heb je em gedelete? Ik had er ook eentje die alleen maar praat in afkortingen en spelfouten pfff... Hoef geen hooggeleerde maar dit slaat alles. Succes queelens, wie weet is t een superleuke vent!
Jammer Eloya, als dat gebeurde ging ik er altijd lekker op in, hunk gek maken en dan vervolgens gewoon nooit of nauwelijks meer reageren Dan worden ze gek muahaha.
He bah irritant is dat he AronenLoutje. Ik bedoel, ik heb zelf soms ook wel wat problemen met Nederlandse spelling, dat weet ik van mijzelf. Maar als er dingen uit komen als : Nou ik sgat dat tog egt anders in hoor. zowiezo. Dan houd ik het voor gezien... (was best lastig aangezien alles gecorrigeerd werd door m'n laptop haha)
BarbaLala
Geplaatst: 08-01-16 19:45
Have fun Q, als het niks is zeg je gewoon houdoe en bedankt!
Queelens
Geplaatst: 08-01-16 19:46
Irritant is dat AronenLoutje. Kan wel wat spelfouten over het hoofd zien hoor maar mensen die bijvoorbeeld 'me hond' ofzo zouden zeggen, zwaai ik vriendelijk uit
Haha ik lig hier onder de tafel van het lachen. Met iemand aan het chatten. Waar het over gaat? een mix tussen de songtekst 'Hello' van Adele en Lionel Richie