[18+] Relatie met iemand die geen bedprestaties kan leveren?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 16:48

Emmaa_ schreef:
Annettu_ schreef:
naaaah wat een antwoorden haha

Als je doodverliefd op iemand bent moet het toch niet uitmaken of de sex slecht is ? dan leer je ze het maar ? of je doet in ieder geval je best om het werkend te maken..

Maar om je misschien liefde van je leven weg te sturen omdattie een kleine willie heeft vind ik raar haha.

Ik ben zo verliefd op mijn vriend dat al viel zn willie eraf dan zou ik niet minder van m houden.

Dat is zo persoonlijk.. Zoals al meerdere keren gezegd in dit topic is voor sommige mensen seks gewoon heel belangrijk. Ik ben op dit moment op een punt in mijn leven waarin ik iemand niet wil 'leren' hoe hij seks moet hebben, ik wil gewoon zonder al te veel poespas kunnen genieten :+

Ik kan jou vertellen dat dat vies tegen valt bij mensen van jou leeftijd := ik ben een aantal jaar ouder en kom regelmatig nog groentjes tegen van mijn leeftijd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 16:57

speedfiets_2 schreef:
Emmaa_ schreef:
Dat is zo persoonlijk.. Zoals al meerdere keren gezegd in dit topic is voor sommige mensen seks gewoon heel belangrijk. Ik ben op dit moment op een punt in mijn leven waarin ik iemand niet wil 'leren' hoe hij seks moet hebben, ik wil gewoon zonder al te veel poespas kunnen genieten :+

Ik kan jou vertellen dat dat vies tegen valt bij mensen van jou leeftijd := ik ben een aantal jaar ouder en kom regelmatig nog groentjes tegen van mijn leeftijd

Ja, ik kom ze ook regelmatig tegen. En dat zijn dan juist de mensen waar ik een klik mee mis en waar ik dus ook geen relatie mee aan ga. En dat is niet alleen het seks hebben zelf, maar de hele mentaliteit er omheen. Ik heb geen behoefte aan iemand die zenuwachtig wordt op het moment dat het woord seks valt of iemand die te onzeker is om erover te communiceren.

Wijslander

Re: [18+] Relatie met iemand die geen bedprestaties kan leveren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 17:14

Als tiener het al afwijzen als iemand gespannen is m.b.t. seks en een ander niet de weg willen wijzen... Ben toch blij dat vriend en ik -die een tikkeltje ouder zijn- daar een stuk opener in staan. En dat ik op mijn negentiende nog lang niet uitgeleerd was, en nu nog steeds niet :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 17:16

Sonja89 schreef:
Als tiener het al afwijzen als iemand gespannen is m.b.t. seks en een ander niet de weg willen wijzen... Ben toch blij dat vriend en ik -die een tikkeltje ouder zijn- daar een stuk opener in staan. En dat ik op mijn negentiende nog lang niet uitgeleerd was, en nu nog steeds niet :D

Ieder zijn ding toch? Prima dat er genoeg meiden zijn die er op mijn leeftijd makkelijker doorheen kunnen kijken, ik heb dat minder. Is waarschijnlijk de rede dat ik vooral omga met oudere mensen (ook in mijn vriendenkring, niet alleen in relatiemateriaal/whatever), en dat is nou eenmaal mijn voorkeur. Ik praat makkelijk over seks, en verwacht dus van een partner dat hij dat ook kan.

Urbanus

Re: [18+] Relatie met iemand die geen bedprestaties kan leveren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 17:26

Ik ben 28 maar als een man gespannen of zenuwachtig is m.b.t. seks hoeft het van mij ook niet meer hoor. Wat een afknapper.