Ik ben op 17 mei 2013 getrouwd, maar zou zo nog voor een rondje passen willen, zo leuk
Hoewel ik nog steeds helemaal verliefd ben op mijn eigen jurk! Heb hem zelf ontworpen, combinatie van 2 verschillende jurken. Hij hangt nu tijdelijk in de hoes vanwege de verhuizing, maar bedoeling is wel dat ie weer op de paspop in de slaapkamer komt! Moet hem eigenlijk ook nog laten stomen, maar dat is zo verrekte duur
En denk dat het inmiddels geen zin meer heeft
Ach, hoef hem in principe toch niet meer aan. Lijkt me wel leuk als een eventuele dochter hem nog een keertje aan kan.Was idd ook blij dat ik hem uit kon doen aan het einde van de avond
Die balijnen vouwden zich onder mijn ribben toen ik zat bij het diner, heb hem aan het einde van de avond helemaal losgehaald (lang leve de veter) en hij zat echt maar minimaal vast, had er wel genoeg van 
Foto's:

Achterkant: https://imagizer.imageshack.us/v2/640x4 ... 7/ykgd.jpg
(nog maar 5,5 maand).
) met glitters en steentjes er op. Verder moet ik er de applicaties uit kunnen knippen om op mijn jurk te (laten) zetten.
. 
waar heb je m weg? 
), strapless, mooie rug en verder moet ik er gewoon een wow gevoel bij hebben. Eerst ook nog wat kilootjes kwijt weer (wie niet
.