Zitten er wel meerdere bij waarvan ik denk hmm uit het cupje niet geweldig maar kan echt wel wat worden met branden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lisitano schreef:Ik zou dan altijd net de onderste willen![]()
Ik heb eerder bakken gehad van Xenos, eigenlijk net als die een pagina hiervoor staan van de Action.
Mijn nieuwe aankopen, echt zo blij mee
[ Afbeelding ]
waxmeltsenzo schreef:Lisitano schreef:Ik zou dan altijd net de onderste willen![]()
Ik heb eerder bakken gehad van Xenos, eigenlijk net als die een pagina hiervoor staan van de Action.
Mijn nieuwe aankopen, echt zo blij mee
[ Afbeelding ]
Ik zie deze nu pas, wat een leuk brandertje zeg zit erbij.
Die kaarsen van hun zien er altijd echt wel mooi uit ook
Cerastes schreef:Ik heb gister en vandaag ook mn pakketjes binnen gekregen!!![]()
Gisteren mn "freshmix" van Smellies.nl.
Heb de fresh linen daarvan aan staan....heerlijk! Net wasverzachter!
En heb ook net mn pakketje binnen met mn Yankee Candle tarts!
Ze zijn groot zeg! Die ga ik zeker door de helft doen misschien wel door 4en?
Van Yc heb ik:
Celebrate Christmas (ruikt niet zo lekker)
Holiday Garland (ruikt niet zo lekker)
Merry Marshmallow
Winter Garden
Pink Sands
Napa Valley Sun
Island Spa
Fluffy Towels
Dus 2 ruiken er niet zo lekker, de rest wel gelukkig! Vooral Napa valley sun.
Nou nog maar ruken hoe ze zijn als ze aan zijn...
En ik wacht nog op een pure soap pakketje.
En ik ga ook zeker bij Waxmeltsenzo binnenkort bestellen.
Yv_ schreef:Ja, maar de EU kaarsen komen toch ook gewoon uit USA?
waxmeltsenzo schreef:@Lisitano, en dat was bij die in de Javastraat?
Mijn moeder woont in DH en dat is mogelijk wel een ideetje een keer om daar een te gaan shoppen
Yv_ schreef:Ja op die fiets.
Maar dit zijn allemaal YC's, en eentje met USA geur is gewoon dik een tientje meer dan eentje die ook voor EU is uitgebracht. Of zouden die USA geuren in de USA ook gewoon wat duurder zijn?
Ik ben echt verliefd op die Afrikaanse brander van YC, maar dat is voor die cups en daar vind ik nog te weinig geuren voor beschikbaar om aan te schaffen.
Cerastes schreef:Listiano:
Ik heb mn Yc tarts besteld bij USA-shop.nl
Welke geuren zijn amerikaans dan? Ze waren 1.99 p.s. maar zeker geen grote collectie hoor.
Ik had daar besteld omdat ze daar paypal hebben en dat is voor mij wat makkelijker...
Yv_ schreef:Ja op die fiets.
Maar dit zijn allemaal YC's, en eentje met USA geur is gewoon dik een tientje meer dan eentje die ook voor EU is uitgebracht. Of zouden die USA geuren in de USA ook gewoon wat duurder zijn?
Ik ben echt verliefd op die Afrikaanse brander van YC, maar dat is voor die cups en daar vind ik nog te weinig geuren voor beschikbaar om aan te schaffen.
waxmeltsenzo schreef:Cerastes schreef:Listiano:
Ik heb mn Yc tarts besteld bij USA-shop.nl
Welke geuren zijn amerikaans dan? Ze waren 1.99 p.s. maar zeker geen grote collectie hoor.
Ik had daar besteld omdat ze daar paypal hebben en dat is voor mij wat makkelijker...
Ik wordt nu heel nieuwsgierig.
De meeste mensen vinden ideal makkelijker.