tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 12:44

Ik heb naar mijn idee ook niks verkeerds gezegd, misschien dat het anders gelezen wordt.

Onderwerp is alleen veranderd idd, gaat niet eens meer over Kelseyclover :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 12:45

Je hebt indirect een paar nare dingen gezegd. Ze heeft bijvoorbeeld nergens gezegd dat ze al seksueel actief is maar daar wordt wel vanuit gegaan.

Jullie ondermijnen haar verdriet omdat ze 14 is en misschien een beetje chaotisch met jongens, maar liefdesverdriet is op alle leeftijden pijnlijk.

Nogmaals, ik snap de gekkigheid in haar bericht, maar jullie, die zelf zoveel steun zoeken en nodig hebben, wijzen haar keihard af. Echt naar.

Cioccolato

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 12:48

Nou volgens mij wijs ik haar niet keihard af :Y)
Het onderwerp is veranderd, niet zozeer omdat zij het doet, maar het kwam er gewoon op. Daar ga ik dan ook op in. Lijkt me niet verkeerd.

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 12:52

Diertjec schreef:
Ik heb naar mijn idee ook niks verkeerds gezegd, misschien dat het anders gelezen wordt.

Onderwerp is alleen veranderd idd, gaat niet eens meer over Kelseyclover :)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 13:28

Nou ik gok dat als ik hier als 22jarige het zelfde bericht had geplaatst men ook had gezegd: goh eigen schuld.

Maar kan aan mij liggen. Verder heb ik het totaal niet meer over haar ..

Zou geen leuk topic zijn als we niet wat van vroeger kunnen opratelen waar we nu lacherig op terug kijken! :)

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 13:31

Voor een 22-jarige, of welke leeftijd dan ook, is het ook gewoon dom. Het is niet slim om tegen je ex te zeggen dat je nog van hem houdt als je al met iemand anders gaat, ongeacht welke leeftijd.

En juist leuk, dat we zo ook kunnen terug kijken op dingen van vroeger. Daar denk ik in het dagelijks leven nou niet echt meer over na hahah.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 13:34

:)

Iig mijn excuses als het verkeerd over komt!

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 13:38

Mijne ook, is zeker niet mijn bedoeling, verdriet is verdriet.

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 00:11

Even snel het topic doorgelezen en denk dat het oplucht als ik hier ook even wat plaats.

Sinds december was ik met een hele leuke jongen. Het was echt fantastisch, ik kon bij hem meteen mezelf zijn, terwijl dat normaal erg lang duurt bij mij. We konden lachen en uren praten. Van december tot en met april ging het echt perfect. :)
Hij had voor mij een relatie van vier jaar, wat al een halfjaar over was toen ik hem ontmoette. Hij had af en toe nog contact met haar en ik ben de moeilijkste niet, dus ik vond het prima.
In mei begon het minder te gaan, kort gezegd, hij deed banketstaaf en kortaf, had lompe acties, hij negeerde me en we gedroegen ons niet meer verliefd, zoals hoe het in het begin was. We hadden telkens gezeur. Hij had opeens elke dag contact met zijn ex en ik was (ben :o ) heel erg jaloers op haar. Ik dacht dat hij mij niet meer leuk vond. Dit heb ik twee keer aangekaart. Hij zou het contact met zijn ex, ondanks dat het vriendschappelijk was, afkappen en dat hij mij niet meer leuk vond was onzin. Het enige waar hij tegen aan liep, was dat ik na de zomer 300 km verderop ga studeren. Dit wist hij overigens al toen hij met mij begon.

Bijna twee weken geleden heeft hij het uitgemaakt. Hij heeft een huis gekocht en hij denkt dat het niet te combineren valt, ik 300 km verderop, zijn ouders, vrienden en werk. Ook zei hij dat hij het ook merkte dat ik nog wel op een roze wolk zat en hij niet. Dit zat hem dus al een poosje dwars. Bij het afscheid gaf hij me een knuffel en hij kon me maar niet loslaten en ik had hem nog nooit zien huilen. :=
Ik had er zelf ook aan gedacht om het uit te maken, maar kon het niet. Ik denk dat ik dit wel had gedaan als het nu nog niet over zou zijn, gewoon uit eigen bestwil. We hadden allebei niet gedacht dat het na zo'n korte tijd al over zou zijn.

