Vrouwen van militairen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 23:30

Suus__ schreef:
Ik ben mentaal aan het omschakelen van tegenslag naar --> kans... :o :) (mijn vriend gaat waarschijnlijk 4-5 maanden weg binnenkort)

Hoe gaat het bij jullie?

Pittig zeg! Veel succes daarmee en met de voorbereidingen!

Ik vind alleen slapen ook niks aan... Maar ja, ik stel me er altijd wel op in als het weer zo ver is en dan is het eigenlijk nooit een drama. Maar als ik zou mogen kiezen dan koos ik absoluut voor lekker samen hoor haha!
Maar helaas, ik moet er binnenkort ook weer aan geloven voor een poosje. Maar voor daarna een liggen er een paar leuke dingen in het verschiet, dat maakt veel goed

Suus__

Re: Vrouwen van militairen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 14:57

Dankjewel! Ben al wat leuke dingen aan het plannen voordat hij vertrekt :)

Ja ik slaap ook liever samen, veel gezellig! Gaat hij lang weg Laura? Gelukkig heb je wel leuke dingen om naar uit te kijken!

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 15:04

ik spreek de mijne sinds zondag avond niet tot vrijdag hij zit in het veld en ik mis hem nu al kapot er :( wat lijkt het mij erg als je hem langere tijd niet kan spreken pff :o

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 16:21

Pandameisje schreef:
ik spreek de mijne sinds zondag avond niet tot vrijdag hij zit in het veld en ik mis hem nu al kapot er :( wat lijkt het mij erg als je hem langere tijd niet kan spreken pff :o

Als je dit al erg vind.... Bereid je maar goed voor! Doet hij nu VEVA?

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 16:29

Ik vind alleen slapen echt heel erg :,).. Maar ik overleef het wel weer laten we maar zeggen..

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 18:31

Suus, hij gaat ongeveer een maand weg. Dus dat kan erger ;-)

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 18:32

EJuniorJoost schreef:
Pandameisje schreef:

Als je dit al erg vind.... Bereid je maar goed voor! Doet hij nu VEVA?

rode baret doet die nu opleiding ofzo

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 19:54

Wen er maar aan dan Pandameisje. De luchtmobielers zijn vaak weg op een jaar :) Heb meerdere collega's die van luchtmobiel zijn over gekomen, omdat ze graag iets meer thuis wilden zijn :)

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 19:57

Ik wil me ook graag melden.
Half jaar terug mijn relatie beëindigd met een militair welke uiteindelijk nooit tijdens mijn relatie op uitzending is geweest...

Paar weken terug enorm verliefd geworden... helaas is het weer een militair (nee zoek ze er niet op uit hahahahaha!). Nu staat er voor hem wel een uitzending op de planning op zeer korte tijd.

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 20:01

lonniejj schreef:
Wen er maar aan dan Pandameisje. De luchtmobielers zijn vaak weg op een jaar :) Heb meerdere collega's die van luchtmobiel zijn over gekomen, omdat ze graag iets meer thuis wilden zijn :)

ik weet het maar :o maar ik weet wel als ik hem weer spreek en zie dat het wel echt leuk is :D

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 20:41

Ja het is zeker zwaar als je niet even die kleine dingetjes kan delen als hoe je dag was enzo... Maar extra leuk is het als je weer wat van hem hoort! :)

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 20:42

Lijkt me wel lastig als je niet met de ander kan praten of als hij op uitzending is. Mijn vriend woont dan wel ver weg, maar we brengen toch regelmatig de weekenden samen door. Dat gezegd hebbende, wij hebben kerst en oud&nieuw in Londen gevierd! :D Hij heeft er familie wonen, dus we hoefden in principe alleen maar vliegtickets te betalen. Was wel even wennen toen we weer terug waren, zouden elkaar eigenlijk bijna drie week niet zien, maar binnen twee week was hij hier alweer voor een weekend :))
Zijn opleiding gaat ook nog steeds goed, zijn maand ziekenhuiswerk zit er bijna op! Dan weer terug naar school.

rox_en_wilvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 01:58

Vriendlief is voor 7 weken op oefening! We appen wat en bellen om de paar dagen, ik vind het prima zo. Wat wel een klein puntje is, ik ben altijd nogal makkelijk wat betreft het huishouden (niet echt mijn ding), en nu Vriendlief er niet is, mis ik dat ie zegt dat ik me troep achter mn kont moet opruimen ~~}>

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 16:26

#rox en wilvy haha ja loop je zelf tegen dingen aan nu he.

De eerste nacht slaap ik ontzettend poedersuiker en ncht 3 mis ik hem daarnaast vind ik de ruimte wel lekker.

Idd panda meisje bereid je maar voor zijn vaak weg of zitten vaak in het veld

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 16:31

loesje4600 schreef:
#rox en wilvy haha ja loop je zelf tegen dingen aan nu he.

De eerste nacht slaap ik ontzettend poedersuiker en ncht 3 mis ik hem daarnaast vind ik de ruimte wel lekker.

