Jolandaa schreef:Woonwaard zeker?
Jup
hahaha! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nanno_123 schreef:Gefeliciteerd speechless! super zeg, dat was toch die woonruimte die je stiekem iets te klein vond of zit ik nu helemaal verkeerd?
Maar dus toch besloten het wel te doen, valt vast wat van te maken. En misschien staan we over een jaar of twee wel zo hoog op de sociale huurlijst dat we dan iets met tuin ofzo kunnen krijgen (als we dan natuurlijk niet te veel verdienen oid) Daarnaast weten we dus waar we terecht komen, omdat die vriendin van mij daar ook woont, dus dat is ook wel fijn

Overigens waren de vorige bewoners een stel studenten die het niet heel netjes hadden achtergelaten, dus vandaar dat hij het ook gaat verven enzo.
Alleen kan ik niet te hard stofzuigen bij de randen, want dan gaat het los haha
Anne. schreef:Gowlan, succes met je intake! Dat gaat vast lukken toch? Is het een organisatie met een beetje normale voorwaarden? Niet dat je met een week je huis uit moet zijn als ze het weer ergens voor nodig hebben..
of iemand een andere mening over villex?Jolandaa schreef:Volgens mij zijn de itrekkosten 1 malig? Soort inschrijfgeld. Ik zal straks eens mn contract doorlezen. Ik woon namelijk ook antikraak

Dat schiet natuurlijk niet op
Kan je er geen kast omheen bouwen of is het echt je warmtebron?
Gowlan schreef:Hmm kan niks over plaatsingskosten vinden. Stuur je zo even een pb wat ik betaal!Jolandaa schreef:Volgens mij zijn de itrekkosten 1 malig? Soort inschrijfgeld. Ik zal straks eens mn contract doorlezen. Ik woon namelijk ook antikraak
Maar je betaald daarnaast ook 20 euro inschrijfgeld, dan is dat toch dubbelop?
Al verwacht ik een veel hoger bedrag voor het intrekken natuurlijk
Ben benieuwd welke informatie je voor me hebt bij jouw organisatie en wat je evt betaald hebt aan intrekkosten

Nanno_123 schreef:wat bedoel je met slecht onderhouden? viel daar niks aan te doen?
soms moet je ook niet te kritisch zijn.. of was het echt drama?
ik weet hoe frustrerend het is.. echt zo balen!!