Sinds het uit is hebben we nog elke dag contact via WhatsApp. Hij begint telkens met praten, praat ook veel vrolijker en is opeens weer geïnteresseerd in wat ik aan het doen ben enzovoort. Dat voelt ontzettend fijn, maar is natuurlijk niet echt goed voor het verwerken. Door het contact is de klap ook later gekomen, ik voel mij pas de laatste twee dagen erg down. -O- Hij zegt dat hij niet opgelucht is, het super jammer vindt, maar dat hij nog wel inziet dat het toch niet gaat werken.

Ik baal ontzettend en denk dat het nog wel een poos duurt voordat ik hier overheen ben...

Sorry voor het warrige verhaal. :=

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-15 09:12

Pff jeetje dat is echt lastig... Misschien inderdaad wel een goede keuze geweest, de tijd zal het leren.
Maar wij zijn er voor je! <3

WildThing

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 09:20

Nou zin om allemaal samen te gaan janken?

ik heb de mijne de zaterdagavond aan de telefoon gehad, geen smsje van sterkte ivm de begrafenis of niks... enkel ik hoop dat het wat ging en toen een belletje waarin ik hem ijskoud heb gezegd dat ik absoluut niet gediend ben met zen gedrag maar dat hij alleen dit zelf kan oplossen ...

krijg ik terug: ik ben zo moe dat ik zelfs niet meer doorheb wat er rond me gebeurd, en dat ik er niet eens was om je te steunen .; zo zou ik normaal nooit zijn...

maar als ik dan vraag wat ga je eraan doen dan weet hij het niet..

ondertussen heb ik hem al drie weken niet meer gezien ..
terwijl hij net diegene was die altijd riep , ik zal er altijd voor je zijn, dag en nacht....

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 09:33

WildThing schreef:
Nou zin om allemaal samen te gaan janken?

ik heb de mijne de zaterdagavond aan de telefoon gehad, geen smsje van sterkte ivm de begrafenis of niks... enkel ik hoop dat het wat ging en toen een belletje waarin ik hem ijskoud heb gezegd dat ik absoluut niet gediend ben met zen gedrag maar dat hij alleen dit zelf kan oplossen ...

krijg ik terug: ik ben zo moe dat ik zelfs niet meer doorheb wat er rond me gebeurd, en dat ik er niet eens was om je te steunen .; zo zou ik normaal nooit zijn...

maar als ik dan vraag wat ga je eraan doen dan weet hij het niet..

ondertussen heb ik hem al drie weken niet meer gezien ..
terwijl hij net diegene was die altijd riep , ik zal er altijd voor je zijn, dag en nacht....

Ik snap niet zo goed wat er nog meer kan gebeuren voordat jij bij hem weggaat... Het blijft doorgaan en je blijft nog steeds aan hem hangen.. :')

WildThing

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 09:42

Hoe kan k aan hem hangen als ik hem al drie weken niet meer heb gezien?

volgende week ga ik een week op vakantie ...
weg van hem , miss dat dat goed doet.. hij is ook diegene die me blijft sturen.. en ja ik moet maar stoppen met antw.. ik weet het...

en ik krijg niet eens de kans voor een gesprek .. want hij wil me toch niet zien ...

dumpen via sms vind ik ook zo gemeen....

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 09:43

WildThing schreef:

weg van hem , miss dat dat goed doet.. hij is ook diegene die me blijft sturen.. en ja ik moet maar stoppen met antw.. ik weet het...

en ik krijg niet eens de kans voor een gesprek .. want hij wil me toch niet zien ...

Nee je ziet hem niet, maar je probeert het wel iedere keer weer bij hem, ook al appt hij je eerst. Je bent met iemand die je negeert, geen aandacht geeft en ga zo maar door.

Wat wil je van hem horen voordat je beseft dat dit echt kansloos is?
En hij is niet gemeen met zn gedrag ? Dumpen die handel

Sorry zie net dat je 28 bent ????

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 10:00

xxxdonja schreef:
Even snel het topic doorgelezen en denk dat het oplucht als ik hier ook even wat plaats.

