Relatie met een getrouwde man...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:28

Misschien is het handig om eigen emotionele trauma's niet te projecteren op de ts.
Nogmaals, het leven is niet rooskleurig en communicatie is tegenwoordig een vies woord.

ts lokt de man niet weg van zijn gezin, heeft ze ook geen behoefte aan.
mijn tip aan haar is om te kijken of er een open relatie van gemaakt kan worden.

En heel eerlijk, niet alle vrouwen zien eruit als de gooische vrouwen of verzorgen zich zo goed.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:29

Je kan makkelijk zeggen 'de situatie van de man is niet ts haar probleem' maar ze is er wel bij betrokken.

+ als je zo denkt dan ben je wel heel erg naïef en egoïstisch.
Kom op zeg, het gaat niet allemaal alleen om jou.

jaime_andrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:29

TS Geniet ervan. ..zolang jij het naar je zin hebt. ..prima! Je kan het toch nooit goed doen. Als hij zijn vrouw verlaat en voor jouw kiest ben je ook de "gebeten hond" want dan ben je ook degene die de relatie naar zijn grootje heeft geholpen. Dus..Enjoy en laat iedereen maar banketstaaf die een mening hebben 1000 mensen 1000 meningen.

slagchoco_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:30

Citaat:
Zijn vrouw weet uiteraard echter niks van dit alles af, wat op zich ook vreemd is wanneer je al jaren geen sex hebt en het ligt aan jou dan weet je toch dat je man behoeftes heeft en dat elders gaat zoeken… maar goed, dat is niet mijn probleem.

Wat een prachtige uitspraak. Alsof het logisch is dat hij op zo'n manier gaat reageren. Een echte vent kaart zijn gemis aan seks aan en maakt het bespreekbaar met zijn vrouw. Je kijkt samen naar mogelijkheden/oplossingen en kom je er niet samen meer uit, dan ga je beiden alleen verder. Of ben ik dan raar met die gedachte? -O-
Dat is echter inderdaad niet jouw probleem, maar dat praat jouw geweten niet schoon. In mijn ogen heeft namelijk ook de minnaar of minnares schuld want niemand dwingt jouw in die situatie; daar kies je zelf voor.

Citaat:
Voorlopig gaan we zo verder, ik heb hem wel uitgelegd dat ik het moeilijk vind af en toe, hij begrijpt dat ook en zegt ook dat ik wanneer ik een ander tegen zou komen daar voor moet gaan en niet op hem moet blijven wachten.

Laat ik nog even zeggen dat ik inderdaad voor een klein deel begrip kan opbrengen voor je situatie. Gevoel is gevoel en kruipt soms waar t niet kruipen kan. Met een borrel teveel doen we soms domme dingen want je verstand staat dan op een laag pitje. Maar gezien het feit dat jij je verstand nu naar achteren toe duwt heb ik alles behalve begrip door. Je bent nota bene een vrouw die zelf bedrogen is: jij wéét hoe het voelt. En toch doe je het.

Deze quote hierboven vind ik nogal tegenstrijdig. Op hem wachten? wat bedoel je daarmee? Je zegt enerzijds dat je absoluut geen relatie wil maar mist wel het publieke uitgaan van dat wat stellen doen. Dit rijmt niet met elkaar. Of vind je van wel?

Nataschax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:30

afkappen! direct!
ik ben de jongste thuis. heb 2 oudere zussen en mijn ouders zijn gelukkig samen.
ik zou mijn vader nooit meer van mijn hele leven willen zien als hij zo iets zou doen.

verplaats je in anderen voordat je iets anders doet. (EERST DENKEN, DAN DOEN VERDORIE!)
en hij doet nu wat die anderen jou ook hebben aangedaan.
hij is getrouwd en gaat dat niet achter zich laten.. ze zeggen het wel maar 9 van de 10x gebeurd het niet.

misschien is het anders ik ben bijna 20 mijn relaties gingen ook vreemd
en juist door die pijn wil ik dat geen enkel wezen op aarde die pijn aan doen.
afwijzen kan maar vreemdgaan is not done. ook voor de andere partij die daar aan mij doet en in dit geval ben jij die andere partij TS

wat als jij die vrouw was met die kinderen?..

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:31

Wat mij verbaasd is dat iedereen zich zo druk maakt om de kinderen. Ik vraag mij af of de zgn moraalridders hier gelukkigere kinderen hebben dan deze man. Daarnaast is het overduidelijk dat ts er niet op uit is om samengesteld gezinnetje te spelen.

