Gewoon nieuwsgierig, hoe vaak seks in relatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe vaak heb jij seks met je partner per week?

Meer dan 3 keer per week.
373 (29%)
Ongeveer 2 keer per week.
340 (26%)
Een keer per week.
239 (18%)
Ongeveer 2 keer per maand.
164 (12%)
Minder dan 2 keer per maand.
158 (12%)

Totaal aantal stemmen: 1274

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 13:22

Op rooie dagen kan het gewoon, glibbert het extra goed :P

Eerlijk is eerlijk, vaak zit ik er dan niet echt op te wachten, maar als de zin er is laten we ons daardoor niet tegenhouden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 13:23

Ik heb die dagen meestal meer zin, maar vriend vindt het niet zo'n fijn idee dus helaas moet ik die dagen maar even op mijn tanden bijten.

Anoniem

Re: Gewoon nieuwsgierig, hoe vaak seks in relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 13:24

De rooie dagen moet ik echt niet aan denken.. dat geeft een troep :=

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 13:25

Die mensen hebben geen seks op tv. Ze hebben gewoon een maand lang elke dag seks gehad en dat gaan ze in dat programma bespreken. :)

Ik heb ook heel veel zin als ik ongesteld ben. Onder de douche gaat het prima maar op bed toch liever niet. :n

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 13:26

Ik wil niet eens denken aan de staat van mijn lakens dan := nee die paar dagen bijten we wel op onze tanden....des te groter is het feest als we weer kunnen *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 13:27

Helemaal top hier als ik net 6 weken vriendloos heb doorgebracht en hij komt terug nét als het de rooie dagen zijn. Dan vloek je wel even. Gelukkig neem ik de pil en mag ik ze van mijn arts regelmatig gewoon doorpakken.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 13:36

Pantykous schreef:
Die mensen hebben geen seks op tv. Ze hebben gewoon een maand lang elke dag seks gehad en dat gaan ze in dat programma bespreken. :)

Ik heb ook heel veel zin als ik ongesteld ben. Onder de douche gaat het prima maar op bed toch liever niet. :n

Mag hopen van niet nee ;)

En het lijkt mij wel erg goor om het dan zo in bed te doen, waar je vervolgens nog in de troep bij ligt te komen..

In de douche is hier voorlopig geen optie, die is zo klein dat je er net in je eentje in past :roll: Hmm maar is wel heeeeeel knus dan, en je kan je makkelijk klem zetten tegen de wanden <<) (vervolgens ga je gewoon door de wand heen denk ik)

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 13:46

Varekaj schreef:
Ik heb die dagen meestal meer zin, maar vriend vindt het niet zo'n fijn idee dus helaas moet ik die dagen maar even op mijn tanden bijten.

Haha ik heb dan ook meestal meer zin inderdaad en mijn vriend zou het nog aandurven, maar oh ik vind dat zelf echt zo smerig en vies, dan hou ik me wel even in :)) .

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 13:50

Ik heb juist dan minder zin eigenlijk. Buikpijn, opgeblazen gevoel. Noooo thanks. Het is ook helemaal niet logisch dan meer zin te hebben, voortplantingstechnisch is het een slecht moment voor seks :P

(misschien omdat je in die week dan geen hormonale anticonceptie gebruikt? -> meer zin?)

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 13:50

Pantykous schreef:
Jullie gaan er nu wel direct van uit dat omdat het een man is, het ook alleen over mannen gaat. Dat haal ik er niet uit.

Hc is altijd anti monogamie en verkondigd dat graag. Dat is alom bekend.
Naast zijn sociale stoornis lijd hij ook aan tunnelvisie en permanente hitsigheid door alle dames hier op bokt. Vervolgens pleit hij ervoor dit te kunnen botvieren op welke vrouw hij maar wil.
In werkelijkheid zit hij bovenop zn spaanse berg te rukken.

Amen :)

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 13:52

cp112 schreef:
Pantykous schreef:
Jullie gaan er nu wel direct van uit dat omdat het een man is, het ook alleen over mannen gaat. Dat haal ik er niet uit.

Naast zijn sociale stoornis lijd hij ook aan tunnelvisie en permanente hitsigheid door alle dames hier op bokt. Vervolgens pleit hij ervoor dit te kunnen botvieren op welke vrouw hij maar wil.

:roll: over tunnelvisie gesproken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 13:53

Zou kunnen Qimm, weet het niet. Het is alleen jammer, als ik langere tijd de pil niet neem dat ik dan echt dubbel klap van de krampen en die houden gerust 1 minuut per kramp aan en trekken door tot halfweg mijn rug en geheel mijn bovenbeen. Soms is het zelfs zo erg dat ik het gevoel in mijn bekken/bovenbenen lijk te verliezen.