Sinds december was ik met een hele leuke jongen. Het was echt fantastisch, ik kon bij hem meteen mezelf zijn, terwijl dat normaal erg lang duurt bij mij. We konden lachen en uren praten. Van december tot en met april ging het echt perfect. :)
Hij had voor mij een relatie van vier jaar, wat al een halfjaar over was toen ik hem ontmoette. Hij had af en toe nog contact met haar en ik ben de moeilijkste niet, dus ik vond het prima.
In mei begon het minder te gaan, kort gezegd, hij deed banketstaaf en kortaf, had lompe acties, hij negeerde me en we gedroegen ons niet meer verliefd, zoals hoe het in het begin was. We hadden telkens gezeur. Hij had opeens elke dag contact met zijn ex en ik was (ben :o ) heel erg jaloers op haar. Ik dacht dat hij mij niet meer leuk vond. Dit heb ik twee keer aangekaart. Hij zou het contact met zijn ex, ondanks dat het vriendschappelijk was, afkappen en dat hij mij niet meer leuk vond was onzin. Het enige waar hij tegen aan liep, was dat ik na de zomer 300 km verderop ga studeren. Dit wist hij overigens al toen hij met mij begon.

Bijna twee weken geleden heeft hij het uitgemaakt. Hij heeft een huis gekocht en hij denkt dat het niet te combineren valt, ik 300 km verderop, zijn ouders, vrienden en werk. Ook zei hij dat hij het ook merkte dat ik nog wel op een roze wolk zat en hij niet. Dit zat hem dus al een poosje dwars. Bij het afscheid gaf hij me een knuffel en hij kon me maar niet loslaten en ik had hem nog nooit zien huilen. :=
Ik had er zelf ook aan gedacht om het uit te maken, maar kon het niet. Ik denk dat ik dit wel had gedaan als het nu nog niet over zou zijn, gewoon uit eigen bestwil. We hadden allebei niet gedacht dat het na zo'n korte tijd al over zou zijn.

Sinds het uit is hebben we nog elke dag contact via WhatsApp. Hij begint telkens met praten, praat ook veel vrolijker en is opeens weer geïnteresseerd in wat ik aan het doen ben enzovoort. Dat voelt ontzettend fijn, maar is natuurlijk niet echt goed voor het verwerken. Door het contact is de klap ook later gekomen, ik voel mij pas de laatste twee dagen erg down. -O- Hij zegt dat hij niet opgelucht is, het super jammer vindt, maar dat hij nog wel inziet dat het toch niet gaat werken.

Ik baal ontzettend en denk dat het nog wel een poos duurt voordat ik hier overheen ben...

Pff, sterkte zeg! Bizar hoor ..

Heb even wat dikgedrukt gemaakt .. dit deed mijn ex dus ook .. en die keek ook echt zó gigantisch zielig uit z'n ogen.

Maar inderdaad, hoe langer jij contact blijft houden - hoe moeilijker het word om te beseffen dat het klaar is. Succes! <3

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 10:02

xxxdonja schreef:

Wat een vervelende situatie :(:)

Snap het van zijn kant wel, maar als je elkaar echt leuk vind moet er altijd een weg te vinden zijn.
Maar als hij al aangeeft dat ie het minder voelt. Vind het wel in strijd met hoe die nu tegen je doet.

Misschien moet je aangeven dan je liever geen contact hebt met hem, omdat het allemaal maar moeilijker wordt daardoor..

WildThing

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 10:09

Ja ik ben idd 28 ... ik weet het ...

ik heb een hart van goud en kan moeilijk loslaten ....
hij is erg gemeen, en heb hel net gemeen zitten tgappen en nu houdt hij zen bek...
dat hij meewou op vakantie , en ik vroeg wat houdt je tegen , hij zei ja die drie maand kan ik geen verlof krijgen, en ik zei die drie andere dus wel ... maar zen collega had dan al verlof ..

en toen zei ik geen 3 maand lang he ..

en nu is hij boos :)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 10:15

Ik snap soms de helft van je teksten niet, laten we daar eerst even mee beginnen. Daarnaast kom je in je doen en laten tegenover de jongen als een 16jarige over (jullie allebei trouwens, zowel jongen als jij).

Wellicht is het een goed begin om eerst even naar je volwassen ik te gaan kijken. BE A WOMAN! Kom op zeg. Je laat je kennen en probeert dat hier op een nogal 'stoere' manier te schrijven. Er is vrij weinig stoers aan want je laat jezelf kapot maken.
We all been there. Been there, done that. Allemaal hebben ween schop onder onze reet gekregen van onszelf, nu is het aan jou om dat te doen.

'Nu is hij boos :)', ik vind dit echt héél kinderachtig over komen. Laat die jongen met rust. Negeer hem, klaar. Hij is moe, laat hem moe zijn. Weg van die persoon die je mee de diepte in trekt, hupatee.

