san4nie schreef:Dat klopt inderdaad ladyrosa, ik heb het ook gezien!
Ik vraag me nog steeds af of ze in alle McDonaldsen tegelijk dezelfde muziek draaien?
De mcDonalds waar ik werkte had gewoon de radio aanstaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Waarom geven we als individu graag af op ons eigen soort, maar zijn we niet in staat om individueel het verschil te willen maken?
Selina schreef:san4nie schreef:Dat klopt inderdaad ladyrosa, ik heb het ook gezien!
Ik vraag me nog steeds af of ze in alle McDonaldsen tegelijk dezelfde muziek draaien?
De mcDonalds waar ik werkte had gewoon de radio aanstaanOf een eigen CD.
Paard_Aap schreef:Ik vraag me altijd af 'hoe' je iets leuk kan vinden. Daarme bedoel ik, de ene vind Avontuur/fantasie boeken leuk, de ander juist romantisch. De ene vind blauw mooi, de ander roze. De ene houd van paarden, de ander niet. De ene is fan van..., de ander van ...
etc...etc...
Ik zou wel eens willen weten hoe dat komt.
san4nie schreef:Dat klopt inderdaad ladyrosa, ik heb het ook gezien!
mirriezz schreef:san4nie schreef:Dat klopt inderdaad ladyrosa, ik heb het ook gezien!
Haha xD ik wil het nu testen xD
Ik denk wel dat ze in elke McDonalds dezelfde muziek draaien op hetzelfde moment. Ik denk dat ze een of ander "Skyradio"-contract zonder reclame hebben. Wss spelen ze dat in alle filialen tegelijk af. Iig geen bandje van een uur of 3, want als personeel nooit last gehad van eeuwig en altijd dezelfde muziek.
Kentaro schreef:Waarom wordt een pizza altijd verpakt in een vierkante doos?
Als secondelijm alles kan lijmen,waarom zit het dan niet vast in een tube?
Supervixen schreef:Waarom blijft die achterlijke bongo'ende hond uit de belvita reclame steeds in mijn hoofd zitten??!! Ik word er gek van!!
JolisaJ schreef:_sharonnn schreef:Waarom is het nog geen zomer qua weer?
Omdat we in Nederland wonen.
_sharonnn schreef:Nee, verhardingen en die komen niet van stressin m'n bovenbenen en ze veroorzaken een peesblessure
mirriezz schreef:_sharonnn schreef:Nee, verhardingen en die komen niet van stressin m'n bovenbenen en ze veroorzaken een peesblessure
Stress, teveel sporten, te weinig sporten, verkeerde opbouw van sport, verkeerde manier van trainen van een bepaalde spier, melkzuur niet goed afvoeren, cooling down niet (correct) uitvoeren? Er zijn allerlei dingetjes die ik zou kunnen bedenken.
Sammie schreef:Ik heb t even opgezocht en het klopt idd. Klein zinnetje, je zou er zo overheen lezen. Maar goed.. Opgeloooossst! De zonen van Adam en Eva huwden dus dochters van Adam en Eva.
sharon_quiz schreef:Omdat die chromosomen niet matchen.Waarom kan bijvoorbeeld een leeuw een hert niet bevruchten?
Hoe werkt een verslaving als series kijken of sudoku spelen?
ladyrosa schreef:sharon_quiz schreef:Waarom kan bijvoorbeeld een leeuw een hert niet bevruchten?
Omdat ze tot een andere soort behoren. Alleen dieren van dezelfde soort kunnen zich samen voortplanten.