UhNee schreef:Bh's worden ook niet echt snel vies heb ik het idee. Je zweet echt maar minimaal daar.
Ik zweet daar wel snel hoor
Na twee of drie dagen werken of een dag sporten moeten mijn bh's echt in de was
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Catoohh schreef:Hackie schreef:Jouw profiel foto![]()
![]()
![]()
Wie is jouw Celebrity Crush? Simon BakerWie is dat?
YEEAS!Eindelijk iemand die hem kent! (Naast mijn moeder
) Celebrity Crush... ach dat zijn er teveel om op te noemen, maar Simon staat héél hoog op 't lijstje
Whaaaa eindelijk nog meer mensen die hem kennen!Inderdaad, Celebrity Crush. Niemand die het begrijpt omdat ze hem 'te oud' vinden ofzo. hahaha maar sommige mensen vinden George Clooney ook leuk en hij is ook oud, dus.
![]()
Ik vind vooral zijn persoonlijkheid in The Mentalist helemaal geweldig, daar kan ik uren afleveringen van kijken.

![]()
![]()
) Celebrity Crush... ach dat zijn er teveel om op te noemen, maar Simon staat héél hoog op 't lijstje
Whaaaa eindelijk nog meer mensen die hem kennen!Inderdaad, Celebrity Crush. Niemand die het begrijpt omdat ze hem 'te oud' vinden ofzo. hahaha maar sommige mensen vinden George Clooney ook leuk en hij is ook oud, dus.
![]()
Ik vind vooral zijn persoonlijkheid in The Mentalist helemaal geweldig, daar kan ik uren afleveringen van kijken.
![]()
![]()
![]()
winnie03 schreef:Ik moet opbiechten dat ik het oprecht niet kan laten om te lachen als mensen vallen, struikelen zich stoten of uitglijden. Gelukkig beperkt het zich tot mild letsel en ongeval. Desondanks is het soms zeer ongepast en is het overduidelijk ergens goed mis gegaan in mijn opvoeding
Vreselijk maar ik kan het ook niet laten
winnie03 schreef:Ik moet opbiechten dat ik het oprecht niet kan laten om te lachen als mensen vallen, struikelen zich stoten of uitglijden. Gelukkig beperkt het zich tot mild letsel en ongeval. Desondanks is het soms zeer ongepast en is het overduidelijk ergens goed mis gegaan in mijn opvoeding
Ligt uit in de caravan, tanden poetsen in het donker hahaha
De rest van het jaar, want het is een echte man zonder leercurve, is hij zijn hoofd blijven stoten en ik bleef er onverminderd hard om lachen. Nu ik dit schrijf moet ik er weer om lachen
Denk dat ik het vooral hilarisch vind hoe kinderen ermee omgaan. Eerst even om zich heen kijken of volwassenen het gezien hebben, zo ja beginnen ze hysterisch te krijsen, en als ze denken dat niemand het zag staan ze op en lopen ze weer verder. Kinderen kunnen zo overtrokken reageren op pijn, heerlijk
)
Emmaa_ schreef:Ik vind het op een of andere manier vooral grappig als kleine kinderen vallenDenk dat ik het vooral hilarisch vind hoe kinderen ermee omgaan. Eerst even om zich heen kijken of volwassenen het gezien hebben, zo ja beginnen ze hysterisch te krijsen, en als ze denken dat niemand het zag staan ze op en lopen ze weer verder. Kinderen kunnen zo overtrokken reageren op pijn, heerlijk
Gewoon woooosh... boem! Geen opvangen op de knietjes of handjes, gewoon straight-forward-face-first
Martine_R schreef:Ik heb een hekel aan mijn vader.
Hij is autoritair, kan zich ontzettend dramatisch en kinderlijk gedragen, maakt soms banketstaaf opmerkingen, is bemoeizuchtig en zoveel andere dingen. Elke keer als het een paar weken "goed" gaat en ik denk:"Ach, zo erg is die kerel eigenlijk ook weer niet" doet of zegt hij weer iets waardoor ik weer weet wat ik ook alweer van hem vind. Ik geloof niet dat ik het erg zou vinden als ik hem nooit meer zou zien.
....maar dat zou ik nooit tegen hem zeggen..
eenitraM schreef:Martine_R schreef:Ik heb een hekel aan mijn vader.
Hij is autoritair, kan zich ontzettend dramatisch en kinderlijk gedragen, maakt soms banketstaaf opmerkingen, is bemoeizuchtig en zoveel andere dingen. Elke keer als het een paar weken "goed" gaat en ik denk:"Ach, zo erg is die kerel eigenlijk ook weer niet" doet of zegt hij weer iets waardoor ik weer weet wat ik ook alweer van hem vind. Ik geloof niet dat ik het erg zou vinden als ik hem nooit meer zou zien.
....maar dat zou ik nooit tegen hem zeggen..
![]()
Straks leest ie dit ofzo..
, toen zei ik maar dat hij er zelf van af was gesprongen

) op de stoel vallen, die er dus niet meer helemaal stond. Toen viel ze voor de ogen van de familie best hard op de grond en moest huilen etc. Maar heb gedaan alsof m'n neus bloedde en zei dat ik d'r van de stoel zag glijden
durfde niet toe te geven dat het door mij kwam, haha. For the record: een paar minuutjes later rende mevrouw weer vrolijk rond.
Shirtjes en broeken doe ik heel lang mee hier, als ik aan het werk ben heb ik mijn uniform aan, en als ik in mijn kamer ben heb ik voornamelijk makkelijke kleding aan (Pyjama, voetbalbroekje, sportshirtjes).
Sommige waren zo irritant dat ik ze ontliep..
Had 1 ouder meisje geaccepteerd op fb, omdat zij wel echt heel tof was. Nou heb het geweten ook, ze ging op ten duur zelfs berichtjes naar mijn moeder sturen omdat ik niet reageerde..