Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 12:53

UhNee schreef:
Bh's worden ook niet echt snel vies heb ik het idee. Je zweet echt maar minimaal daar.

Ik zweet daar wel snel hoor := Na twee of drie dagen werken of een dag sporten moeten mijn bh's echt in de was :=

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 12:57

Catoohh schreef:
Hackie schreef:
Jouw profiel foto <3 <3 <3

Wie is jouw Celebrity Crush? Simon Baker :)) Wie is dat? :+

YEEAS! *\o/* Eindelijk iemand die hem kent! (Naast mijn moeder :') ) Celebrity Crush... ach dat zijn er teveel om op te noemen, maar Simon staat héél hoog op 't lijstje O:)

Whaaaa eindelijk nog meer mensen die hem kennen! <3 Inderdaad, Celebrity Crush. Niemand die het begrijpt omdat ze hem 'te oud' vinden ofzo. hahaha maar sommige mensen vinden George Clooney ook leuk en hij is ook oud, dus. :+
Ik vind vooral zijn persoonlijkheid in The Mentalist helemaal geweldig, daar kan ik uren afleveringen van kijken. :j

Jaaa ik ook! Ook Mentalist fan 8-)

Confession: ik mijd bbq, gourmetten en pannen door opspattend vet, ben er echt bang van :=

Ik ben ook echt een schijtluis als ik alleen thuis ben, vooral 's avonds, woon in een woonboerderij dus veel ruimte voor moordenaars om zich te verstoppen :=

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:08

Catoohh schreef:
Hackie schreef:

YEEAS! *\o/* Eindelijk iemand die hem kent! (Naast mijn moeder :') ) Celebrity Crush... ach dat zijn er teveel om op te noemen, maar Simon staat héél hoog op 't lijstje O:)

Whaaaa eindelijk nog meer mensen die hem kennen! <3 Inderdaad, Celebrity Crush. Niemand die het begrijpt omdat ze hem 'te oud' vinden ofzo. hahaha maar sommige mensen vinden George Clooney ook leuk en hij is ook oud, dus. :+
Ik vind vooral zijn persoonlijkheid in The Mentalist helemaal geweldig, daar kan ik uren afleveringen van kijken. :j

Jason Statham fan! 8-)

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:24

Catoohh schreef:
Hackie schreef:

Jaa The Mentalist vind ik ook echt leuk, vooral vanwege hem :Y)

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:57

Ik moet opbiechten dat ik het oprecht niet kan laten om te lachen als mensen vallen, struikelen zich stoten of uitglijden. Gelukkig beperkt het zich tot mild letsel en ongeval. Desondanks is het soms zeer ongepast en is het overduidelijk ergens goed mis gegaan in mijn opvoeding :')

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:58

winnie03 schreef:
Ik moet opbiechten dat ik het oprecht niet kan laten om te lachen als mensen vallen, struikelen zich stoten of uitglijden. Gelukkig beperkt het zich tot mild letsel en ongeval. Desondanks is het soms zeer ongepast en is het overduidelijk ergens goed mis gegaan in mijn opvoeding :')

Omg hier herken ik me zelf er zo in :oo Vreselijk maar ik kan het ook niet laten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:58

Een vriend van me woont in Amsterdam aan de gracht en donderdagavond hebben we een half uur naar buiten zitten kijken hoe mensen op hun plaat gingen :o Ze hebben een of andere aanpassing gedaan aan het fietspad waardoor je niet kan inhalen, maar die aanpassingen zijn onzichtbaar in het donker.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 14:07

winnie03 schreef:

:') :')
Ik heb wel vaak dat als iemand iets ergs verteld ik moet lachen, puur van de zenuwen :=

lideli

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 14:23

Dat ik me gisteravond heb 'verstopt' zodat ik niet naar een feestje hoefde en met mijn collega's hoefde te dansen :o Ligt uit in de caravan, tanden poetsen in het donker hahaha

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 14:26

Oh God het voelt zo goed om te lezen dat er meer pathologische zielen als ik zijn :')