Dit duurt maar een dag of 2-3, daarna is het gewoon mijn weekje uitzitten en chagrijnig zijn maar goed. Die paar dagen ben ik waardeloos, agressief van de pijn, enorm kort lontje en dat wil ik mijn vriend gewoon niet aandoen.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 13:55

palousa_boy schreef:
cp112 schreef:

Daarom heb ik ook een bril van wc rolletjes :j

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 13:56

Qimm schreef:
Ik heb juist dan minder zin eigenlijk. Buikpijn, opgeblazen gevoel. Noooo thanks. Het is ook helemaal niet logisch dan meer zin te hebben, voortplantingstechnisch is het een slecht moment voor seks :P

(misschien omdat je in die week dan geen hormonale anticonceptie gebruikt? -> meer zin?)

Misschien heeft het iets te maken met "als je iets niet kunt hebben wil je het des te liever", zoiets psychologisch? :P

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 13:57

cp112 schreef:
Pantykous schreef:

:=

Over de rode dagen: in het begin lieten we ons daar niet door tegenhouden, gewoon onder de douche of in bad, of een groot badlaken op bed leggen. Ging prima! Maar tegenwoordig slaan we het over in die periode, ik heb vaak niet zoveel zin (buikpijn e.d.) en m'n vriend wacht liever een paar dagen tot de troep weg is. De nood is toch niet meer zo hoog als vroegah :D

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 13:59

Varekaj schreef:
Helemaal top hier als ik net 6 weken vriendloos heb doorgebracht en hij komt terug nét als het de rooie dagen zijn. Dan vloek je wel even. Gelukkig neem ik de pil en mag ik ze van mijn arts regelmatig gewoon doorpakken.

Het komt ook nooit uit hè.....ik slikte ook zeer regelmatig door of stelde het een weekje uit :j

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 14:02

cp112 schreef:
Pantykous schreef:

Ik dacht het, jij schreef het :P

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 14:03

palousa_boy schreef:
cp112 schreef:

Daarom heb ik ook een bril van wc rolletjes :j

*\o/* met van die mooie jam-pot-glazen er in? *\o/*

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 14:10

Kwanyin schreef:
Varekaj schreef:

Haha ik heb dan ook meestal meer zin inderdaad en mijn vriend zou het nog aandurven, maar oh ik vind dat zelf echt zo smerig en vies, dan hou ik me wel even in :)) .

Haha precies dit. Naja mijn vriend heeft het ook liever niet maar ik denk dat wanneer ik begin mijn vriend echt niet gaat zeggen dat hij het niet wilt :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 14:13

Amandavd schreef:
cp112 schreef:

Ik dacht het, jij schreef het :P

En met jou meerdere vrees ik... :')
Nee het is natuurlijk niet lief omschreven, maar ik kan ook niet helpen dat HC altijd een zeer vrouwonvriendelijke, gefrustreerde indruk op me achterlaat. :)

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 14:20

Ik heb HC al lang in mijn foeilijst staan (de eer om als enige er in te staan :D ) . Dus ik lees zijn argumenten niet eens meer, en ik raad sommigen aan gewoon hetzelfde te doen :D .

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 14:22

Laten we hier nu geen anti hc topic van gaan maken..
Straks komen de mods de boel weer dicht gooien omdat er andere bokkers worden besproken etc etc (al is hij er zelf bij)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 14:26

Dat hij en zijn vriendin akkoord zijn dat ze buiten de deur eten is hun goed recht, maar het moet inderdaad niet steeds overkomen alsof seks zo hoort te zijn. Er zijn nog genoeg diersoorten die monogaam leven, kijk maar naar duiven (en pinguïns?)

Al wil dat niet zeggen dat elk monogaam persoon een simpele duif is :Y)

Ik vind exclusieve seks met mijn partner en onze exclusieve relatie met elkaar ook mooier dan een relatie van polygamie. Beide getuigen van respect naar de ander zijn mening en visie, maar het feit dat je je gerust wil aanpassen en de ander het ook WAARD vind om je voor hem/haar alleen te reserveren, dat geeft het (emotioneel gezien) toch net dat tikje extra.

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 14:28

Varekaj schreef:
Dat hij en zijn vriendin akkoord zijn dat ze buiten de deur eten is hun goed recht, maar het moet inderdaad niet steeds overkomen alsof seks zo hoort te zijn. Er zijn nog genoeg diersoorten die monogaam leven, kijk maar naar duiven (en pinguïns?)

Al wil dat niet zeggen dat elk monogaam persoon een simpele duif is :Y)

Ik vind exclusieve seks met mijn partner en onze exclusieve relatie met elkaar ook mooier dan een relatie van polygamie. Beide getuigen van respect naar de ander zijn mening en visie, maar het feit dat je je gerust wil aanpassen en de ander het ook WAARD vind om je voor hem/haar alleen te reserveren, dat geeft het (emotioneel gezien) toch net dat tikje extra.

Hier kan ik het alleen maar volledig mee eens zijn :j

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 14:31

Kwanyin schreef:
Qimm schreef:

Misschien heeft het iets te maken met "als je iets niet kunt hebben wil je het des te liever", zoiets psychologisch? :P

Dat kan ook nog natuurlijk :D

Toen ik net geopereerd was aan mijn galstenen had ik er de hele dag wel zin aan, maar ja, buikoperatie. Niet handig :D