Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Geryon schreef:Goof schreef:
Doet me denken aan mijn ex.
Toen ik hem leerde kennen was hij 30+. Ik bracht mijn supertoffe halve bull terrier mee de relatie in en ik kreeg terug..... een hamster. Ik had een 30+er met een hamster getroffen. Ron heette hij. En Ron werd verdomme 4,5 jaar oud. En toen ging Ron eindelijk dood. 'Mooi' dacht ik, die kan meteen de prullenbak in, maar nee, mijn 30+er wilde het dier eervol begraven. En ik moest erbij zijn. En de hond ook.
Dus daar stonden we, met zijn drieën afscheid te nemen van Ron die een mooi plekje onder de bosjes kreeg (waar een week of twee later een grote graafmachine doorheen ging![]()
)
Ik schaamde me dood.
Geen datefail, want we waren toen een jaar of 2 samen, maar wel een dikke fail alsnog.
Grappig, ik zou het juist dikke fail (afknapper) vinden als ik die man was en wist dat jij zo dacht
176 nog wel.
Wat een type joh, die ben je toch liever kwijt dan rijk Gentlegiant schreef:Over onder broeken gesproken
Kuch kuch
M'n ex nu 26 koopt ook zelf geen kleren nog nooit gedaan ook niet ook
Z'n moeder koopt weer alles sinds het uit is
En die koopt echt kinder broeken voor hem
Maatje 176 of 82 past hij en word hij dus verneukt met Skater kleding met de nodige kinderachtige printjes
en inderdaad... Paar dagen later liep mijn vader in een onderbroek van mijn vriend
mijn vriend had de verkeerde onderbroek van de waslijn gevist en dus bleef zijn eigen onderbroek hangen en legde mam keurig in de kast bij mijn vader

tot er een vriend van hem langskwam en vroeg: ga je haar binnendoen? *ja hallo ik sta er bij hoor* zegt hij nog volmondig 'ja tuurlijk'
Ik had er meteen genoeg van