Mijn vriend en ik woonden tot voor kort in een appartement met prachtige authentieke balken op ooghoogte. Zoals elke man zou doen stootte hij daar de eerste dag dat we daar woonden meteen al 13 keer z'n kop zo vreselijk hard dat hij keer op keer schreeuwend ter aarde stortte. Ik moest daar dan vervolgens zo vreselijk hard om lachen :\ De rest van het jaar, want het is een echte man zonder leercurve, is hij zijn hoofd blijven stoten en ik bleef er onverminderd hard om lachen. Nu ik dit schrijf moet ik er weer om lachen _O-

Hij is ook een keer vreselijk hard tegen een glazen ruit aangelopen in de Albert Heijn. God, toen rolde ik ook echt hysterisch door die winkel van het lachen.

Ik ben een slecht mens :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 14:28

Ik vind het op een of andere manier vooral grappig als kleine kinderen vallen :o Denk dat ik het vooral hilarisch vind hoe kinderen ermee omgaan. Eerst even om zich heen kijken of volwassenen het gezien hebben, zo ja beginnen ze hysterisch te krijsen, en als ze denken dat niemand het zag staan ze op en lopen ze weer verder. Kinderen kunnen zo overtrokken reageren op pijn, heerlijk :o

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 14:33

Confession: vind het heerlijk om karaoke in te zingen (disney etc. als het maar goed mee te blèren is), op te nemen, en vooral terug luisteren. - En dan mijn eigen versie stukken mooier vinden dan origineel (zonder enkele zangles, talent of wat dan ook _/-\o_ )
Maar komt dan ook omdat die versie nog makkelijker is mee te zingen O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 14:34

Emmaa_ schreef:
Ik vind het op een of andere manier vooral grappig als kleine kinderen vallen :o Denk dat ik het vooral hilarisch vind hoe kinderen ermee omgaan. Eerst even om zich heen kijken of volwassenen het gezien hebben, zo ja beginnen ze hysterisch te krijsen, en als ze denken dat niemand het zag staan ze op en lopen ze weer verder. Kinderen kunnen zo overtrokken reageren op pijn, heerlijk :o

Maar ze gaan ook zo hilarisch :') Gewoon woooosh... boem! Geen opvangen op de knietjes of handjes, gewoon straight-forward-face-first :')

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 14:35

Ik hou ervan om heeel hard te zingen als ik alleen thuis ben, maar kijk altijd eerst of mijn buren thuis zijn omdat ik anders paranoïde ben dat ze me kunnen horen en over me oordelen :')

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 15:03

Ik heb een hekel aan mijn vader.

Hij is autoritair, kan zich ontzettend dramatisch en kinderlijk gedragen, maakt soms banketstaaf opmerkingen, is bemoeizuchtig en zoveel andere dingen. Elke keer als het een paar weken "goed" gaat en ik denk:"Ach, zo erg is die kerel eigenlijk ook weer niet" doet of zegt hij weer iets waardoor ik weer weet wat ik ook alweer van hem vind. Ik geloof niet dat ik het erg zou vinden als ik hem nooit meer zou zien.

....maar dat zou ik nooit tegen hem zeggen..

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 15:13

Ik zag mijn zus vroeger redelijk veel.. Nu ze 2 kinderen heeft bijna niet meer. Ik heb een hekel aan kinderen en deze maken enorm veel herrie. :o

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 15:16

Martine_R schreef:

Hij is autoritair, kan zich ontzettend dramatisch en kinderlijk gedragen, maakt soms banketstaaf opmerkingen, is bemoeizuchtig en zoveel andere dingen. Elke keer als het een paar weken "goed" gaat en ik denk:"Ach, zo erg is die kerel eigenlijk ook weer niet" doet of zegt hij weer iets waardoor ik weer weet wat ik ook alweer van hem vind. Ik geloof niet dat ik het erg zou vinden als ik hem nooit meer zou zien.

:oo

Straks leest ie dit ofzo..

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 15:20

eenitraM schreef:
Martine_R schreef:

:oo

Straks leest ie dit ofzo..

Dat kan ik me niet voorstellen. Hij is niet zo handig met internet. En zo wel, dan weet hij het.. jammer dan.

Hannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 15:25

wat een geweldig topic... ik heb heel veel confessions maar voor nu ga ik het even houden bij een :o

toen ik in groep 7 zat gingen we gymmen met de kleuterklas en iedereen kreeg zijn eigen kleuter. Ik had een jongetje die stik vervelend was hij zei dat hij op de trapezium wilde zitten om te schommelen dus dat deden we, en hij riep steeds hoger dus ik geef hem een fixe duw (als mijn aardige zelf) en hij komt met zijn voeten in de trapeze-uide (hoe noem/spel je zo'n trapeze vormig klimrek?) dus hij viel van de trapeze tegen de trapeze-uid (wauw lekker duidelijk)en toen op de grond. ik moest echt heel hard lachen tot dat kind heel hard begon te huilen en iedereen mij aankeek van >;) , toen zei ik maar dat hij er zelf van af was gesprongen O:)

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 17:33

Oh, ik heb er ook nog wel 1.
Als mijn vroegere oppaskinderen(6 en 7) ongevraagd aan komen lopen stuur ik ze vaak weer naar huis onder het mom ''ik moet weg'' en verstop me vervolgens als ze voor het huis langs lopen :oo
Ik heb echt niks tegen die kinderen hoor(alhoewel, ze zijn best wel brutaal), maar nu mama ergens anders woont en ze alleen maar 's weekends bij papa zijn komen ze om de haverklap hier heen en blijven dan ook gerust een uur of langer hangen.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het prima hoor als ze eens langskomen, maar niet constant. 5x per dag.. Ik vraag me dan echt af of je je kinderen niet mist als vader zijnde.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 17:49

Een tijdje terug was ik bij een oom en tante, en stond op van mijn tafelstoel. Toen wilde mijn kleine nichtje van zeven jaar oud leuk doen, door op mijn stoel te gaan zitten. Dus ik dacht 'HA, dat kan ik ook!' En trok de stoel een stukje naar achter, niet verwachtend dat ze op de stoel zou springen. Maar ze liet zich (of dacht iig :') ) op de stoel vallen, die er dus niet meer helemaal stond. Toen viel ze voor de ogen van de familie best hard op de grond en moest huilen etc. Maar heb gedaan alsof m'n neus bloedde en zei dat ik d'r van de stoel zag glijden :o durfde niet toe te geven dat het door mij kwam, haha. For the record: een paar minuutjes later rende mevrouw weer vrolijk rond.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 17:53

Och wassen.. Toen ik nog thuis woonde deed ik altijd heel makkelijk mijn kleding in de was, omdat mijn moeder de was deed. Nu ik in Londen woon, doe ik eens per 3 weken de was ofzo. :)) Shirtjes en broeken doe ik heel lang mee hier, als ik aan het werk ben heb ik mijn uniform aan, en als ik in mijn kamer ben heb ik voornamelijk makkelijke kleding aan (Pyjama, voetbalbroekje, sportshirtjes).

Oh nog een confession. Vorig jaar zomer 3 maanden animatiewerk gedaan, maar ik haat kinderen :)) Sommige waren zo irritant dat ik ze ontliep.. :') Had 1 ouder meisje geaccepteerd op fb, omdat zij wel echt heel tof was. Nou heb het geweten ook, ze ging op ten duur zelfs berichtjes naar mijn moeder sturen omdat ik niet reageerde.. :\

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 18:54

Ik was m'n haar maar 1x in de week := maar dat komt omdat mijn hoofdhuid heel erg gaat jeuken als ik het vaker was

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 19:10

Ik heb voor mijn verjaardag een halsketting van mijn 'boyfriend to be' gekregen maar het ligt niet in de winkel en staat ook niet op de site := Nu hoop ik heel hard dat ik niet iets gekregen heb dat voor z'n ex bedoeld was.

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 19:40

Zitosh schreef:
Ik heb voor mijn verjaardag een halsketting van mijn 'boyfriend to be' gekregen maar het ligt niet in de winkel en staat ook niet op de site := Nu hoop ik heel hard dat ik niet iets gekregen heb dat voor z'n ex bedoeld was.

:=