Heb 1 x een zonnehoedje gekregen (voor Javi zijn geboorte), die was wel echt mijn smaak 
Qua kleding vind ik het wel erg leuk om te krijgen. Maar dan het liefst van mensen die mijn/onze smaak kennen. Bij alle 3 de kids echt vreselijk lelijke dingen gehad die ze dus niet dragen.
Speelgoed krijgen vind ik juist wel leuk. Ook dingen met herrie
Maar 2ehands speelgoed vind ik dan weer niet altijd tof. Wij krijgen heel vaak 'zooi' wat meteen weer in de kliko beland. Loopauto's die niet meer veilig zijn omdat er iets is afgebroken, puzzels die voor de helft uit elkaar vallen. Héél veel knuffels. En ik vind 2ehands knuffels zo vies!Wij werken nooit meer lijstje.nl, maar geven wel ideeën als mensen vragen wat ze moeten geven met bijv verjaardag of geboorte. Cadeau's op een lijstje vanaf 20 euro vind ik trouwens belachelijk. Ik zou dan dus gewoon met wat anders aan komen
Zo wilde mijn zus kleding bonnen voor de eerste verjaardag van ZL. Leuk van 1 iemand, maar ze vroeg het aan íedereen! Ik heb dat dus niet gedaan en gewoon een cadeau gekocht. Het jochie moet toch ook iets uit kunnen pakken en ergens mee kunnen spelen?