KM_Ris

Ik heb niet veel te zeggen, maar ik vind t verschrikkelijk om te lezen hoe jij denkt.

Weet je wel hoeveel mannen zeggen dat ze thuis niks hebben, ook op seksueel gebied? Terwijl dat gewoon wel zo is?. En ook al is dat niet zo.. is dat dan een reden om t dan maar buiten de deur te zoeken?
zou kunnen maar dan is t wel zo redelijk voor de vrouw om het op te biechten en uit elkaar te gaan.

Ik vind t altijd verschrikkelijk als een vrouw of man daar aan mee werkt.
Zeker als je het nota bene zelf hebt meegemaakt en weet hoe het voelt.

Hij kan jou nog zoveel wijsmaken.. maar t zit er best dik in dat zijn vrouw thuis denkt dat ze een super relatie hebben, en hij even goed buiten de deur zoekt..

Narita

koeke schreef:
Ik ben het woord incest geloof ik niet tegengekomen in dit topic. Dat kan het alternatief zijn.

Wat?!! Sorry hoor, dus als je geen seks kan krijgen bij een vrouw van je eigen leeftijd ga je je kinderen maar verkrachten? Alsjeblieft zeg...
Sinds wanneer is seks een primaire levensbehoefte??? Je kan ook prima zelf even de deal sealen of even zonder hoor. Kom op zeg.
En als vrouw ben je NIET verplicht om je man z'n behoeften tegemoet te komen. Als je er geen zin in hebt heb je er geen zin in. Dat is zeker geen reden voor je man om naar andere vrouwen (of zelfs je eigen kinderen zoals jij suggereert!!!!) te kijken. Dan ga je in therapie of ga je erover praten en een echte man zoekt dat uit samen met z'n vrouw. Een relatie is nou eenmaal iets waar je tijd in moet steken en moet geven en nemen. En kinderen staan daar HELEMAAL buiten!!!!

Huertecilla

Mioux schreef:
Vind het van meneer ook erg egoïstisch wat hij zijn eigen vlees en bloed aan doet...en de vrouw waarmee hij geloftes heeft afgelegd.

Weer dat gezeuzel over die Disney beloftes :roll:

Het is erg jammer dat een niet realistisch, egoistich nep ideaal door onbespreekbaarhied tot hypocrisie en bedrog leidt waardoor falen van relaties bijna voorgeprogrammeerd is.
De modale duur van 'duurzame' relaties is zo'n 5 jaar 8)7
Let wel dan nog wordt er door de meerderheid van de partners vreemdgegaan.
Door vrouwen vrijwel net zo vaak als door mannen.
IN NEDERLAND!! dus de hysterische verontwaardiging is ronduit hypocriet.

Al met al denk ik dat veel van de reacties hier gevoed worden door angstagressie.
Net als bij onderwerpen betreffende paardwelzijn; het besef van het in eigenbelang ondergeschikte van het paard voedt ook daarin agressie naar de boodschapper.

Onder de streep vind IK het volstrekt onbegrijpenlijk dat in onze westese samenleving, en dan NL in het bijzonder, mannen zo stom zijn om te huwen. Ze doen daarmee afstand van verschillende mensenrechten. Vaak onder druk van vrouwelijke familie en een enkele man die gedeelde smart rechtvaardug vindt.
Tja en indien er kinderen uit de relatie voorkomen zijn die de dupe van de fundamentele fouten in het model.

Bespreek VOORAF helder een realistische verwachting en dat afspraken flexibel moeten zijn omdat veranderingen zeker zijn.
Bespreek VOORAF om ouderschap als gezamelijk meest zwaarwegend te zien zien en dat eventuele andere relaties dienen feitelijk om dat in stand te houden.
Dat is realistisch want:
- ouderschap duurt een leven lang
- duurzame traditionele relaties modaal 5 jaar
= voor duurzaam twee-ouderschap is een ander model nodig.

Wie je lief hebt, laat je vrij :)*

Dat schrijven op Bokt echter, als partner of derde, leidt tot massahysterie en persoonlijke aanvallen op de schrijver/-ster.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:32

jaime_andrea schreef:
TS Geniet ervan. ..zolang jij het naar je zin hebt. ..prima! Je kan het toch nooit goed doen. Als hij zijn vrouw verlaat en voor jouw kiest ben je ook de "gebeten hond" want dan ben je ook degene die de relatie naar zijn grootje heeft geholpen. Dus..Enjoy en laat iedereen maar banketstaaf die een mening hebben 1000 mensen 1000 meningen.