Idd panda meisje bereid je maar voor zijn vaak weg of zitten vaak in het veld

ik vond gisteren echte de poedersuiker dag ik miste hem zo gelukkig is die morgen weer uit het veld dus kijk daar weer naar uit om hem te spreken via app :D

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 11:21

Allegra schreef:
Ik heb ondertussen een mailtje gehad dat een stafflid binnenkort contact met me opneemt hierover. Lijkt me een structureel probleem dit.

Even een update, ondertussen heb ik contact gehad met iemand van de IGK en ben ook nog gebeld door het BMW zelf :D De man van het BMW kon me vertellen dat het systeem waarmee gedragsdeskundigen de enquetes verwerken een tijd platgelegen heeft en dat er daardoor grote achterstanden zijn. In het kader van beter laat dan nooit bellen ze iedereen waarbij de alarmbellen gaan rinkelen toch nog na. Vanuit het IGK gaan ze nu kijken hoe het is met de achterstanden en of ze daar iets in kunnen betekenen. Goed, hoeveel nut het nou concreet allemaal gaat hebben weet ik natuurlijk niet, maar ik heb in elk geval het gevoel dat ze serieus met de klacht omgaan :)

Vorige week nog even op Eindhoven geweest om het laatste Apache det. uit Mali welkom thuis te heten (mijn man zijn vlucht). Alles komt dan weer terug van toen ik mijn eigen vent ging ophalen, zo mooi! Alle vrouwen en vriendinnetjes mooi aangekleed en natuurlijk blij, maar ook gespannen en ongeduldig. Alle kindjes die het eigenlijk nog niet helemaal in de gaten hebben dat papa zo door de deuren komt. Ondanks dat het allemaal moeilijk is soms, is het toch ook wel speciaal wat we allemaal meemaken met hele mooie momenten die je anders nooit had ervaren.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 22:00

Sorry ik hoop dat jullie het niet erg vinden.

Ik heb een vraag.
Mijn zusje heeft een man hij gaat binnenkort op uitzending.
Er komt nog een verrassings feestje voor hem.

Geef je dan iemand een cadeautje?
Of is het gewoon aanwezig zijn?

Het is de eerste keer dat hij gaat en hij mist ook de eerste verjaardag van hun kleintj.

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 11:10

linnie050 schreef:
Sorry ik hoop dat jullie het niet erg vinden.

Ik heb een vraag.
Mijn zusje heeft een man hij gaat binnenkort op uitzending.
Er komt nog een verrassings feestje voor hem.

Geef je dan iemand een cadeautje?
Of is het gewoon aanwezig zijn?

Het is de eerste keer dat hij gaat en hij mist ook de eerste verjaardag van hun kleintj.

misschien geld of een soort vakantie bon? zodat als hij terug is lekker op vakantie kan met zijn gezin? een groot cadeau is dan leuker dan allemaal kleine cadeautjes. uiteindelijk gaat het wel om de gezelligheid etc.

Ymke_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 12:03

Hier nooit iets met cadeaus gedaan, alleen een soort token die al vaker op uitzending mee is gegaan met vrienden door gegeven. Dit is een soort ritueel :P. Denk dat het vooral om de aanwezigheid van de personen gaat.

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 16:08

Ymke_Z schreef:
Hier nooit iets met cadeaus gedaan, alleen een soort token die al vaker op uitzending mee is gegaan met vrienden door gegeven. Dit is een soort ritueel :P. Denk dat het vooral om de aanwezigheid van de personen gaat.

Hiet ook een token, in de vorm van een (bescherm)engel.

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 13:44

Ik denk dat het ook per persoon verschilt wat hij leuk zou vinden. Als ik in jou schoenen stond had ik gedaan waar ik mij goed bij voel, en of ik een leuk cadeau kon bedenken is ook nog een 2e... :D

Misschien een mooie foto van zijn vrouw en kind in een lijstje cadeau geven? Dan kan hij deze op de basis bij zijn bed zetten :)

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 13:49

Ik denk dat je zelf het beste kan inschatten wat iemand hebben wilt. Toen mijn man las dat sommigen een token mee kregen stikte hij ongeveer van het lachen en daarom doen wij dus niet aan kadootjes.

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 18:03

Ik had een sleutelhanger laten maken met daar de coordinaten van ons dorp met de mededeling dat hij mij dan altijd terug kon vinden.

MPH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 20:39

Bismarck schreef:
Ik had een sleutelhanger laten maken met daar de coordinaten van ons dorp met de mededeling dat hij mij dan altijd terug kon vinden.

Die is ook niet voor iedereen heel handig om te krijgen. Tenzij hij m niet bij zich draagt.

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 23:06

MPH schreef:
Bismarck schreef:

Die is ook niet voor iedereen heel handig om te krijgen. Tenzij hij m niet bij zich draagt.

Ik had niet de locatie van ons huis gedaan dan ben je wel heel makkelijk te traceren. Het gaat om het idee.