Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lifaya schreef:Geen verkopers staat er op

Sammie schreef:lifaya schreef:Geen verkopers staat er op
Ik versta onder verkopers toch wat anders dan kinderen die met stroopwafels leuren. Verkopers zijn imo mensen van Nuon die een mooiboy sturen![]()
Die kinderen vind ik dus onder een andere categorie vallen. En de meeste 'nieuwe' deurbellen zitten tegenwoordig in het midden en niet op grote hoogte
En nee ik denk niet dat daar stickers voor zijn. Punt is mensen klagen over gelovigen aan de deur die hun lastig vallen en dat willen ze niet, maar er staat zoveel voor de deur. Gewoon niet open doen (dat recht heb je trouwens gewoon of ze nou door willen bellen of niet) of zeggen geen interesse.. goedemiddag nog! Níet één groep er uit pikken, terwijl er tig verschillende soorten groepen aan de deur kunnen en komen leuren..
Sammie schreef:Hier niet hoor en eigenlijk nog nooit meegemaakt. Al eens gezegd dat ze niet elke week langs hoeven te komen?en dan nog zie ik eerlijk gezegd t verschil niet. Lastig vallen is lastig vallen. Of dat nu een keer per jaar, maand of een keer per week is.
DatBenIkNou schreef:Naar mate ik vaker lastig gevallen word, gaat mijn irritatiegrens toch behoorlijk omhoog hoor!

De JG die hier op Bokt komen zijn toch niet verantwoordelijk voor bijv. de JG's die wekelijks bij Shenavallie voor deur hebben gestaan? Tenzij ze het écht fysiek zijn geweest, maar die kans acht ik klein 

Sammie schreef:Wat zouden ze dan anders aan moeten pakken?
En wie zijn 'de' JG. Ik stel jou toch ook niet verantwoordelijk voor het stugge gedrag van "de" Fries?De JG die hier op Bokt komen zijn toch niet verantwoordelijk voor bijv. de JG's die wekelijks bij Shenavallie voor deur hebben gestaan? Tenzij ze het écht fysiek zijn geweest, maar die kans acht ik klein
En negatief? It's in the eye of the beholder.. Zie topictitel
joyce B schreef:Meestal komen ze 1x per maand met de nieuwe tijdschriften. tenzij er een ander stel tussendoor komt die er dus geen rekening mee houdt dat hier anderen vast langs komen. Dan bedank ik vriendelijk voor de boekjes met dat ik ze al heb gekregen
Dacht dat iedereen zijn eigen gebied had? Dat dat onderling verdeeld werd wie waar loopt, juist om dubbele bezoekjes te voorkomen? Of is dat alleen hier zo dat er vaste mensen langskomen?
ingedebruijn schreef:Daar ging het nou niet bepaald omIk ben ook geen Fries.
Je wilde de personen hier verantwoordelijk maken voor de gehele JG-gemeenschap.Er zijn ook zat mensen die aangeven het niet irritant te vinden of het 'leuk' te hebben gevonden. En om nu alles aan te gaan passen omdat een enkeling iets irritant vindt, ik denk dat je bezig blijftCitaat:En de jg in dit topic gaf toch ook aan dat ze langs de deur gaat? Ik vind het oprecht raar dat mensen weten dat ze vaak irritant gevonden worden maar toch geen andere strategie proberen. Bijvoorbeeld foldertjes.
Bovendien denk ik niet dat 1 persoon (en dan net diegene hier op Bokt) in staat is een strategie van bovenaf (binnen de JG bedoel ik) aan te gaan passen. Het is net als met belbedrijven.. 't zal wel werken. Anders doen ze het niet.
En als ze door blijven gaan kun je altijd nog een keer een grote klep op zetten (maar dat geldt ook voor alle andere deurleurders)
PB me dan even.Sammie schreef:Ja.. Inge maar wat wil je dan.. Als alle strategieën aangepast moeten worden omdat 1 persoon aangeeft dit irritant te vinden, dan moet heel de wereld op z'n r*t gaan zitten en niks doen. Maar dat vind ook vast iemand weer irritant.. Als 't werkt dan werkt het.. Als ik dit lees krijgen ze ook zat positieve reacties aan de deur.. Dus is het glas nu halfvol of halfleeg? Bovendien zou ik ook niet zo stellig durven te zeggen dat ze het niet interessant vinden of dat er niks wordt aangepast. Als ik zo her en der teruglees is er al veel veranderd, maar goed dit heb ik al eerder in een bericht gezegd, dus zo beginnen we in cirkels te praten.
Het is heel simpel.. Als jij iets irritant vindt onderneem dan eerst ZELF stappen om de irritatie uit de weg te gaan.
En als een heleboel mensen iets irritant of niet oké vinden. Dan worden dingen wel vaker aangepast. Zo mogen vrouwen tegenwoordig werken enz omdat een heleboel vrouwen (ook al vonden en vinden een boel vrouwen het ook prima om thuis te koken) zeiden "kerels... dit gaat zo niet."