'zolang jij het naar je zin hebt' yeah sure, blijf met je poten van gebonden mensen af.
Jouw geluk staat niet altijd op nummer 1.

En nee, als hij weg zou gaan bij zn vrouw dan is hij gewoon vrij man en kan flikken wat hij wil. Maar hij is niet vrij man.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:32

minikatje schreef:
En heel eerlijk, niet alle vrouwen zien eruit als de gooische vrouwen of verzorgen zich zo goed.

Ik ken er weinig zo knap als de jonge Brad Pitt, ik moet het toch echt met minder doen. Zou dit het rechtvaardigen om elders te eten?

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:35

Quellian schreef:
minikatje schreef:

Ik ken er weinig zo knap als de jonge Brad Pitt, ik moet het toch echt met minder doen. Zou dit het rechtvaardigen om elders te eten?

nope.
(ftr ik vind brad pitt verschrikkelijk)

Ik wil alleen aangeven dat sommige mannen/vrouwen zich enorm veslonzen.
ook kan het afkappen van alle intimiteit voorkomen.

Ik praat vreemdgaan niet goed, maar soms zie je situaties waarvan je bidt dat je er zelf nooit in komt :)

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:36

XiiaaooNaa schreef:
Je kan makkelijk zeggen 'de situatie van de man is niet ts haar probleem' maar ze is er wel bij betrokken.

Nee... Dat is niet naïef en niet egoïstisch... :') En je bent er bij betrokken, maar seks is maar seks, het is niet dat ze een relatie met hem wil of wat dan ook... Gewoon lol hebben met een maatje en iets extra's... In zo verre heeft ze niets met de vrouw te maken. Je weet zijn situatie niet, maar maakt dat in zo verre veel uit? Stel hij heeft elke dag seks met zijn vrouw? Dan verandert de situatie toch niet?

Het is gewoon heel realistisch... Ik blijf bij het chocoladeshoppen ;) Pure behoeftevervulling... En ik zeg niet dat het netjes van ze is. Het is sociaal-maatschappelijk niet verantwoord... Maar dat is het enige wat TS doet, behoeftes vervullen... En het was voor haar idd makkelijker als ze dat met een single man zou doen...

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:37

Plus t feit, ook al zou meneer zijn gezin verlaten, oude gewoontes komen vaak in herhaling. Wat zou ts doen,als hij het ook bij haar flikt? Is het dan oké? Want zij en meneer deden immers hetzelfde? Of is het dan niet goed,en is het dan boos en dergelijke? Dat vraag ik me wel af...

Huertecilla

Narita schreef:
Sinds wanneer is seks een primaire levensbehoefte???

Seks is een primaire welzijnsbehoefte.

Het recht van een partner om geen zin te hebben is niet de plicht van de ander om gefrustreerd te zijn.

Als er er sexclusiviteit wordt afgesproken, dan houdt dat logischerwijze ook een leveringsverplichting in. Zonder bevredigende sex is er geen sexclusiviteit maar onthouding.

Geryon

Hoe kan je chocoladeshoppen nou vergelijken hiermee? Met het shoppen van chocola vervul jij je behoefte zonder iemand daarbij het leven te verzieken!

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:38

Ts is niet uit op een serieuze relatie, heb ik meerdere malen gelezen.

Geryon schreef:
Hoe kan je chocoladeshoppen nou vergelijken hiermee? Met het shoppen van chocola vervul jij je behoefte zonder iemand daarbij het leven te verzieken!

Als het slaafvrije choco is. :+

Nataschax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:38

Geryon schreef:

inderdaad, mee eens.
ik vraag me af, de mensen die het nu "goed" praten voor ts; "stel jullie hebben een relatie en jullie prater zou het doen?
zouden jullie het ook goedkeuren? :?
Laatst bijgewerkt door Nataschax op 13-01-15 21:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:39

Huertecilla schreef:
Mioux schreef:
Vind het van meneer ook erg egoïstisch wat hij zijn eigen vlees en bloed aan doet...en de vrouw waarmee hij geloftes heeft afgelegd.

Weer dat gezeuzel over die Disney beloftes :roll:

Het is erg jammer dat een niet realistisch, egoistich nep ideaal door onbespreekbaarhied tot hypocrisie en bedrog leidt waardoor falen van relaties bijna voorgeprogrammeerd is.
De modale duur van 'duurzame' relaties is zo'n 5 jaar 8)7
Let wel dan nog wordt er door de meerderheid van de partners vreemdgegaan.
Door vrouwen vrijwel net zo vaak als door mannen.
IN NEDERLAND!! dus de hysterische verontwaardiging is ronduit hypocriet.

