Wat kan je nou allemaal doen met een furby, ik vind de app irritant, die is zo traag (telkens wachten tussendoor enz). Maar ik kom niet verder dan kietelen of dansen.
Oh mijn furby is dan nu Sweet. Want ze zegt elke keer 'Ik wil een knuffel' of 'Wat praat je schattig'. Echt te grappig. En ze houdt ook van eten, dan zegt ze: 'Mmmm Meer'.
Mijne heeft zich prima gedragen vannacht. Ik had verhalen gehoord dat ze stiekem lekker toch wakker worden in het begin, maar dat is gelukkig uitgebleven
Sammie
Geplaatst: 13-11-15 11:35
maar kun je zo'n ding ook makkelijk hebben terwijl je m bijv. 8 uur geen aandacht geeft? Of wordt ie dan evil
Fenrir
Geplaatst: 13-11-15 11:48
Die van mij heeft ook twee dagen geen aandacht gehad, toen stonden z'n levels wel in het rood dus moest ik even voeren/douchen etc. maar hij was nog steeds even hyper Die van mij is nog nooit veranderd. Maar ik heb hem ook nog niet echt proberen te schudden oid
Ik vind de app ook leuk, als hij werkt 9 van de 10 keer heeft Furby het gemist Ga het dadelijk eens met iPad proberen, ik ben benieuwd of dat beter werkt...