Begrijp me niet verkeerd, je bent van harte welkom in mijn ogen en we willen je allemaal super graag helpen. Maar op dit moment word toch alles de lucht in gegooid en krijgen we alleen maar verhalen te lezen over hoe je toch eigenlijk verder aan het proberen bent te gaan .... dat werkt niet. Laat het los, je maakt jezelf kapot.

Je hoeft hem niet te blokkeren, maar alsjeblieft lees zijn berichten niet meer.

Maar keer terug naar jezelf, en wees de persoon die je was voor hem. En niet dit .. sorry .. zielige geval die niet zonder een man kan. ;)

Edit: Dat hart van goud kan ook loslaten. En zo niet, ook dat hart van goud kan kapot.

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-15 10:17

WildThing schreef:
Ja ik ben idd 28 ... ik weet het ...

ik heb een hart van goud en kan moeilijk loslaten ....
hij is erg gemeen, en heb hel net gemeen zitten tgappen en nu houdt hij zen bek...
dat hij meewou op vakantie , en ik vroeg wat houdt je tegen , hij zei ja die drie maand kan ik geen verlof krijgen, en ik zei die drie andere dus wel ... maar zen collega had dan al verlof ..

en toen zei ik geen 3 maand lang he ..

en nu is hij boos :)

Weetje, hij is het echt totaal niet waard... Wat wil je liever? Iemand die door het vuur voor je gaat of iemand waar je zelf achteraan moet? Waarom moet jij hem meesleuren en the "goodgirl" uithangen. Laat hem maar eens keihard vallen. Kijken of hij het dan gaat beseffen.

(Zegt ze even heel stoer, zelf ben ik ook niet zo stoer af en toe :+ )

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 10:19

Haha Shauni, leuk is dat heh, adviezen geven terwijl je zelf ook stiekem weet dat het zo moet :P

You go girl!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 10:20

WildThing schreef:

Je kan aan hem blijven hangen ook door zoveel aan hem te denken etc. Niet letterlijk aan hem, maar in je hoofd.
Ik doe dat ook heel erg. Ik stond gisteren bijv. met die van mij ingepland op werk en nu na de dienst denk ik alleen maar eraan wat ik anders had moeten zeggen of hoe ik dingen zou moeten opvatten die hij heeft gezegd. Ontzettend vermoeiend en heel erg onzinnig! Schiet er niks mee op, dus ik ga nu ook lekker sporten en mijn hoofd legen :j
I'm overanalyzing :+

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-15 10:21

Jazeker, ik heb het ook zeker moeilijk gehad toen het uit ging. Hiervoor had ik een andere breakup, die ging vreemd, nou daar ben ik echt sterker uit geworden. Er moet dan altijd iemand zijn die sowieso BETER is dan dat...

Nu heb ik mijn ex ook tijdje met rust gelaten, tegen mijn gevoel in. Moet je kijken, nu komt hij naar mij en doet moeite. We hebben al 2 keer afgesproken en alles uitgepraat en gedaan. Er is zelfs een kans dat het goed komt, maar hij mag wel heel ERUGG zijn best doen. Hij heeft me flink pijn gedaan afgelopen weken dus zo snel laat ik niet over me heen lopen en hem terug te nemen. :+

WildThing

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 10:28

Ik weet het , ik ben jullie erg dankbaar...

ik wou gewoon even laten weten hoe het loopt en ja iedereen zegt stoooooppppp... je gaat er aan onderdoor en dat is zo waar ... . natuurlijk wil ik iemand die voor me door het vuur gaat ..

nu is hij inderdaad boos omdat ik is niet alles met het doekje der liefde weer van tafel veeg maar hem doodleuk van anwtoord dient waarop hij niets meer kan tgzeggen...

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-15 10:29

WildThing schreef:
Ik weet het , ik ben jullie erg dankbaar...

ik wou gewoon even laten weten hoe het loopt en ja iedereen zegt stoooooppppp... je gaat er aan onderdoor en dat is zo waar ... . natuurlijk wil ik iemand die voor me door het vuur gaat ..

nu is hij inderdaad boos omdat ik is niet alles met het doekje der liefde weer van tafel veeg maar hem doodleuk van anwtoord dient waarop hij niets meer kan tgzeggen...

Heel goed! Kies eens lekker voor jezelf, dat heb je nu wel verdiend. Ga leuke dingen doen, lekker met je vriendinnen. Geloof me het helpt! Laat hem maar even lekker stikken.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 12:59

xxxdonja schreef:

Jeetje.. sterkte. Wij zijn er voor je! :))