Al met al denk ik dat veel van de reacties hier gevoed worden door angstagressie.
Net als bij onderwerpen betreffende paardwelzijn; het besef van het in eigenbelang ondergeschikte van het paard voedt ook daarin agressie naar de boodschapper.

Onder de streep vind IK het volstrekt onbegrijpenlijk dat in onze westese samenleving, en dan NL in het bijzonder, mannen zo stom zijn om te huwen. Ze doen daarmee afstand van verschillende mensenrechten. Vaak onder druk van vrouwelijke familie en een enkele man die gedeelde smart rechtvaardug vindt.
Tja en indien er kinderen uit de relatie voorkomen zijn die de dupe van de fundamentele fouten in het model.

Bespreek VOORAF helder een realistische verwachting en dat afspraken flexibel moeten zijn omdat veranderingen zeker zijn.
Bespreek VOORAF om ouderschap als gezamelijk meest zwaarwegend te zien zien en dat eventuele andere relaties dienen feitelijk om dat in stand te houden.
Dat is realistisch want:
- ouderschap duurt een leven lang
- duurzame traditionele relaties modaal 5 jaar
= voor duurzaam twee-ouderschap is een ander model nodig.

Wie je lief hebt, laat je vrij :)*

Dat schrijven op Bokt echter, als partner of derde, leidt tot massahysterie en persoonlijke aanvallen op de schrijver/-ster.

Hey hey Huertecilla, houden we het netjes, niet spotten met de disney geloftes :D

Verder vind ik de meeste reacties in dit topic nog steeds kortzichtig. Zie mijn vorige post.
TS is geen home wrecker, dat is de man zelf.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:40

Lianne86 schreef:
XiiaaooNaa schreef:

Nee... Dat is niet naïef en niet egoïstisch... :') En je bent er bij betrokken, maar seks is maar seks, het is niet dat ze een relatie met hem wil of wat dan ook... Gewoon lol hebben met een maatje en iets extra's... In zo verre heeft ze niets met de vrouw te maken. Je weet zijn situatie niet, maar maakt dat in zo verre veel uit? Stel hij heeft elke dag seks met zijn vrouw? Dan verandert de situatie toch niet?

Als ze die behoefte zo erg heeft kan ze ook daten of gewoon wat huren.

Het is zeker wel egoïstisch, alleen maar aan haar eigen wil denken en niet aan de pijn die ze ermee kan verrichten voor haar zogenaamde geluk of hoe je het wil noemen.

Geryon

minikatje schreef:
Ts is niet uit op een serieuze relatie, heb ik meerdere malen gelezen.

Geryon schreef:

Als het slaafvrije choco is. :+

Lol ja oke _O- _O-

ruitje

Ik vind het hilarisch dat volgens de cijfers 1 op de 3 vrouwen vreemd gaat en hier iedereen tegen is. Dat doet mij afvragen of paardeneigenaren trouwer zijn, lijkt mij een durex onderzoekje waard :+

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:41

Omdat het een belachelijk voorbeeld is, maar het wel aangeeft dat het niet meer is dan een behoefte-opvulling... Ik lees uit het verhaal niet dat ze een relatie met hem wil of wat dan ook...

En nee, het is niet iemands leven verzieken... Heel bot gezegd, doet zij het niet, doet iemand anders het wel :') En dan? TS ziet nog in dat ze nauwelijks kans heeft dat het echt iets gaat worden en legt zich er bij neer... Wat is dan het probleem?

(Ja, hij kan beter met zijn vrouw er over praten, als het alleen om seks zou gaan, zouden ze vanalles kunnen doen in de slaapkamer, buiten de slaapkamer, op de swingersclub... Maar is het alleen seks? Tis ook gewoon opvulling van sociale dingen...)

Ik zeg niet dat het netjes is wat ze doen... Maar het is ook geen leven verzieken...

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:41

ruitje schreef:
Ik vind het hilarisch dat volgens de cijfers 1 op de 3 vrouwen vreemd gaat en hier iedereen tegen is. Dat doet mij afvragen of paardeneigenaren trouwer zijn, lijkt mij een durex onderzoekje waard :+

_O-

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:43

ruitje schreef:

Jij hebt wel een hele grote kam. :D