Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ze lopen zo lekker, heb ze bijna dagelijks aan. De dagen dat ik die niet aan heb, heb ik m'n 1461's aan
Zitten behoorlijk wat vouwen in het leer en op de neuzen zitten wat plekjes omdat ik er niet super voorzichtig mee omga. Vind dat eigenlijk totaal niet erg omdat ik er ook echt dagelijks op loop
dnieSz schreef:Ik vind ze ook nog wel netjes maar niet maar 1x gedragen! ik draag mijne echt bijna elke dag nu 2 maanden en ze zien er nog helemaal niet gekreukt uit ect en deze op de foto wel..

(en een maatje te groot...
)
_mexx_lady_ schreef:Net in een laatste poging omdat ik ze toch zo leuk vind toch maar opnieuw Doc's gekocht. Dit keer gewoon zwarte leren aangezien lakkers niet zo geweldig goed bevielen![]()
Ga ondertussen wel proberen mijn witte gewoon verder in te lopen. Iemand nog tips voor lakkers in te lopen?
MorganeR schreef:Ik ben nu op zoek naar een leuk paar... Klopt het dat ze de cherry kleur alleen in model 1460 hebben?

Ik heb er flinke krassen op zitten, helaas. 
MorganeR schreef:Ik vind deze kleur ook wel mooi, dat paars: http://www.drmartens.com/nl/Dames-laarz ... p/11821500
Zit vooral met het feit dat mijn voeten zo smal zijn... Unisex schoenen worden m dus al helemaal niet.