Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:Zijn vrouw weet uiteraard echter niks van dit alles af, wat op zich ook vreemd is wanneer je al jaren geen sex hebt en het ligt aan jou dan weet je toch dat je man behoeftes heeft en dat elders gaat zoeken… maar goed, dat is niet mijn probleem.
Citaat:Voorlopig gaan we zo verder, ik heb hem wel uitgelegd dat ik het moeilijk vind af en toe, hij begrijpt dat ook en zegt ook dat ik wanneer ik een ander tegen zou komen daar voor moet gaan en niet op hem moet blijven wachten.
koeke schreef:Ik ben het woord incest geloof ik niet tegengekomen in dit topic. Dat kan het alternatief zijn.
Mioux schreef:Vind het van meneer ook erg egoïstisch wat hij zijn eigen vlees en bloed aan doet...en de vrouw waarmee hij geloftes heeft afgelegd.
jaime_andrea schreef:TS Geniet ervan. ..zolang jij het naar je zin hebt. ..prima! Je kan het toch nooit goed doen. Als hij zijn vrouw verlaat en voor jouw kiest ben je ook de "gebeten hond" want dan ben je ook degene die de relatie naar zijn grootje heeft geholpen. Dus..Enjoy en laat iedereen maar banketstaaf die een mening hebben 1000 mensen 1000 meningen.
Quellian schreef:minikatje schreef:En heel eerlijk, niet alle vrouwen zien eruit als de gooische vrouwen of verzorgen zich zo goed.
Ik ken er weinig zo knap als de jonge Brad Pitt, ik moet het toch echt met minder doen. Zou dit het rechtvaardigen om elders te eten?
XiiaaooNaa schreef:Je kan makkelijk zeggen 'de situatie van de man is niet ts haar probleem' maar ze is er wel bij betrokken.
+ als je zo denkt dan ben je wel heel erg naïef en egoïstisch.
Kom op zeg, het gaat niet allemaal alleen om jou.
En je bent er bij betrokken, maar seks is maar seks, het is niet dat ze een relatie met hem wil of wat dan ook... Gewoon lol hebben met een maatje en iets extra's... In zo verre heeft ze niets met de vrouw te maken. Je weet zijn situatie niet, maar maakt dat in zo verre veel uit? Stel hij heeft elke dag seks met zijn vrouw? Dan verandert de situatie toch niet?
Pure behoeftevervulling... En ik zeg niet dat het netjes van ze is. Het is sociaal-maatschappelijk niet verantwoord... Maar dat is het enige wat TS doet, behoeftes vervullen... En het was voor haar idd makkelijker als ze dat met een single man zou doen... Narita schreef:Sinds wanneer is seks een primaire levensbehoefte???
Geryon schreef:Hoe kan je chocoladeshoppen nou vergelijken hiermee? Met het shoppen van chocola vervul jij je behoefte zonder iemand daarbij het leven te verzieken!
Huertecilla schreef:Mioux schreef:Vind het van meneer ook erg egoïstisch wat hij zijn eigen vlees en bloed aan doet...en de vrouw waarmee hij geloftes heeft afgelegd.
Weer dat gezeuzel over die Disney beloftes![]()
Het is erg jammer dat een niet realistisch, egoistich nep ideaal door onbespreekbaarhied tot hypocrisie en bedrog leidt waardoor falen van relaties bijna voorgeprogrammeerd is.
De modale duur van 'duurzame' relaties is zo'n 5 jaar![]()
Let wel dan nog wordt er door de meerderheid van de partners vreemdgegaan.
Door vrouwen vrijwel net zo vaak als door mannen.
IN NEDERLAND!! dus de hysterische verontwaardiging is ronduit hypocriet.
Al met al denk ik dat veel van de reacties hier gevoed worden door angstagressie.
Net als bij onderwerpen betreffende paardwelzijn; het besef van het in eigenbelang ondergeschikte van het paard voedt ook daarin agressie naar de boodschapper.
Onder de streep vind IK het volstrekt onbegrijpenlijk dat in onze westese samenleving, en dan NL in het bijzonder, mannen zo stom zijn om te huwen. Ze doen daarmee afstand van verschillende mensenrechten. Vaak onder druk van vrouwelijke familie en een enkele man die gedeelde smart rechtvaardug vindt.
Tja en indien er kinderen uit de relatie voorkomen zijn die de dupe van de fundamentele fouten in het model.
Bespreek VOORAF helder een realistische verwachting en dat afspraken flexibel moeten zijn omdat veranderingen zeker zijn.
Bespreek VOORAF om ouderschap als gezamelijk meest zwaarwegend te zien zien en dat eventuele andere relaties dienen feitelijk om dat in stand te houden.
Dat is realistisch want:
- ouderschap duurt een leven lang
- duurzame traditionele relaties modaal 5 jaar
= voor duurzaam twee-ouderschap is een ander model nodig.
Wie je lief hebt, laat je vrij![]()
Dat schrijven op Bokt echter, als partner of derde, leidt tot massahysterie en persoonlijke aanvallen op de schrijver/-ster.

Lianne86 schreef:XiiaaooNaa schreef:Je kan makkelijk zeggen 'de situatie van de man is niet ts haar probleem' maar ze is er wel bij betrokken.
+ als je zo denkt dan ben je wel heel erg naïef en egoïstisch.
Kom op zeg, het gaat niet allemaal alleen om jou.
Nee... Dat is niet naïef en niet egoïstisch...En je bent er bij betrokken, maar seks is maar seks, het is niet dat ze een relatie met hem wil of wat dan ook... Gewoon lol hebben met een maatje en iets extra's... In zo verre heeft ze niets met de vrouw te maken. Je weet zijn situatie niet, maar maakt dat in zo verre veel uit? Stel hij heeft elke dag seks met zijn vrouw? Dan verandert de situatie toch niet?
En dan? TS ziet nog in dat ze nauwelijks kans heeft dat het echt iets gaat worden en legt zich er bij neer... Wat is dan het probleem?