Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
topsylover schreef:Nee.
Nee.
Nee.
Dit kan niet.
Dat kan niet.
Zus kan niet.
Zo kan niet.
Deze houding heb je al 3 jaar TS, dit topic loopt al 3 jaar. En hoe ver ben je gekomen met deze houding? HELEMAAL NERGENS. Er is nog helemaal NIKS veranderd ten opzichte van toen je dit topic startte. 3 jaar!!!
Wanneer ga je nou eens je schouders er onder zetten? Wanneer ga je nou eens aan jezelf denken? Wanneer geef je jezelf nou een keer een schop onder je kont om actie te ondernemen? Houd op het slachtoffer te spelen en onderneem actie.
En laten we toch eens ophouden hem je "vriend" te noemen, hij is je vriend allang niet meer. Hij is de directeur en jij bent zijn onbetaalde slaafje.
Nee.
Nee.
Dit kan niet.
Dat kan niet.
Zus kan niet.
Zo kan niet.
Deze houding heb je al 3 jaar TS, dit topic loopt al 3 jaar. En hoe ver ben je gekomen met deze houding? HELEMAAL NERGENS. Er is nog helemaal NIKS veranderd ten opzichte van toen je dit topic startte. 3 jaar!!!
Wanneer ga je nou eens je schouders er onder zetten? Wanneer ga je nou eens aan jezelf denken? Wanneer geef je jezelf nou een keer een schop onder je kont om actie te ondernemen? Houd op het slachtoffer te spelen en onderneem actie.
En laten we toch eens ophouden hem je "vriend" te noemen, hij is je vriend allang niet meer. Hij is de directeur en jij bent zijn onbetaalde slaafje.
Nee.
Nee.
Dit kan niet.
Dat kan niet.
Zus kan niet.
Zo kan niet.
verootjoo schreef:Wel moet TS absoluut voor zichzelf opkomen, en de zorg niet (altijd) leveren. Hij bespeelt je, manipuleert je, al dan niet bewust. (Waarschijnlijk onbewust, gebaseerd op je verhaal)
Als hij dan nog steeds zorg weigert is dit zijn eigen probleem, maar jij kan en mag er niet aan onderdoor gaan omdat hij zich zo koppig gedraagt.
LindyH schreef:Hij hoeft ook niet per se naar een verpleeghuis. Heel veel thuiszorg is ook een optie. Weigert hij dat ook, dan is dat iets dat tussen hem en de instanties. Ik moet trouwens nog zien of hij echt gaat weigeren als hij zelf ook geen andere opties meer heeft.
Ik krijg eerder het vermoeden dat TS niet weg wil/kan omdat ze eigenlijk nergens naartoe kan. Ze heeft geen inkomen, wel een paard, en heeft een huis nodig. Dat is bepaald geen makkelijke combi. Paard weg doen is dan wel een belangrijke stap.
Jildau schreef:Jildau schreef:Maar dat vertellen we haar al sinds september 2015..Misschien wil TS wel geen verandering.
Dit plaatste ik in maart en dit denk ik nog steeds.. Misschien is het wel zo dat TS nu een taak heeft en een daginvulling en wil ze dat wel helemaal niet kwijt.
leestmee schreef:Ik snap je reactie. Denk ik...
Maar ik heb de zorgboerderij voor elkaar dat is iets...
Wat betreft mijn paard. Dat doe ik omdat ik het beste voor haar wil en niet anders.
En als ik zeg dat iets niet kan. Is dat ook zo omdat je te maken hebt met instanties om iets voor elkaar te krijgen.
En ik laat iemand niet zomaar in de steek dat ligt niet in mijn aard.
Zou jij dat wel doen?
Hoe zie jij dat voor je leg mij dat dan eens uit. Misschien weet ik dan wat ik verkeerd doe.
Als je weet dat iemand van jou afhankelijk is qua zorg omdat er verder niemand is die dat wil doen.
Laat je die wat een klootzak het ook mag zijn.dan volledig aan zijn lot over?
Ik had ook gehoopt dat hij bepaalde dingen in zou gaan zien. Weet nu ook dat dat niet gebeurd.
Ik moet buiten de gesprekken met vriend om banketstaaf als brugman om bepaalde dingen geregeld te krijgen.
Dat vreet ook energie.
Beetje warrige post misschien....