Eerlijk is eerlijk, vaak zit ik er dan niet echt op te wachten, maar als de zin er is laten we ons daardoor niet tegenhouden
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pantykous schreef:Die mensen hebben geen seks op tv. Ze hebben gewoon een maand lang elke dag seks gehad en dat gaan ze in dat programma bespreken.
Ik heb ook heel veel zin als ik ongesteld ben. Onder de douche gaat het prima maar op bed toch liever niet.
Varekaj schreef:Ik heb die dagen meestal meer zin, maar vriend vindt het niet zo'n fijn idee dus helaas moet ik die dagen maar even op mijn tanden bijten.
Pantykous schreef:Jullie gaan er nu wel direct van uit dat omdat het een man is, het ook alleen over mannen gaat. Dat haal ik er niet uit.
cp112 schreef:Pantykous schreef:Jullie gaan er nu wel direct van uit dat omdat het een man is, het ook alleen over mannen gaat. Dat haal ik er niet uit.
Hc is altijd anti monogamie en verkondigd dat graag. Dat is alom bekend.
Naast zijn sociale stoornis lijd hij ook aan tunnelvisie en permanente hitsigheid door alle dames hier op bokt. Vervolgens pleit hij ervoor dit te kunnen botvieren op welke vrouw hij maar wil.
In werkelijkheid zit hij bovenop zn spaanse berg te rukken.
Amen
palousa_boy schreef:cp112 schreef:
Naast zijn sociale stoornis lijd hij ook aan tunnelvisie en permanente hitsigheid door alle dames hier op bokt. Vervolgens pleit hij ervoor dit te kunnen botvieren op welke vrouw hij maar wil.
Amen
over tunnelvisie gesproken..
Qimm schreef:Ik heb juist dan minder zin eigenlijk. Buikpijn, opgeblazen gevoel. Noooo thanks. Het is ook helemaal niet logisch dan meer zin te hebben, voortplantingstechnisch is het een slecht moment voor seks
(misschien omdat je in die week dan geen hormonale anticonceptie gebruikt? -> meer zin?)
cp112 schreef:Pantykous schreef:Jullie gaan er nu wel direct van uit dat omdat het een man is, het ook alleen over mannen gaat. Dat haal ik er niet uit.
Amen
Varekaj schreef:Helemaal top hier als ik net 6 weken vriendloos heb doorgebracht en hij komt terug nét als het de rooie dagen zijn. Dan vloek je wel even. Gelukkig neem ik de pil en mag ik ze van mijn arts regelmatig gewoon doorpakken.
Amen
Kwanyin schreef:Varekaj schreef:Ik heb die dagen meestal meer zin, maar vriend vindt het niet zo'n fijn idee dus helaas moet ik die dagen maar even op mijn tanden bijten.
Haha ik heb dan ook meestal meer zin inderdaad en mijn vriend zou het nog aandurven, maar oh ik vind dat zelf echt zo smerig en vies, dan hou ik me wel even in.
Amandavd schreef:cp112 schreef:Hc is altijd anti monogamie en verkondigd dat graag. Dat is alom bekend.
Amen
Ik dacht het, jij schreef het
Varekaj schreef:Dat hij en zijn vriendin akkoord zijn dat ze buiten de deur eten is hun goed recht, maar het moet inderdaad niet steeds overkomen alsof seks zo hoort te zijn. Er zijn nog genoeg diersoorten die monogaam leven, kijk maar naar duiven (en pinguïns?)
Al wil dat niet zeggen dat elk monogaam persoon een simpele duif is![]()
Ik vind exclusieve seks met mijn partner en onze exclusieve relatie met elkaar ook mooier dan een relatie van polygamie. Beide getuigen van respect naar de ander zijn mening en visie, maar het feit dat je je gerust wil aanpassen en de ander het ook WAARD vind om je voor hem/haar alleen te reserveren, dat geeft het (emotioneel gezien) toch net dat tikje extra.
Kwanyin schreef:Qimm schreef:Ik heb juist dan minder zin eigenlijk. Buikpijn, opgeblazen gevoel. Noooo thanks. Het is ook helemaal niet logisch dan meer zin te hebben, voortplantingstechnisch is het een slecht moment voor seks
(misschien omdat je in die week dan geen hormonale anticonceptie gebruikt? -> meer zin?)
Misschien heeft het iets te maken met "als je iets niet kunt hebben wil je het des te liever", zoiets psychologisch?